Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
501/1370 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoi mammat! Nyt farmille ja liittymään av-mammojen naapurustoon. Av-mammaa kakkoseen!

Vierailija
502/1370 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 23:13"]Ahaa, eli nimi kelpaisi :) Vaihdoin nimen juuri ennen littymispyyntöä, ei ehkä kerennyt päivittyä. Kokeillaan uudestaan hetken päästä. T. Sivu 2
[/quote]

Haydayssa onkin 24h karenssi ennen kuin samaan naapurustoon voi yrittää liittyä uudelleen. Eli huomenna uusi yritys!

Mitä niissä naapuriderbyissä muuten on aiemmin ollut tehtävänä ja mitä niistä on saanut palkinnoksi?

T. Sivu 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1370 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 tuntia derbyn alkamiseen, vielä kerkeää!

Vierailija
504/1370 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole auennut mihin noita laivan täyttämisestä saatavia laivapisteitä tarvii. Mitä hyötyä niistä on?

Vierailija
505/1370 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua laivapisteiden ideaa. Lisäksi kummeksuttaa, että pistetaulukossa näkyy itseä paremmat kaverit ja omalla kohdlla ei muuta kuin kaksi viivaa. Juu surkea olen, aina huonoin.
Olen tason 55 maanviljelijä.

Vierailija
506/1370 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivapisteistä olen huomannut tällaista. Ekalla välilehdellä verrataan omaa farmia niihin joita seuraat. = merkki tarkoittaa, että olet pysynyt samalla tasolla verrattuna kavereihin. Numero ja punainen tai vihreä nuoli kertoo, että olet ohittanut jonkun tai joku on mennyt sinusta ohi. Toinen välilehti näyttää koko maailman tilanteen. Ylinnä on 200 maailman parasta (niillä onkin jo miljoonia pisteitä ja tasokin voi olla jo yli 200). Oma farmi näkyy alimmaisena ja jos klikkaat omaa farmia näet muutaman vähän paremman ja vähän heikomman farmin. Ja maailman tilastossa ei enää näy kahta viivaa, vaan sen oletko mennyt viimeaikoina ylös vai alas verrattuna muihin. Etkä todellakaan ole viimeinen, joka päivä tulee uusia aloittelijoita ja niillähän on vasta nolla pistettä.

Vierailija
507/1370 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lautoja ja pultteja saa?

Vierailija
508/1370 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy oikeasti AKTIIVISIA pelaajia, niin meidän yhteisössä on vielä pari paikkaa vapaana. Herkkubebut, sinne vaan. :)

Vierailija
509/1370 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:49"]Pelaan nimimerkillä "Aihe Vapaa" ja minut potkittiin pois AV MAMMAA KAKKOSEEN-ryhmästä vaikka olen ollut aktiivinen. Mikä potkuille mahtaa olla syynä kun olen kuitenkin tehnyt kaikki derby tehtävät hyvillä pisteillä?
[/quote]

Joo anteeksi, tuli harkintavirhe! Harhaanjohtaja poisti sut mutta ilmeisestikkin olet sitten vissiin ollut mukana pelissä :) tule takaisin joukkoon tummaan!! Jos huolit meitä enää :D

Vierailija
510/1370 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:49"]Pelaan nimimerkillä "Aihe Vapaa" ja minut potkittiin pois AV MAMMAA KAKKOSEEN-ryhmästä vaikka olen ollut aktiivinen. Mikä potkuille mahtaa olla syynä kun olen kuitenkin tehnyt kaikki derby tehtävät hyvillä pisteillä? [/quote] Joo anteeksi, tuli harkintavirhe! Harhaanjohtaja poisti sut mutta ilmeisestikkin olet sitten vissiin ollut mukana pelissä :) tule takaisin joukkoon tummaan!! Jos huolit meitä enää :D

[/quote]

Ai siinä ei ollut sen kummempaa takana. Kiitos kutsusta takaisin mutta toinen ryhmä otti minut hellään huomaansa ja onhan minun kokeiltava että miten siellä sujuu.

Vierailija
511/1370 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hengenheimolaiset, tässä ilmoittautuu uusi raivoaktiivinen!

Vielä pari viikkoa sitten tuhahtelin silmiä pyöritellen, jos joku tuttavapiiristäni erehtyi mainitsemaan jonkin farmauspelin - kunnes törmäsin tähän keskusteluun. En tiedä mikä päässäni naksahti, mutta päätin tylsyyteeni ladata pelin. Kaksikymmentäkahdeksan leveliä myöhemmin olen tässä.

Ja vinkkinä teille muillekin nakkisormille, ladatkaa BlueStacks koneelle. Tätä kautta on mukava pelailla samalla kun palstaa lueskelee, ja sanomalehdestäkin kerkeää napata parhaimmat diilit etunenässä ;) 

Vierailija
512/1370 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ostan kun mitään ei näy

Vierailija
513/1370 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun koju näkyy muille tyhjänä vaikka oon laittanu myyntiin. Samoin minä näen muiden kojut tyhjinä vaikka heillä on myynnis tavaraa

Vierailija
514/1370 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut oon jo tasolla 14 eikä oo auki

Vierailija
515/1370 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BlueStacks on ohjelma, jolla voi pelata Hay Dayta tietokoneella. Mutta sen käyttö on Supercellin säännöissä ehdottomasti kielletty ja Supercellin saadessa kiinni tällaisen pelaajan pelaaminen estetään.

Vierailija
516/1370 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vlue stracts

Vierailija
517/1370 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos supercell on sulkenut kojusi, se on rangaistus siitä, että olet esim pelannut pc:llä jonkun huijausohjelman kautta (tai sitten sinut on "banned" ihan vahingossa). Ota yhteys tukeen, oikean yläkulman ratas ja selitä ongelma. 

Vierailija
518/1370 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yritti vihreällä nimellä naapurustoon, sori hylkäsin. Huomattiin että onkin vaihtanut nimeksi ohis mutta ei vielä näkyny meille. Vaihdappa parempi, meillä on jo ohis ja yritä uudestaan. Ilm 24h pitää odottaa, mutta sitten. Tervetulia mukaan! Vielä on nimiä jäljellä, kaupassa nähtyä, uimahallissa nähtyä, ovislima jne.. mitali sille joka ovislimana liittyy. T Kyykkyvatkaaja

Vierailija
519/1370 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylennätkö kyykkis ovisliman apujohtajaksi?

T: KKN

Vierailija
520/1370 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mahtuu jäseniä AV-mammaa kakkoseen! Huomenna alkaa uudet derbyt, äkkiä liittymään! Vaatimuksena vain av-aiheinen nimimerkki ja aktiivinen peliote! :)