Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävisitkö töissä

Vierailija
24.04.2012 |

Kävisitkö töissä, jos

-mies tienaisi 6000/kk

-yhteisellä säästötilillä olisi 20 000

-velkaa 0

-asumisen, ruoan ja pakollisten menojen jälkeen jäisi vielä säästöön yli 3000/kk

-ei lapsia

-oma palkkasi olisi alle 1500/kk

Siis kävisitkö töissä vain siksi, että niin "kuuluu" tehdä, tasa-arvon vuoksi ja tulevan varalle (jos jää leskeksi tai mies työttömäksi tmv.)

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta rahasta. Opiskelisin, harrastaisin ja hankkisin enemmän rahaa.

Vierailija
22/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...osan vuodesta, "harrastuksen" vuoksi kuten nytkin käyn.

Omilla säästötileillä tosin on rahaa huomattavasti enemmän kuin tuo 20000.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni odottaisi siisti koti ja illallinen valmiina. Minä olisin tietysti aina laittautunut ja valmiina hieromaan miestäni milloin mistäkin olisi tarpeen...en olisi aina väsynyt, rähjäinen ja haluton. Tämä olisi unelma myös miehelleni. Toivotaan onnea lotossa.

Vierailija
24/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...osan vuodesta, "harrastuksen" vuoksi kuten nytkin käyn. Omilla säästötileillä tosin on rahaa huomattavasti enemmän kuin tuo 20000.

Aaveella kaikki on rikkaita :)

Vierailija
25/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväni olisivat aika tyhjiä muuten eikä rahaa koskaan ole liikaa. Jos taas olisi alle 9 vuotiaita lapsia niin olisin ehkä kotona heidän kanssa.

Vierailija
26/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...osan vuodesta, "harrastuksen" vuoksi kuten nytkin käyn. Omilla säästötileillä tosin on rahaa huomattavasti enemmän kuin tuo 20000.

Vierailija
27/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käy nytkään, kun mies tienaa n 2000e ja säästös ei oo mitään, pelkkää velkaa vaan.

Vierailija
28/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä yksinkertaisesta syystä, etten kotona keksisi tarpeeksi tekemistä. Saa sisältöä elämään.

Vierailija
29/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereissani on ihminen, jolla on miljoonia. Silti on koko ikänsä käynyt töissä. Perittyä rahaa.

Vierailija
30/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin onnaa säästäminen....katkera??

No mä olen perinyt, eli ei ihan onnellisten sattumusten kautta ole tullut nuo säästöt.

Vierailija
31/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereissani on ihminen, jolla on miljoonia. Silti on koko ikänsä käynyt töissä. Perittyä rahaa.

jotain muuta hyödyllistä ja antaa jollekin tarvitsevalle työpaikan.

Vierailija
32/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pikkupomo, asiantuntijaorganisatio. Siis pitäisikö kaikkien Suomen rikkaiden lasten vai levätä laakereillaan? Tunnen monta, jotka tekee ihan normaalisti töitä, vaikka pääomatuloja tulis eemmän kuin palkkaa kuukaudessa.

Vierailija
33/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaan ole katkera, olen hyvin onnellinen elämässäni. Huvittaa vain kun täällä kaikki väittää olevansa varakkaita, ja pitää vielä tuoda se tuollalailla ylimielisesti esiin.

En siis edes usko että sulla on rahaa, joten ei kai olemattomasta edes vois olla katkera :)

Vierailija
34/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaan ole katkera, olen hyvin onnellinen elämässäni. Huvittaa vain kun täällä kaikki väittää olevansa varakkaita, ja pitää vielä tuoda se tuollalailla ylimielisesti esiin.

En siis edes usko että sulla on rahaa, joten ei kai olemattomasta edes vois olla katkera :)

Vierailija
35/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voisi huoletta kokeilla, että pärjäisikö, eikä yrityksen kaatuminenkaan aiheuttaisi taloudellista katastrofia. Voisi pikku hiljaa kasvattaa toimintaa ja kerätä asiakaskuntaa, eikä tarvitsisi silti valvoa öitä ja miettiä, että mistä rahat ruokaan.

Vierailija
36/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuvainen toisesta ihmisestä. Mistä mä tiedän, milloin toinen löytää uuden, kuolee, sairastuu tms. Mä en myöskään jaksaisi olla kotona jatkuvasta, eli käyn töissä myös oman mielenterveyteni takia.

Kävisin varmaan töissä, vaikka voittaisin miljoonia lotossa (vaikken edes lottoa;)) Tekisin ainakin osa-aikaista työtä silti.

Vierailija
37/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinulla on aika heikko koulutus jos palkka on noin huono. Minä alkaisin opiskelijaksi, kun ei olisi taloudellista pakkoa käydä töissä ja hankkisin mielenkiintoisen ammatin, jossa olisi mahdollisuus sitten joskus parempiin ansioihin. Meinaan jos mies ottaakin nuoremman sitten joskus, olisi hyvä että kykenet itsesi elättämään.

Vierailija
38/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suinkaan menisi kenenkään alaiseksi.

Vierailija
39/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos työssä joutuisi päivitittäin kohtaamaan "haastavaa käyttäytymistä" ja fyysisen väkivallan uhkaa?

Vierailija
40/55 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinulla on aika heikko koulutus jos palkka on noin huono..

Entä jos kaikki ei saa koulutustaan (voi olla useita korkeakoulututkintoja) vastaavaa työtä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi