Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
kaivoksen tuotoksia menee kuorma-autotilauksiin ja niistä saa rahaa + värilipun..
lippuja tarvii mm elukoiden hankkimiseen
Oon naapurustossa ja tosi pettynyt siihen, että pyydetään laittaa myyntiin mutta yhtäkkiä ostaja ilmoittaa, ettei tarviKaan. Siis haloo? En aio myyä tietyille tyypeille enää ollenkaan. Oon miettiny naapuruston vaihtoa, mut toisaalta on pari hyvääkin tyyppiä... Vaikea pattitilanne.
Mitä hyötyä noista naapurustoista on? En ole vielä ymmärtänyt vaikka olen viikon jo ollut jossain ryhmässä. Kukaan ei puhu mitään siinä chatissa. Ei tapahdu yhtään mitään. Mitä pitäisi edes tehdä?
Miten löydän naapuruston missä puhutaan? Mitä järkeä on tuppisuuryhmässä?
Mulla on rahaa n. 30 000e. Säästin kaivokseen ja sulatusuuniin. Sitten tulikin mehupuristin ja kohta kalastusvene.
Jätänkö kaivoksen avaamatta ja ostan kalasusveneen? Jos avaan kaivoksen+uunin, menee ikuisuus että saan veneen.
Varastossa on kyllä tosi paljon maanlaajennus- ja rakennuskamaa, oon hamstrannu niitä kun tarvii niin ei löydä mistään. Kerran olen farmia laajentanut. Varastoja aina kun pystyn. Mikä on ladon ja siilon max. koko?
minulle tuli joku kalastusviehekausi-kilpailu tms missä on aika ja se tuli jo pari päivää sitten. olen yrittänyt kalastaa paljon. eilen illalla siinä luki että aikaa on vielä 5 minuuttia. tänään aamulla aikaa oli vielä 55 minuuttia. ja nyt iltapäivällä aikaa on 22 minuuttia. mitä????? jatkuuko se aika koko ajan vai mikä tuossa on?
Myydä kannattaa etenkin niitä harvinaisempia siilon tuotteita (omena, kirsikka, kurpitsa, tomaatti) vaikka pieniäkin määriä täydellä hinnalla. Kun taas yleisimmät (maissi jne) menee kaupaksi parhaiten vähän halvemmalla.
Kyllä ne tapahtumat aina jossain vaiheessa päättyy, kellonaikoja turha liikoja tuijottaa.
Siinä kalastusjutussa oli aika 3 päivää, nyt enään muutamia tunteja..jotenkin jäänyt sinne tekstin alle piiloon se todellinen aika, ettei tosiaan näy kuin ne minuutit.
mulle alkoi tulla vaaleanponaisia traileli lappuja kun pääsin tasoon 30. mutta ei niitä vieläkään joka päivä tule. eikä varmasti useasti päivässä. nyt olen tasolla 33!
Naapurustossa voi vaihtaa tuotteita, ostaa tai myydä muille tai muuten vain jauhaa paskaa.