Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen ruma! Onko muita?

Vierailija
24.04.2012 |

Terve.

Mulla on luonnostaan maantienharmaat hiukset, sellaiset ohuet jotka vaan roikkuu. Onneksi on hiusvärit, ei nekään tosin ihmeisiin pysty. Pää on iso ja ruman mallinen. Silmät hailakat, mitään sanomattomat, ripset ohkaiset ja lyhyet. Kulmakarvoja ei oikein saa järkeviksi nyppimälläkään. Laajentuneet ihohuokoset, paljon mustapäitä, sellainen "samea" iho. Ruma perunanenä. Suuret korvat, jotka on "jotenkin oudossa paikkaa". Ohuet huulet, hampaat melko kellertävät eivätkä muutenkaan ihanteelliset. Koko naama on sellainen "taikinamainen".

Kroppa on miehekäs, pienirintainen, lättäpeppuinen, selluliittinen, lihava. Ei ylipainoinen, mutta ylimääräistä löytyy. Ei kovin selkeää vyötärö-lantio suhdetta. Karvoja kasvaa kainaloiden ja alapään lisäksi kaikissa muissakin paikoissa, kuten nännipihoissa ja rintojen välissä, reisissä ja alavatsassa (ja karva on tummaa ja tuuheaa). Sormet ovat mallia nakkia, ellei jopa makkara, lyhyet ja pönäkät. Jalat paksut ja lyhyet. Alapääkin on "väljä", kuulemma.

Voiko ihmisessä olla enempää vikoja? Kaiken tämän lisäksi olen epäsosiaalinen ja tyhmä. Ihan oikeasti. Kuka tällaisen huolii, EI KUKAAN. Olisiko parempi vaan laittaa itsensä narun jatkoksi saman tien...

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on todella huono iho, iso nenä ja kropasta en jaksa kirjoittaakaan...

Vierailija
2/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan kauhugalleriakuvaus päästä. Hiukset ovat likaisen harmaankellertävät ja ohuet. Pää on munanmuotoinen eli kapea yläoa ja otsa, leveät leukaperät. Pulleat läskiposket ja roikkuvat leukaperät vaikka olen hoikka. Silmät on ihan ok väriset (vihreät) mutta syvällä päässä ihraisten ja roikkuvien yläluomien alla. Nenä erittäin leveä pottunokka. Hampaat isot ja ulkonevat.

Kaulassa on ollut lapsesta asti syviä juonteita, semmoisia vuosirenkaita. Muutenkin koko kaula on jotenkin ihan etukeno, ihan kuin kurkottaisin päätä eteenpäin aina. Ryhtini on muutenkin kamala, sellainen noita-akan kyttyrä selässä.

Vartaloni ei huonoa ryhtiä lukuun ottamatta ole erityisen ruma. Olen hoikka, lievästi tiimalasin muotoinen. Iho on kyllä täynnä raskausarpia ja ruskeita karvaisia syntymämerkkejä. Olen lyhyt ja pitkäselkäinen.

Mulla on myös tuo luonnehandicap vielä eli olen sisäänpäinkääntynyt ja epäsosiaalinen. Vähän pelkäänkin ihmisiä. Tyhmä en varsinaisesti ole mutta annan sen vaikutelman vieraille kun peloissani höpötän heille mitä sattuu. Joo ja vastoin tahtoani sinkku pian 40 v olen minäkin. Ei ole ruman naisen elämä ruusuilla tanssimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti minun asiani ovat siis monin verroin huonommin kuin tähän ketjuun kirjoittavilla naisilla.

Vierailija
4/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti minun asiani ovat siis monin verroin huonommin kuin tähän ketjuun kirjoittavilla naisilla.

eihän rumat naiset saa valittaa tilanteestaan, koska ATM:illä on asiat aina huonommin, ku naista saa korkeintaan rahalla!

Joo, mun pitääkin olla onnellinen kun olen ruma NAINEN, saan baarista seuraa (tai mahdollisuudet on, vaikkakin pienet) yöksi, jos menen pilkun aikaan tyrkylle. Silloin saattaa joltain epätoivoiselta herua, ainakin jos suostun laittamaan pussin päähän. Eihän se haittaa, vaikka mitään kunnioitusta en saa, ja koko kaupunki nauraa selän takana. Kunhan vaan seksiä saa, se on tärkeintä!

Vierailija
5/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin varsin kaunis!

Ja joo ymmärrän tuon miehenkin tuskan. MIehillä ei se rumuus pelkästään välttämättä ole niin paha juttu mutta siihen kun yhdistyy köyhyys ja ehkä vaikea luonne niin uskon kyllä että on vaikea löytää seuraa.

Itse asiassa pelkästään ujous voi miehellä olla tosi ihmissuhteita estävä juttu. Mun veli on aika komeakin ja kohtuullisen varakas mutta ei ole löytänyt ketään naista koska hän on ujo ja hiljainen, ja naiset taas odottaa että mies tulee itsevarmasti hurmaamaan jalat alta ja viettelee heidät.

Vierailija
6/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin tehdä pitkän listan kaikista ulkonäkövioistani ja mitä rumaa minussa on. Ja se kuulostaisi yhtä pahalta kuin AP:lla, oikeastikin. Ja kuitenkin olen kokonaisuudessaan ihan nätti, vioistani huolimatta, ja miehet vaikuttavat kiinnostuneilta vaikka olen varattu. Ei kannata keskittyä vaan vikoihinsa tai menettää mielenterveytensä eikä ikinä ole onnellinen. Elä terveellisesti, harrasta liikuntaa ja nuku hyvin, keskity positiivisiin asioihin itsessäsi ja ympärillä, ja ennenkö huomaatkaan se peilikuvakin näyttää varmasti kivemmalta.

Vierailija
7/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot todella julma itseäsi kohtaan! :(

ihan tuli paha mieli kirjotuksestasi.

kerros ne hyvät puolet! taatusti sulla on hyvä sydän, olet kenties se,joka sanoo sen ystävällisen sanan sille joka sitä kaipaa ja olet auttavainen.

itse olen ylipainoinen ja rupsahtanut,mutta ulkokuortahan tuo vain on.

ole kiltimpi itseäsi kohtaan!

Vierailija
8/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen siisti, sivistynyt, älykäs, henkevä, hauska, luotettava ja nokkela ja pidän mielenkiintoisista asioista, matkustelusta ja keskustelusita. Laitan myös hyvää ruokaa ja tunnen viinit. Löysin 29-vuotiaana muuten samanlaisen miehen, mutta hän on onneksi pitkä, lihaksikas ja komea.

Rumien naisten peli ei siis ole menetetty. Minä olen siitä kahdella paksulla jalalla kävelevä esimerkki.

Vierailija
9/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan erehdyttävästi tuota Stitchiä, joka istuu Borgån sohvalla. Tell me about ugly!!

Vierailija
10/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis nainen on ainakin kuvassa. Hus pois täältä rumien joukosta.

Mä en kehtais omaa lättyäni julkaista täällä. Tyhjenis koko av-palsta.

Jos päästä aloitetaan. Mulla on paljon tukkaa, mutta se on niin lasimaista ja ohutta, että mun päänahka vilkkuu alta. Tosi kaunista naisella. Takaraivo on pieni ja jotenkin oudon mallinen. Leuka on suhteettoman läski muuhun naamaan verrattuna, koska poskipäät on suht normaalit. Pottunenä minullakin ja silmien ympärillä krooniset punaiset renkaat johtuen atopiasta. Lisäksi iho on aina helakan punakka johtuen em vaivasta. Ajoittain haavainen ja hilseilevä. Kaulassa on myös noita juonteita.

Tummana ihmisenä olen myös karvainen. Alapääkarvoitus yltää vähintään napaan asti ja toiseen suhtaan puoleen reiteen. karvaa on siellä ja täällä .. myös ylähuulessa. Jipii. Lisäksi muuten, unohdin mainita, leuassani on ihana luomi josta karvaa muutama tumma paksu haiven. Siis ihanaa...

Rintani ovat alaspäin sojottavat hernepussit joissa on raskausarpia. Oikeastaan koko alavartaloni on yhtä raskausarpea. Ylipainostani johtuen raskausmahani on muuttunut synnytyksen jälkeen rasvapussiksi joka näyttää aika ilkeeltä housuissa. Ilman housuja vielä ilkeämmältä. Valitse siinä sitten.

Reidet ja pakarat on kuin yhtä oodia ihravalaalle. Sellanen pötkylä eestä taakse. TAkapuoli muodostaa selän alapuolelle vielä sellaisen 'tarakan'. Tosi kaunista. Selluliitti tekee tästä kaikesta vielä kauniin röpyliäistä ja muodotonta.

Pohkeet kasvaa mustaa karvaa. Kesällä ne on ajettava päivittäin. Illasta saa jo katsella tummaa sänkeä jos aamulla on ajellut. Jalat on lättänät ja muodottomat lärpäkkeet. EI niitä mihinkään korkkareihin saisikaan.

Allit on sit kans osa tätä kaunista kokonaisuutta. IHan eri paria olkapäiden kanssa.

Missä sitä narua olikaan?

Vierailija
11/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa että osaat suhtautua huumorilla ulkomuotoosi, hauskoja ilmaisuja on paljon tuossa "hernepusit", "tarakka selän alapuolella", "ihravalas" :D

Vierailija
12/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuinkin miehenkin saamaan (ei mikään mr Finland, mutta ihan söpö ja ihana mies), ja lapsiakin, tosin toisella todettiin vakava sairaus. Tässä tilanteessa oma ulkonäkö ei paljon jaksa kiinnostaa.

Kaipaan niitä aikoja, kun rumuus oli isompi ongelma.

Vierailija
13/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun omalla lapsellani puhkesi epilepsia, kaipasin itsekin niitä aikoja, kun isoin murhe oli leveä perse tai huono iho.

Onnistuinkin miehenkin saamaan (ei mikään mr Finland, mutta ihan söpö ja ihana mies), ja lapsiakin, tosin toisella todettiin vakava sairaus. Tässä tilanteessa oma ulkonäkö ei paljon jaksa kiinnostaa.

Kaipaan niitä aikoja, kun rumuus oli isompi ongelma.

Vierailija
14/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on hirvee lättäperse ja lyhyet jalat. Niillä mennään.

Vierailija
15/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ruma! Kuvailet tavallisen suomalaisen naisen, sellaisen kuin tässäkin istuu. Olet joutunut kauneushuijauksen uhriksi.

Vierailija
16/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tunnen monia ja kaikilla on silti puolisot ja rumat lapset.

Onnellisia ovat eikä kukaan vaivaa päätään noin maallisilla asioilla.

JOten ota sinäkin vain hymy rumalle naamallesi ja iloitse että olet olemassa, pian huomaat että joku toinen iloitsee kanssasi. :)

Aurinkoista kevättä, älä vielä luovuta.

Vierailija
17/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oon hirveän ruma. ja jotenkin zombin näköinen. aina kalpea ja verisuonet loistaa poskilla. silmäpussit jotka näyttää kuralätäköiltä silmien alapuolella ja nenä on pysty ja pieni sian kärsämöinen. rinnat on rumat kolmion malliset ja nännit liian isot. hartiat on leveät ja ei tarpeeksi kurvikkuutta vaikka läskiä joo löytyy. haluaisin kauniin vyötärön. hiukset ohuet lerpukkeet ja pää ruman mallinen. alaspäin ulkonen takaraivo eli kampaukset ei näytä hyvältä ku kallon pitäs kohota ylöspäin nätisti eikä alaspain turvoten. lisäksi on notkoselkä joka korostaa ikävästi neanterdali-ihmisen vaikutelmaa. huh kauniita paikkoja ja kohtia ei paljon jää jäljelle. ai niin ja jos yritän meikillä muuttaa itseäni kauniiksi näytän jostain syystä aina huonosti hoidetulta huoralta vaikka vain ripsaria laittaisin

Vierailija
18/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on kolmiotissit, joissa isot nännit, ja mun mielestä ne on kauniit. Söpöt pienet nöpökät. :)

Mulla on myös notkoselkä. Eikä vyötäröä. Ja pari liikakiloa masussa (omppu olen). Selälle ja vyötärölle ei paljon mitään voi, joten olen ajatellut että voi voi. Hih.

Pidän silti itseäni kauniina. Joo, en tietenkään ole maailmanluokan kaunotar, joka kääntää päitä missä liikkuukin. Olen hyvin persoonallisen näköinen. Joidenkin mielestä varmasti liiankin: jopa ruma? Mutta ei se ole multa pois. Mä oikeesti olen oppinu tykkäämään itsestäni näin (peruskoulussa kiusattiin ja kaiken muun haukkumisen lisäksi kuulin olevani ruma, lähinnä varmaan rinnattomuuden takia... ..teinipojat ne taida muuta miettiä) ja voin rehellisesti sanoa, että olen "oman elämäni supermalli". :D

Vierailija
19/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, vähän nokkamainen nenä, pienehköt moniväriset silmät, raskaat yläluomet ja huono iho. Paksu, karkea ja kihara hiuslaatu, joka kaikesta vaivannäösta huolimatta kehystää naamaani pörröisenä pilvenä. Kasvoissa ruma luomi, josta kasvaa karvaa, vaaleat viikset ja korvien edessä, siinä missä miehillä on pulisongit vaaleaa untuvaista karvaa.

Imetyksen jäljiltä tissit jääneet vajaatäytteisiksi. Vatsassa raaskausarpia ja napa jotenkin liian korkealla.

Todella pitkää karvaa käsivarsilla, onneksi sentään vaaleaa. Karvaiset, epäinhimillisen pitkät varpaat ja isot jalat (42). Lisäksi olen av:n mukaan aivan liian pitkä naiseksi (180 cm), eli siis kauhea amatsooni, jota miehet peloissaan pakenevat jos satun paikalle.

MUTTA minua kehutaan usein kauniiksi, monesti saan kuulla ihailevia kommentteja urheilullisesta, hoikasta ja muodokkaasta vartalostani. Hiuksiani kehutaan palsuuden ja kiharuuden takia ja kasvoiltanikin olen loppujenlopuksi ksi ihan nätti. Miehiä on aina riittänyt vaikka muille jakaa.

Ei ole tarkoitus kehuskella, mutta muistuttaa, että meillä kaikilla on niitä vikoja ja myös hyviä piirteitä. Todella harvoin näkee rumia ihmisiä, jos koskaan. Kaikissa on jotain kaunista ja usein kauneus onkin jotain ihan muuta kuin kauneuslehtien ihanteet.

Vierailija
20/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitettu rumuudesta.

siis oon hirveän ruma. ja jotenkin zombin näköinen. aina kalpea ja verisuonet loistaa poskilla. silmäpussit jotka näyttää kuralätäköiltä silmien alapuolella ja nenä on pysty ja pieni sian kärsämöinen. rinnat on rumat kolmion malliset ja nännit liian isot. hartiat on leveät ja ei tarpeeksi kurvikkuutta vaikka läskiä joo löytyy. haluaisin kauniin vyötärön. hiukset ohuet lerpukkeet ja pää ruman mallinen. alaspäin ulkonen takaraivo eli kampaukset ei näytä hyvältä ku kallon pitäs kohota ylöspäin nätisti eikä alaspain turvoten. lisäksi on notkoselkä joka korostaa ikävästi neanterdali-ihmisen vaikutelmaa. huh kauniita paikkoja ja kohtia ei paljon jää jäljelle. ai niin ja jos yritän meikillä muuttaa itseäni kauniiksi näytän jostain syystä aina huonosti hoidetulta huoralta vaikka vain ripsaria laittaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä