Miksi et pidä yhteyttä lastesi isovanhempiin?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ap:n lapsi on asettanut rajat, ja sekös ap:ta harmittaa.
Anteeksi kuinka? Lapseni ovat teinejä! Olen vierestä seurannut sellaista, ettei pidetä yhteyttä ja mietin syitä. Ap
Yleensä ihmisillä on hyvä syy, jos eivät yhteyttä pidä. Ei sitä kannata ihmetellä. Eivät kaikkien vanhemmat ole kannustavia ja mukavia ihmisiä. On olemassa myös ihmisiä, jotka haukkuvat lapsensa, uhkaavat tappaa, ovat väkivaltaisia jne. Ei kaikkea tarvitse sietää ja kuunnella edes omalta vanhemmalta.
Vain minun äitini on enää elossa, ja hän on kusipää, ei ole tervettä seuraa etenkään lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kuinka? Lapseni ovat teinejä! Olen vierestä seurannut sellaista, ettei pidetä yhteyttä ja mietin syitä. Ap
Miksi sinä mitään vierestä seuraat muiden asioita tai pohdit syitä? Mitä se sinulle KUULUU?
Omiin vanhempiin pidän, mies pitäköön yhteyttä omiinsa. En oikein jaksa enkä siedä heitä eikä kyse ole normaaleista ihmisistä. Anoppi on täysperverssi ja appi 20 v vanhempi perverssi. En naura heidän vitseilleen, en jaksa. Ei paljon poikansakaan kaipaa.
Omiin vanhempiini pidän ja he ovat meille läheinen ja korvaamaton tuki.
Toisiin isovanhempiin.... aikani yritin alussa, mutta luovutin. Samanlaisia narsistipsykopaatteja ovat kuin poikansakin. Lapsilla ei ole enää mitään yhteyttä kyseiseen sukuun. Se on melko pelottavaa tajuta miten tunnekylmiä, outoja ja aavemaisia jotkut ihmiset voivat olla ja varsinkin jos kyseessä on lasten omat isovanhemmat (joiden pitäisi yleensä olla sellaisia kuin isovanhemmat yleensä ovat, you name it). Jos on mitään käsitystä mitä narsmismi oikeasti on niin mieti kun niitä on isä ja isovanhemmat, sellainen kombo että voi helvete. En ala sen kummemmin tässä kertomaan koko stooria, sillä se on oksettava, mutta kuka tahansa vastaavassa tilanteessa ei missään nimessä pitäisi yhteyttä heihin. Tässä keississä on ollut pitkä liuta viranomaisiakintmukana jotka todenneet ettei missään nimessä mitään yhteyttä noihin kolmeen!!! Ja siellä se kolmikko rääkyy miten heitä on vieraannutettu ja miten kamala akka minä oon. Voi kunpa joku oikeasti tietäisi miten hirveitä voi ihmiset olla, muille esitetään pyhimystä ja uhriudutaan, mutta lapsille ja mulle ollaan ihan sairaita.
Tottakai sitä toivoisi, että lapsilla olisi kahdet isovanhemmat ja yksi isäkin, mutta joskus on ihan oikeita syitä miksi näistä "luovutaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän tilanteesta?
Ovat kuolleet