Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
miten joillakin voi olla naapureita. toimiiko ne vain jos on iphone? minä pelaan adroidilla!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 17:32"]
kyllä mä kerroin että mistä otin sen pelin. en tiedä millä kaikilla puhelimilla se toimii. luultavasti kaikilla älykkäillä? minulla on samsung puhelin.
[/quote]
Ootte te mammat niin tyhmiä. Kyse on siitä, onko sitä edes valmistettu nokian käyttöjärjestelmälle sopivaksi, androidiin ilmeisesti ja iphonen käyttikseen.
Nokian puhelimilla on niin marginaalinen markkinaosuus, ettei kaikki sovellusvalmistajat vaivaudu valmistamaan sitä niille sopiviksi.
Eli nokian puhelimien mallilla ei siinä vaiheessa ole mitään tekemistä asian kanssa.
Mutta samsungin malleilla on väliä ainakin. S3 pystyy pelaamaan, "pikkusisaruksella" Trendillä ei pysty.
Kannattaako ostaa kalastusvene vai mehupuristin? Mulla on rahaa vain toiseen enkä tiedä kumpi järkevämpää jatkon kannalta?
Itse ostaisin veneen. Kalaa tarvitsee piirakkaan, hamppariin ja sitten niitä kalafileitä laivatilauksiin. Mehuja mun mielestä löytyy paremmin lehdestä, kalatuotteita harvemmin. Oletko korjannut sen naapuritalon? Naapurustosta saa ainakin minun ryhmästä todella paljon apua juuri niihin juttuihin mitä itsellä ei ole. :)
Kannattaa etsiä lehdestä farmeja, joista saa todella halvalla hyvää tavaraa ja laittaa sellaiset farmit seurantaan. Muista käydä säännöllisesti katsomassa mitä myynnissä,osta ja myy itse täydellä hinnalla. Saa nopeasti kerättyä rahaa kasaan.
Päivitystä pukkaa eikä pelaamaan pääse. Näkee taas miten hayday riippuvainen sitä on.
sokerilla ja kermalla saa ainakin kävijöitä kojulle jos mainostaa sillä. Mut melkein kannattais jakaa ne eri myyntikerroille, eli olisi vähemmän kiinnostavia / usein tarjolla olevia -tuotteita muut. Tylsätkin tuotteet menee helposti kaupaksi kunhan kojulle tullaan, juuri mainonnan ja avunpyynnön kautta.
Minä myyn lähinnä vain lopputuotteita. Sokeri ja meijerituotteet on itselleni liian tärkeitä myytäväksi. Täydellä hinnalla. Rahaa on jo liikaakin, yli 2 miljoonaa. Tilan 'sisustaminen' nätiksi on yksi hauskempia juttuja koko pelissä. Sahat on siksi tärkeitä, ettei tila ole törkyisen näköinen.
Captain III -haasteen (12 peräkkäistä täydellistä laivatilausta) suorittaminen on sitä hankalampaa, mitä korkeammalla tasolla on (eli mitä enemmän vaihtoehtoja on avautunut). Se kannattaa siis suorittaa mahdollisimman matalalla tasolla. Laivalaituri avautuu muistaakseni tasolla 17, ja sitä varten kannattaa heti säästää (tai olla jo edeltä säästössä) se 17 000 vai mitä se nyt maksoikaan, ja alkaa heti täyttää tilauksia niin kauan, kun ei ole vielä hirveästi eri tuotevaihtoehtoja. Laiva pyytää vain sellaisia vaihtoehtoja, joita sinulla on itse mahdollista nykyisellä tasollasi tuottaa.
Lisäksi kannattaa pitää tuon haasteen suorittamisen aikana varastoa koko ajan niin täynnä "hankalia" tuotteita (eli joiden valmistus kestää kauan, ja joita ei ole juuri koskaan myynnissä) kuin voi ja pitää vain vähäisessä määrin helppoja tuotteita kuten munia, vehnää, maissia, porkkanoita yms. sekä sellaisia, joita saa helposti ostettua. Vaikuttaa nimittäin siltä, että peli generoi laivatilaukseen pääasiassa sellaisia tuotteita, joita sinulla on sillä hetkellä vähän varastossa. Esim. juustoa ja kauan paistuvia kakkuja (olen tasolla 23) olen tehnyt varastoon enkä ole myynyt niitä pois, ja näin olen onnistunut saamaan aika helppoja laivatilauksia, mm. munia ja maissia, joita saa ostettua tuosta vain kaupasta. Älä siis myy arvotuotteitasi yrittäessäsi suorittaa Kapteen III:a! Pidä arvotavarasta kiinni! Autotilauksia voi täyttää sitten sen jälkeenkin ja myydä ylijäämävarastot pois.
Nyt on hätä!!!! peli pitäisi päivittää ja yritin ja kirjoitin email osoitteen ja salasanan mutta siihen tulee teksti että n ole kirjautunut sillä sähköpostilla google playeriin vai mikä se on :(((( ei ole mitään kohtaa missä kokeilla toista sähköpostia. mitä ma teen???? en saa Haydayta päälle kun pitää eka päivittää. apua!!!!!!
Kannattaa käydä ehkä hay dayn omassa forumissa kysymässä miten toimia.
Onko tietoa paljon hummeriallas maksaa? Aukeaa vasta tasolla 44.
Onneksi laivalaituria klikkaamalla näkee seuraavia lastaustuotteita, jotta ehtii vähän varustautua. Tosin itellä on kerran yksi tuote vaihtunut kun laiva sitten saapui, eli olin vissiin liian hyvin valmistautunut.
harmi kun päivityksessä farmi laajeni, juuri kun olin saanut lisämaat käyttöön. Maakirjat harvinaisia, ainakin mulla.
mitä naapurustossa tehdään ja mihin naapurustoon menen?
Jesaria saa usein munien keräämisestä.