Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Harmittaako muita, kun lato aina täynnä laajennustarvilkeita. Olen tasolla 42.
Haittaa! Olen itse nyt tasolla 43 ja laajennustarvikkeet vievät 303/525 ja sitten omistan vielä kirveitä, sahoja, lapioita ja muita tarvikkeita 139 kpl :D olipa hyvä laskea kuinka paljon "laajennustarvikkeet" vievätkään tilaa varastosta...
Laskin itsekin. Mulla tasolla 42 on hyvin samanlaiset lukemat kuin sulla. Merkittävä lisäriesa tuli, kun se kylä avattiin .Sen laajennustavara tukkii samaa varastoa. Olin pitkään piis koko lisäkylästä, kun suututti senkin roina.
Joudun koko ajan myymään jotain, että saan vaikka tilaa munille, joita taevitsen piirakkaan. Koko ajan täyttä ja saa sumplia.
Mulla on nytkin tilanne, että ladosta puuttuu yhtä laajennuatavaraa 6 kpl ja viljavarastosta kahta laatua 4 kpl. Ja maatilkkuun puuttuu vain maakirjoja runsaasti ja muuta on yllin kyllin. Ärsyttää.
Moro vaan naapurustolle! Olen kuun loppupuolelle asti poissa pelistä, koska en täällä lomaillessa saa puhelintani erinäisistä syistä langattomaan verkkoon. Älkää siis poistako mua naapurustosta.
Saksamamma
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:23"]Joko uus versio on playssa?
[/quote]
Jo
Hö, "Palvelimia huolletaan, yritä uudestaan 20 minuutin päästä". Mitä muuta uutta kuin mehiläiset päivityksessä tuli?
Mulla tuplaantui rahat ton päivityksen myötä, mahtaakohan ne hävitä? :O
Höh en taida päästä ikinä pelaamaan. Ollut jo monta tuntia huoltotilassa, puolisen tuntia sitten tuli jo ilmoitus, että kokeile 30 minuutin kuluttua uudelleen, hetki sitten pyydettiin kokeilemaan muutaman minuutin päästä uudelleen. Ja nyt oli aika 45 minuuttia :( :( :(
Mulla tuli rahaa noin 500 k ylimäärästä, häviävät varmaan huoltokatkon aikana.. Uusina tuli joo ne mehiläiset ja niiden lisäksi ne mesipensaat, hunajapopparit, joku hunajakakku, kurpitskeitto, hummerivartaat ja oisko viel ollu joku.. Nyt vaihtu tauon aika 30 min -> 45 min..... Ärsyttävää!
- wt-inssi
KurpitsAkeitto jopa, eikä näkyny niitä luvattuja 5 timanttia!
- wt-inssi
Ei v... Tätä mä pelkäsin että tulee taas uusi versio. Se tietää mulla aina sitä ettei peli toimi/katkeilee koko ajan. Toivottavasti rahat ja timantit on tallessa. En oo päässyt vielä pelaamaan
Supercellin vartti on nyt kestänyt vähintään puolituntia. Pelasin yöllä neljän aikaan, lagitti ihan piruksedn. Epäilinkin tpäivityksiä olevan tulossa. No, timatteja luvassa. Kurja vaan, että jokilaivatapahtuma on vielä.
Muistattehan Apple-pelaajat että pitää olla päivitettynä uusin IOS-versio jotta hayday toimii!
Mulla pitäis 20 min päästä toimia.
Saksamamma
Ei voi olla totta, taas näyttää et 30 min päästä..
Nauloja voisin myydä, ruuveja puuttuu multakin. Mutta myynti ei onnistu jos et ole samassa naapurustossa.