Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Oon pelannut reilun vuoden, nyt tasolla 99. Sekä ladossa että viljavarastossa tilaa 2600. Kaikki koneet ostettu, ja kaikissa on kaikki valmistuspaikat avoinna. Kaikki eläimet hommattuna. 4 maa-aluetta laajentamatta, muut on laajennettu. Kuponkeja on kertynyt hyvin, nyt vihreitä 917 kpl, sinisiä 246 kpl, violetteja 80 kpl, kultaisia 32 kpl. Rahaa tällä hetkellä noin 6630000. Mitenkäs teillä?? :)
Onko av mammat- naapurustot ppoistettu? Ei löytynyt haulla
AV-mammojen naapurusto ei löydy haulla, koska ilm sana amma on jonkinlainen kirosana ja se on joutunut sensuurin kohteeksi. Eräs farminimi jossa oli mukana sana mamma joutui banniin kunnes nimi vaihtui. Meidän pomo on yrittänyt ylläpidon kanssa selvitellä asiaa mutta mitään järkevää vastausta ei ole tullut. Tällä hetkellä on siis aika mahdoton liittyä mukaan, ellei ole esim FB kaveri jonkun pelaajan kanssa ja löydä sitä kautta tietään meille. Haluaisimme kyllä lisää pelaajia joukkoomme. Tilanne on ollut näin jo usean kuukauden. Valitettavasti naapuruston nimeä ei myöskään voi vaihtaa. Ihan tylsää.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:06"]AV-mammojen naapurusto ei löydy haulla, koska ilm sana amma on jonkinlainen kirosana ja se on joutunut sensuurin kohteeksi. Eräs farminimi jossa oli mukana sana mamma joutui banniin kunnes nimi vaihtui. Meidän pomo on yrittänyt ylläpidon kanssa selvitellä asiaa mutta mitään järkevää vastausta ei ole tullut. Tällä hetkellä on siis aika mahdoton liittyä mukaan, ellei ole esim FB kaveri jonkun pelaajan kanssa ja löydä sitä kautta tietään meille. Haluaisimme kyllä lisää pelaajia joukkoomme. Tilanne on ollut näin jo usean kuukauden. Valitettavasti naapuruston nimeä ei myöskään voi vaihtaa. Ihan tylsää.
[/quote] ok, kiitos vastauksesta :) ikävä juttu, sensuuri oli jo muutenkin liiallinen :/
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:16"]
Oon pelannut reilun vuoden, nyt tasolla 99. Sekä ladossa että viljavarastossa tilaa 2600. Kaikki koneet ostettu, ja kaikissa on kaikki valmistuspaikat avoinna. Kaikki eläimet hommattuna. 4 maa-aluetta laajentamatta, muut on laajennettu. Kuponkeja on kertynyt hyvin, nyt vihreitä 917 kpl, sinisiä 246 kpl, violetteja 80 kpl, kultaisia 32 kpl. Rahaa tällä hetkellä noin 6630000. Mitenkäs teillä?? :)
[/quote]
Kuinka paljon olet euroja kuluttanut peliin?
Mä olen käyttänyt nyt puolentoista vuoden aikana 20 euroa. Pelaan päivittäin.
Kaikki kojeet hankittu ja tärkeissä kaikki yhdeksän paikkaa auki.(karkkilinjaa en ole avannut kuin kahden verran, samoin hattukonetta...)
Mieluummin törsään sitten Tomppaan viisi päivää ja hyödynnän sahoihin ja kirveisiin. Level 86. Siilossa ja aitassa tilaa 1100. Eläimiä hommattu kahdet, niillä oien pärjännyt.
Uusimpia laajennuksia en ole lähtenyt tavoittelemaan. Sitten vasta kun seuraajat ovat saaneet omansa auki, niin he alkavat myymään omiansa. Seuraajia 32, kaikkien kanssa aktiivinen. Parhaillaan laiva huutaa leipää ja puhelin just tööttäs, että joku jelppas. :)
Kolikoita lähemmäs kaksi miljoonaa. Mä myyn kaiken minimillä seuraajille. En ilmoita lehdessä mitään.
Boat leaderboards 65542.
Pelityylini on, että keskityn auttamaan seuraajia ja naapureita. Itse seuraan kolmea ja hekin ovat lisänneet mut, joten YYA sopimus toimii suuntaan jos sun toiseen.
Olen tasolla 60. Seuraajia 9. Yritän laajentaa, minkänpystyn. Koiria 3, kissoja 5, hevosia 3, koiranpentuja 2, aaseja 3, kissanpentuja 3.
Rahaa on miljoona. Varaston täyttyminen suututtaa. Siellä on tilaa 950.
Harmittaa, että kukaan ei myy nyt maan laajennustarvikkeita.
Miten niin joku saa laivan aina 10 minuutissa täyteen. Mänen aina edes aloita sen täyttämista, kun se on usein liian vaikea. Siis vaikka hilloja aivan liikaa. Ei ehdi tekemään.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:34"]Olen tasolla 60. Seuraajia 9. Yritän laajentaa, minkänpystyn. Koiria 3, kissoja 5, hevosia 3, koiranpentuja 2, aaseja 3, kissanpentuja 3.
Rahaa on miljoona. Varaston täyttyminen suututtaa. Siellä on tilaa 950.
Harmittaa, että kukaan ei myy nyt maan laajennustarvikkeita.
Miten niin joku saa laivan aina 10 minuutissa täyteen. Mänen aina edes aloita sen täyttämista, kun se on usein liian vaikea. Siis vaikka hilloja aivan liikaa. Ei ehdi tekemään.
[/quote]
Mitä sulla siellä varastossa on...? Minulla on alto 875, laivan saan yleensä hyvin pian täyteen. Varastossa siis pyrin pitämään muutamaa kappaletta kaikkea. Kannattaa etsiä aktiivine naapurusto, siitä on paljon apua tavaraa vaihtaessa ja erityisesti noihin maanlaajennuskamojen hankintaan tulee vauhtia, kun aina jollain on ylimääräisiä.
Vieläkö löytyis aktiivisia hd:n pelaajia vailla naapurustoa, tai vailla kunnon naapurustoa?
Etsimme pelaajia meidän naapurustoon. Ainoat vaatimukset on taso 40 vähintään ja että pystyy suorittamaan kaikki 5 tehtävää kisoissa. Tehtävien täytyy olla vähintään 300 pisteen tehtäviä (ts. pelaaja saa 1500-1600 pistettä)
Jos olette tympääntynyt omaan ei-aktiiviseen naapurustoon ja tiedätte, että ansaitsette paremman naapuruston niin tervetuloa :)
Jokainen jäsen ylennetään vähintään vanhemmaksi jäseneksi heti kun on liittynyt, että jokainen saa poistettua alle 300 pisteen tehtävät taululta.
Naapuruston nimi on lakeus, logossa vihreä rapu sinisellä pohjalla. Tervetuloa :)
Terveisin Lakeuden yksi aktiivinen pelaaja
Miten se postilaatikko toimii? Siinä lukee että pitää klikata postilaatikkoa, ja tulee yksi mainos mistä voi timanteilla ostaa jotain yllätyslaatikoita. Mulla ei ole niin paljon timantteja. Sitten poistan mainoksen ruksista ja se linnunpelätin sanooo koko ajan että sulle on tullut eka kirje, klikkaa postilaatikkoa. Mutta tein sen jo. Mitä pitää tehdä?
No lehdessä jos jonkun nimen yhteydessä on huutomerkki, se tarkoittaa että hän tarvitsee apua? Tiesitkö jo sen :)
En tiennyt huutomerkkijuttua! Kiitos menen heti katsomaan!!! Tuleeko minunkin ilmoitukset oíkeasti lehteen jos myyn jotain? En ole nähnyt niitä kertaakaan vaikka olen myynyt ja niitä on jopa ostettu!
Timantteja ei ole loputtomasti mutta niillä voi nopeuttaa tuotantoa tai ostaa jotain.
Eikö tuo ole lasten peli? Mun 10v poika on koukussa siihen :)
Jos ajattelette käyttää timantteja Tomin hankkimiseen, niin kannattaa muistaa, että Tom ei tuo maanlaajennustarvikkeita tai barnin tai silon laajennustarvikkeita. Itse käytin kaikki timanttini aloittaessani siihen, ja sitten harmitti.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 11:08"]
Vielä mahtuu jäseniä AV-mammaa kakkoseen! Huomenna alkaa uudet derbyt, äkkiä liittymään! Vaatimuksena vain av-aiheinen nimimerkki ja aktiivinen peliote! :)
[/quote]
Uppista. Uusia mammoja kehiin vaan!