Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 00:44"]Apua, kuinka hummeriallas toimii? Kun klikkaan allasta niin tulee vain haavin kuva josta ei tapahdu mitään..sekä päivitysnappi ja olen jo kertaalleen päivittänyt allasta isommaksi. Ei kai tarvitse kaikkia päivityksiä heti??? Niitä hummeriverkkojakin on, mutta en saa laitettua niitä altaaseen.
[/quote]
Voi uuno. Ne hummeriverkot pitää laittaa sinne järveen eikä hummerialtaaseen!!
[/quote]
joo kiitos vaan :D huomasinkin tuon viestini jälkeen tämän..kuinka en tuota aiemmin tajunnut..
Siellä puhuu juoksupojan käyttäjä ja kirveiden ostelija. Onko pihaa täynnä roskaa? Itse käytän timantteja välillä sormuksia, kun niitä on jo yli 200 ja tuotantolinjojakin tarpeeksi.
Siis miten mä en nyt tajua tätä peliä. Oon tasolla 17 ja rahaa ei ole ikinä en voi ostaa mitään koneita mitä nyt on jonkun 10 tason jälkeen tullut enkä saa rahaa enkä pääse tasoja eteenpäin kun en saa piirakoita poppareita ym tehtyä. Nyt pitäis kunnostaa laituri 16000 rahalla eikä mulla oo IKINÄ ollut noin paljon rahaa pelin aikana??
Olen nyt tasolla 59 ja joskus tason 40 kieppeillä rahaa alkoi olemaan sen verran että pystyi ostamaan suoraan uudet laitteet. Sitä aikaisemmin piti säästää useampi päivä ennen kuin pystyi ostamaan uuden laitteen.
Mä haluan av-mammojen naapurustoon!
Onko kellään tietoa milloin tulee uusi päivitys??
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 21:04"]
Mistä ilmastointiteippiä?
[/quote]
Selaa lehteä, jos olis jollain myynnissä ja tee askereita farmilla. Mä huomasin, että kissaa klikkaamalla saa teippiä usein. niitä nousee myös maan mullista, kuin meijeristä tms. tasaisesti kaikkea rakennustarpeita tai laajennustarpeita.
naapurustoista löydyistä arkuistakin niitä välillä löytyy.
tasolta 39
Pellot (kaikki pellot ostettu) tuottaa koko ajan viljaa, rehumyllyt myös koko ajan käytössä ja nauloja tulee joskus. Viljaa myyn alihintaan ettei siilo täyty. Pelloilta tulee joskus nauloja, etupäässä kuitenkin sahoja ja kirveitä. En käsitä miten jotkut ovat saaneet siilon ja ladon laajennettua yli tuhanteen jo aikaisemmilla tasoilla. Mielestäni pelaan todella paljon päivässä tuota peliä mutta ei mitään vaikutusta, ei tule ylemmilläkään tasoilla lankkuja ja maakirjoja. Jospa auttaa kun pitäis viikon/kuukauden paussin.... Todella kyllästynyt pelaamiseen :(
Alkaa olemaan jo aika rasittava peli. Tassolla 54 ja maakirjoja ja lankkuja aivan toivoton kerätä. Ei löydy myynnistä eikä tule muualtakaan, nauloja kyllä tulee joka paikasta. Mynnissä lehdessä munia, pekonimunia ja villaa, joskus harvoin löytyy jotain muutakin. Mutta yleensä jos jotain arvokasta niin ne on jo ostettu. Työttömänä aikaa pelata monta tuntia päivässä, mutta alkaa kyllästyttämään kun lato ja varasto täynnä eikä pääse laajentamaan. Kalastusaluetta olis kiva laajentaa, maakirjoja vaan ei löydy mistään. Olis kiva jos tuohon tulis jotain helpotusta seuraavassa päivityksessä. Tiedän että moni on jo lopettanut pelaamisen turhautuneena tavaroiden huonoon saatavuuteen.
Maakirjoja tulee viljelemällä paljon, erityisesti vehnää. Ostat vaan kaikki pellot ja sitten koko ajan viljaa pukkaamaan.
Mistä löytää hyviä naapurustoja?
Av mammojen naapurustoon mahtuu taas uutta väkeä lisää uuden päivityksen myötä!
Laitoin liittymislupa pyynnön :)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 12:32"]
Mikä vitsi on noissa sammakoissa ja ketuissa? Joillakin niitä on ihan kasoittain. Näyttää ei niin kivalta.
[/quote]
Sammakoille pitäisi ostaa lammikko johon ne loikkii.
Kettuja painaisen sormella jolloin ne juoksevat pakoon.
Muistutus: muutama iloinen mamma otetaan mukaan vielä AV-MAMMAT -naapurustoon!
En ole vielä korjannut naapurustoa, koska en ole kokenut sitä tarpeelliseksi. Mutta vaatiiko tuo uusi kylä nyt myös naapurustoa?? Lukaisin vain nopeasti läpi sen uuden viestin ja naapurustostakin oli jotain puhetta.
Kun ketut tulee, koita etsiä tavallista paremmin arkkuja. Toisinaan ei löydy vieraillessa, mutta sitten toisesta vierailupaikasta löytyykin.
Sammakoita estämään rakensin rantaan aidan. Ketut pelottaa. Näyttää siltä, että ne vaanii valkoista pupua.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 00:44"]Apua, kuinka hummeriallas toimii? Kun klikkaan allasta niin tulee vain haavin kuva josta ei tapahdu mitään..sekä päivitysnappi ja olen jo kertaalleen päivittänyt allasta isommaksi. Ei kai tarvitse kaikkia päivityksiä heti??? Niitä hummeriverkkojakin on, mutta en saa laitettua niitä altaaseen.
[/quote]
Voi uuno. Ne hummeriverkot pitää laittaa sinne järveen eikä hummerialtaaseen!!
[/quote]
joo kiitos vaan :D huomasinkin tuon viestini jälkeen tämän..kuinka en tuota aiemmin tajunnut..