Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Muistaa laittaa, ajan mennessä umpeen, "" luo mainos"". Ei maksa mitään. Voi olla, ettei anna tehdä mainosta useammin. Mainosta vain yhtä tuotetta kerallaan se n 4 minuuttia.
Ja jos tarvii apua laivatilauksiin, niin kojuun myytävää niin että mainos on päällä, jotta saa enemmän näkyvyyttä ja apua. Myös jos auttaa muiden laivatilauksia hyötyy itsekin. Monet joita on itse auttanut, auttavat vastavuoroisesti sinua. Jostain syystä lehdestä on vaikeampi löytää itse niitä tarvikkeita joita sillä hetkellä kaipaa, mutta toiset saattaa nähdäkin omista lehdistään juuri niitä tarvikkeita. Joten kannattaa jopa itse ostaa niitä ja auttaa toisen laivatilausta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:23"]Muistaa laittaa, ajan mennessä umpeen, "" luo mainos"". Ei maksa mitään. Voi olla, ettei anna tehdä mainosta useammin. Mainosta vain yhtä tuotetta kerallaan se n 4 minuuttia.
[/quote]
Mainos pysyy kyllä oliko se kolme tuntia esillä jos kukaan ei tuotetta osta, 4 min välein voi laittaa uuden mainoksen.
Onko muut huomanneet että kielen vaihto ei enää auttaisi lehden vaihtoon? Vaihdoin asetuksista pelin kieltä ja samat ilmoitukset tuli.
Eikö ole mitään vähän täydempää naapurustoryhmää? Olisi hyötyä siitä mitä enemmän farmeja näkyvillä joista voi löytyä ostettavaa ja autettavia/auttajia.
klikkaa kirjettä ja katso sitä vanhaa postilaatikkoa.
Nyt meitä on jo kuusi ja kukaan ei vielä ole jäänyt ilman apua, joten poikkea katsomaan. Eli, lokin pikku putka.
Edellinen viestiin oli vähän huono... yritin vastata toisen kommenttiin. Eli, asiaan naapurusto etsii aktiivisia aikuisia pelaajia. Vaikka meitä on nyt vasta kuusi niin ei ole kukaan jäänyt ilman apua. Yritetään luoda naapurusto jossa tavara liikkuu esim. Kirppis päivillä, jolloin vaihdellaan laajennus ym... tavaraa sen mukaan kun tarvitsee. Joten tulkaa ihmeessä poikkeamaan ja katsomaan miten homma toimii. Meidät löytää, lokin pikku putka nimellä.
Miten verkkoja käytetään? Niitä on kyllä mulla varastossa mutta miten saan ne veteen?
Otat verkosta kiinni ja vedät ne sinne veteen. Jos et ole listasta niitä löytänyt, tee näin: kun painat veteen, tulee lista vieheistä. Vieressä on jonkin näköinen nuoli, painamalla siitä saat merrat ja verkot näkyviin. Otat verkosta kiinni ja vedät sen veteen. Verkoilla kestää sitten vuorokausi saada mitään, joten elä tunge koko paikkaa niitä täyteen. Muutenkin vähän kannattaa miettiä milloin niitä käyttää. Tavan verkoilla saa vaan kolme kalaa vuorokaudessa, timanttiverkoilla lisäksi jotain kamaa, mutta itse en ole kyllä kokenut timanttiverkkoja hintansa veroisiksi.
Mistä eläimistä saa eniten niitä leveli tähtiä siis. (Koira,kissa,heppa,kani?)
Ois kiva muuten jos kaikki jotka tässä kessassa akt köyään niin tehtäis yhteinen naapurusto? :)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 17:00"]
Ois kiva muuten jos kaikki jotka tässä kessassa akt köyään niin tehtäis yhteinen naapurusto? :)
[/quote]
Av-mammojen naapurusto on jo olemassa.
Onko mun pakko tosiaan luoda joku vale-Facebooktunnus että pääsen mukaan naapurustoihn? Nyt mulla olis mahdollisuus alkaa myydä siinä tienvarsikojussa mutta sitäkään ei saa auki ilman kaveria :/
Nyt laivatehtävän aikana on muuten tullut tavallista enemmän lippuja arkuistakin :) Ei tosin vaan kultaisia, muita värejä kyllä.
Mutta mihin on hävinneet pinkit leffaliput? Päivityksen jälkeen ainakaan mulle ei ole tullut enää ainuttakaan...
Laajennuksissa paras keskittyä yhteen laajennukseen kerrallaan ja myydä muut laajennustavarat kojussa, jotta on tilaa kerätä niitä joita tarvii. Myös ne yleisimmät lehdessä olevat artikkelit melkein järkevintä ostaa tarvittaessa eikä jemmailla omassa ladossa, alkuvaiheessa tietty niitä myymällä saa tuloja.
itselleni tullut viime päivityksen jälkeen päivittäin pinkki trailerilippu, ja niitä trailereita noin 3-4 kpl joita voi katsoa.
Onko vielä aktiivisia pelaajia olis kiva mennä sellaseen naapurustoon missä olis enemmän kuin yksi aktiivinen jos on sellaisia naapurustoja niin laittakaa sen nimeä tänne kiitos
Hetki sitten oli 10 min ja nyt 30 min...