Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Kiitos, mä en ole vielä niin pitkällä että näkyisi veneitä! Mutta laitan muistiin!
En tiedä onko se lasten peli. Olen yli 30 v ja erittäin koukussa tuohon. Mielestäni se ei ole lapsellinen ;)
ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:53"]
En tiennyt huutomerkkijuttua! Kiitos menen heti katsomaan!!! Tuleeko minunkin ilmoitukset oíkeasti lehteen jos myyn jotain? En ole nähnyt niitä kertaakaan vaikka olen myynyt ja niitä on jopa ostettu!
[/quote]
Ei tule automaattisesti lehteen aina. Pitää olla ajallisesti oikea aika ja se kyllä selviää, että onko, kun laitat myyntiin jotain.
Omia ilmoituksia ei näe, koska muuten voisit ostaa itseltäsi vahingossa.
Heti kun on mahdollista niin kannattaa ostaa paljon vadelmapensaita ja omenapuita, niillä saa rahaa kun laittaa marjat ja omenat maksimihinnalla myyntiin!
Voit käydä 'varastamassa' arkkuja toisten pihoilta. Niistä voi saada ilmaiseksi jotain, mutta ei aina.
kiitos odottelen vielä että pääsen niin pitkälle :)
ap
Marjapensaista ja hedelmäpuista saa korjata satoa kolmesti ennen kuin ne "kuolevat". Sen jälkeen satoa saa vielä kerran kunhan pyytää jotain elvyttämään puunsa/pensaansa laittamalla sellaisen huutomerkin viereen.
Erittäin koukuttava ja kiva peli! Terveisin, tason 46 farmari :)
Se on suomalaisten tekemä peli se Hay Day.
APUA MÄ EN PÄÄSE PELIIN SE SANOO ETTEI SAA YHTEYTTÄ EN KESTÄ APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sama juttu. Olen ihan masentunut :(
Tulin juuri valittamaan samaa, ei yhteyttä! :D
Mä huomasin saman jutun, just olin syönyt aamupalan ja olisin halunnut pelata. Mikähän nyt on? Ei kai se ole muuttunut maksulliseksi?
voiko sitä nimeä vaihtaa? sitä maatilan nimeä? mistä näen mikä mun maatilan nimi on? pelkään että olen laittanut vahingossa jonkun nolon.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 10:32"]
voiko sitä nimeä vaihtaa? sitä maatilan nimeä? mistä näen mikä mun maatilan nimi on? pelkään että olen laittanut vahingossa jonkun nolon.
[/quote]
voi vaihtaa asetuksista, muistaakseni hammasrattaan kuva pelissä.
Saatt timantteja hyvitykseksi aina kun on ylläpidosta johtuva käyttökatko.
terveisiä tasolla 55 olevalta mammalta
Oon pelannut pari kuukautta hay dayta, ja huomannut että siinä on aika usein päivityksiä ja katkoja.. Pitää vaan toivoa että saadaan hyvitykseksi timantteja!
NYT TOIMII TAAS IHANAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ap muista klikata myös venettä niin pääset kalastusalueelle.