Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävisitkö töissä

Vierailija
24.04.2012 |

Kävisitkö töissä, jos

-mies tienaisi 6000/kk

-yhteisellä säästötilillä olisi 20 000

-velkaa 0

-asumisen, ruoan ja pakollisten menojen jälkeen jäisi vielä säästöön yli 3000/kk

-ei lapsia

-oma palkkasi olisi alle 1500/kk

Siis kävisitkö töissä vain siksi, että niin "kuuluu" tehdä, tasa-arvon vuoksi ja tulevan varalle (jos jää leskeksi tai mies työttömäksi tmv.)

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siksi, että niin kuuluu tehdä, vaan siksi että haluaisin.

Jos olisi lapsia hoidettavana, niin tilanne voisi olla toinen - ainakin jonkin aikaa.

Vierailija
2/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kotitöistä, en puutarhanhoidosta, kauneuttani hoidan mutta en erityisen aktiivisesti, shoppailen vain tarpeeseen - taitaisin yksinkertaisesti alkoholisoitua odotellessani miestä töistä kotiin viihdyttämään minua.

Vierailija
4/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollen olisi töissä niin kolmessa viikossa olisin syönyt varpaankynteni, koska ei olisi tekemistä.

Vierailija
5/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan tekemättä mitään "omaa" en ehkä osaisi olla, ellei olisi alle kouluikäisiä tai pikkukoululaisia.

Vierailija
6/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- taitaisin yksinkertaisesti alkoholisoitua odotellessani miestä töistä kotiin viihdyttämään minua.

töistä mun luo....

Vierailija
7/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuosien ydessäolon jälkeen tulisi ero niin aika hankala on saada töitä jos vuosia pois työmarkkinoilta. Ja muutenkin kävisin, en pystyisi elämään toisen rahoilla.

Vierailija
8/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut todennäköisesti, joo.

Vierailija
9/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mieheni tienaakin ihan OK (ei sentään 6000 EUR/kk) niin haluan itse elättää itseni. Jos jotain sattuisi niin olisihan onneksi se työ. Vanhempana olisi vaikeaa saada mitään työpaikkaa.

Silloin minulla kyllä olisi tilaisuus valita että mitä teen. Tekisin vain sellaista työtä jossa todella viihdyn vaikka palkka olisikin pienempi.

Eräs rikas tuttavani osti vaimolleen lahjatavaraliikkeen että olisi tekemistä.

Vierailija
10/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten kävisin. Mutta jos työ olisi tylsää ja en viihtyisi niin en kävisi töissä.

Jos en kävisi töissä niin naimisissa pitäisi olla ja ei avioehtoa.

Ai niin...enhän minä olekkaan töissä ;)

Olen naimisissa,2 lasta ja ei avoiehtoa.

Vierailija
11/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi jättää elämääni miehen työn varaan. Mitä jo mies jäisi työttömäksi? Sitten ei olisi itsellä minkäänlaista työkokemusta. Aika kävisi myös pitkäksi. Oikeasti rakastan niin paljon työtäni, että en edes viihtyisi niin hyvin kotona, vaikka toki välillä väsyttääkin.

Vierailija
12/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työni olisi mielekästä ja pitäisin siitä. Jos työni olisi jotain ihan muuta mitä haluaisin, opiskelisin ehkä lisää ja etsisin mieluisan työpaikan.

Vierailija
13/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan tympiintyisi, jos joutuisi itse raatamaan töissä ja minä vaan lusmuilisin kotona. Ja muutenkin pidän työstäni. Tekisin varmaan yksityisenä ammatinharjoittajana, jolloin voin valita just sen verran asiakkaita kun haluan.

Vierailija
14/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-aikaa ja lomaa ei osaa kaivata ellei siitä ole välillä puutetta :) 2-3kk loman pitäisin nyt heti kesällä, mutta syksyllä varmasti kaipaisin jo työelämään. Tarvitsen elämääni sisältöä ja sosiaalisia suhteita. Haluan tuntea kuuluvani jonkin työyhteisöön ja olevani hyödyllinen. Kotona tylsistyisin pidemmän päälle, kävisin saamattomaksi ja ripustautuisin luultavasti mieheeni, joka tästä sitten ahdistuisi. Ihminen on luotu tekemään mielekästä työtä elääkseen tai edes yhteiskuntaa auttaakseen. En haluaisi kokea olevani toisen ihmisen armoilla, jotta saan ravintoa ja muita elämisen välttämättömyyksiä.

Ja yksi juttu vielä: 20 000€ on mitätön summa säästötilillä, sen verran olisi hyvä olla "pahan päivän" varalle, vaikka molemmat aikuiset kävisivätkin töissä.

Vierailija
15/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-muuten vain laiskistuisin ja nukkuisin kaikki päivät

-tylsistyisin helposti

-jos joku päivä tulee eteen vähän rankemmat ajat (miehesi irtisanotaan/eroatte jne), niin työnantajat eivät katso hyvällä sellaista gappia CV:ssä

Vierailija
16/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon enemmän rahaa. Puhutaan paristasadastauhannesta + velaton talo. Silti käyn töissä ja vain siksi, ettei ole oikein että mieheni joutuisi elättämään mu.

Vierailija
17/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kun on hoidettavana asuntolaina ja ollaan pienipalkkaisia molemmat

Vierailija
18/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olisi lapsia, olisin pitkään kotona.

Vierailija
19/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä päivä pari viikossa, mutta en enemää

Vierailija
20/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi vaan menisin opiskelemaan jotain mielenkiintoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan