Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
281/1370 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos 691!

Vierailija
282/1370 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villaa ja kananmunia on aina myytävänä. Älkää ostako liian montaa kanaa ja lammasta. Luultavasti pärjää ihan ilmankin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1370 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikeuksia käynnistää peliä! Älkää siis ihmetelkö että pelaan liian vähän, palaan astialle kunhan peli taas toimii paremmin. Pitää tutkia onko puhelimen muisti liian täynnä tms liikaa kuvia.

t. Rämis

Vierailija
284/1370 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata ainakaan myydä munia tai vehnää (ja muita nopeasti tulevia). jos tarvii apua vaikka laivatilaukseen niin kannattaa myydä jotain kummaa .esim kalafile tai sahoja ja kirveitä yms.

Vierailija
285/1370 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaamalla se selviää, onko grilli tarpeellinen. On se ainakin näin juhannuksena!

Vierailija
286/1370 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillituotteista saa myydessä ihan hyvän hinnan ja niitä tarvii tilauksiin. Kyllä ne kaikki tuotantovälineet kannattaa ostaa, hevosista ja koristelusta voi säästää.

Vierailija
287/1370 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polut ja aidat voi tulla yllättävän kalliiksi, kun aina seuraava pala onkin kalliimpi.

Vierailija
288/1370 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni ongelma. Ostanko mehupuristimen, korjaanko veneen vai ostanko sulatusuunit???

Vierailija
289/1370 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:20"]

Hei! Tässä vinkki. Kun Tom antaa hetken aikaa alennusta timanteista Tomillahan on se ilmapallo sitten kädessä. Sitten kun Tom päästää irti pallosta (pallo on ilmassa) niin paina ilmapalloa. Sitten se puhkeaa ja saat yhden timantin.

[/quote]Voi sieltä tulla lautakin tai rahaa -mitä milloinkin!

Vierailija
290/1370 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mehupuristin tai korjaa vene. Sulatusuuneja ei tarvi niin montaa. Yksi tai kaksi riittää alussa ihan hyvin.

Vierailija
291/1370 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 09:31"]

Mulla on pieni ongelma. Ostanko mehupuristimen, korjaanko veneen vai ostanko sulatusuunit???

[/quote]

mulle lle sulatusuuni on ollut turhin ostos, korjaisin ensin veneen ja heti kun on taas rahaa ostaisin mehupuristimen, tuo on vaihe, jossa raha ei riitä millään

Vierailija
292/1370 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kaikki tuotantolaitteet on hankittava jossain vaiheessa. Menee muuten liian vaikeaksi toimittaa tilauksia. Itse en panosta vielä noihin koristeluihin, kun haluan ostaa kaikki laitteet. Eläimet kannattaa hankkia, koska niistä saa tähtiä suht helposti, laajennustarvikkeita yms.

Vierailija
293/1370 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:20"]Hei! Tässä vinkki. Kun Tom antaa hetken aikaa alennusta timanteista Tomillahan on se ilmapallo sitten kädessä. Sitten kun Tom päästää irti pallosta (pallo on ilmassa) niin paina ilmapalloa. Sitten se puhkeaa ja saat yhden timantin.

[/quote]

ei siltä aina saa timanttia! Mutta jotain siltä saa kok.pisteitä, raksaa yms..

Vierailija
294/1370 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 18:32"]

Polut ja aidat voi tulla yllättävän kalliiksi, kun aina seuraava pala onkin kalliimpi.

[/quote]Siksi varsinkin kalliimmat palat kannattaa ostaa 50-50 maatilan ja kaupungin puolelta, koska kaupungissa on samat lähtöhinnat kuin tilalla.

Siis jos olet esim. rakentanut kultamuuria maatilalle ja haluat vielä jatkaa sitä, niin osta lisäpalaset kaupungissa, pakkaa takaisin varastoon ja ota käyttöön maatilan puolella.

Vierailija
295/1370 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nopein keino kerätä rahaa? Oon niin alussa (29) että sitä on ihan liian vähän siihen nähden, että kaikesta pitää maksaa niin valtavia summia...

Vierailija
296/1370 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tasolla 36 ja mul on 222 timua liittykää mun naapurustoon nimeltään. Petran ystävät. Ja kysykää siellä multa osaan neuvoa paljon;)

Vierailija
297/1370 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, joka kyseli, miten saa nopeasti rahaa:

Nopein keino kerätä rahaa on pitää kaikki tuotantolaitteen koko ajan päällä ja tehdä hirveesti tavaraa, ja myydä kaikki kama kaupassa. Rekasta ja autosta saat paljon kokemuspisteitä mutta paljon vähemmän rahaa. Samoin niille pikkutyypeille ei kannata myydä mitään,jos rahaa tarvii.

Yhdessä illassa saat helposti kymppitonneja tienattua, jos myyt kaupassa kaiken minkä saat tehtyä. Myy myös ylimääräiset välivaiheen tuotteet - maidot, pekonit jne. siltä osin kuin et tarvitse niitä muihin tuotteisiin.

Lisäksi kannattaa selata lehteä ja ostaa pois kaikki kama, jota varsinkin aloittelijat myyvät liian halvalla, joko vahingossa tai tietämättömyyttään. Saat myytyä melkein kaiken aika nopeasti täydellä hinnalla omassa kaupassasi ja keräät voitot kotiin. Munia voi tosin olla vaikea saada menemään, mutt Greg ostaa nekin lopulta.

Muista mainostaa tuotteitasi! Jos missään tuotteessasi ei näy sitä mainoslappua, kukaan ei pääse lehden kautta kauppaasi eikä tiedä että sulla on kamaa myynnissä! Käy siis viiden minsan välein lisäämässä mainos johonkin tuotteeseen, mieluiten sellaiseen, joka ei mene todennäköisesti heti kaupaksi, jolloin sama mainos pitää kauppaasi esillä pidempään.

Vierailija
298/1370 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei tässä jotakin vinkkejä :)

Omalle farmillesi tulee välillä maassa oleva punainen aarrearkku. Sitä painamalla saa kerran päivässä "aarteen". Myös kerran päivässä jonkun toisen farmilta saa avattua aarrearkun.

Maamerkkejä sun muita tarvitaan farmin sekä kalastuspaikan laajentamiseen. Niitä ei siis kannata myydä.

Nauloja, muttereita, lankkuja yms tarvitaan viljalatoon ja tallin tilan laajennukseen. Älkää siis myykö niitäkään!

Oma ilmoituksesi tulee lehteen mutta et näe sitä itse.

Maatilan nimeä voi vaihtaa painamalla omalla farmilla ollessaan ylhäällä näkyvästä sinisestä tähdestä.

Poistin itse pelin koska alkoi olla liian koukuttava :D t.121 levelinen...

Vierailija
299/1370 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis *rekasta ja *laivasta t. edellinen

Vierailija
300/1370 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

grilli on tarpeellinen, myös vene ja mehupuristin.

Kaivoksen ostin ja yhden sulatusuunin, ja sitten myyn kaivosjutut. Täysin turha, kuten myös chat.

Kaupunkiakin pelaan satunnaisesti, että siitä saa varmaan kiksinsä isoilla leveleillä.

Tasolta 46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän