Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren kadonnut verokortti, miten uusi ?

Vierailija
23.04.2012 |

verokortin voi tilata verkosta, mutta eihän 15 v ole verkkopankkitunnuksia...

Voinko minä äitinä tilata silti kortin MINUN verkkopankkitunnuksilla ? Vai miten pitää menetellä

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

verotoimiston vakikäyttävät (= työtön tai pätkätyöläinen) kyselee sata kertaa viikossa "koska on hullut päivät ?"

Vierailija
22/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä voivat roikkua koko päivän puhelimessa/jonottaa verotoimistossa, mutta TYÖSSÄKÄYVILLE voi olla vaikeaa lähteä kesken päivän 10 km päässä olevaan verotoimistoon... mutta sitä työttömät eivät ymmärrä.

että missä suojatyöpaikassa sä mahdat olla, jos tämäkin asia on niin kovin haasteellinen...? :D

mutta minäkään en ole käynyt verotoimistossa/soittanut sinne/käyttänyt vero.fi palveluja varmaankaan 18 vuoteen... Ei ole tarvinnut ! Enkä osaisi suoralta kädeltä sanoa, miten toimitaan. 18 vuotta sitten piti jonottaa puoli päivää joko paikan päällä tai puhelimessa Olen KTM ja korkeassa asemassa isossa kv-yrityksessä

Noh, onhan noita suojatyöpaikkoja yksityiselläkin sektorilla...

OTSIKKO OLI: EN OLE AP. Mikä tuossa oli niin vaikea ymmärtää ??

No, ehkä siellä kotona tai Siwan kassalla ei tarvita luetunymmärtämistä ?

Väitinkö sun olevan ap? :D Kerroit olevasi KTM, joka ei osaisi hankkia uutta verokorttia. Siihen kommentoin.

t: YTM, johtavassa asemassa, Keski-Euroopassa

(jos näitä titteleitä tähän pitää latoa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä voivat roikkua koko päivän puhelimessa/jonottaa verotoimistossa, mutta TYÖSSÄKÄYVILLE voi olla vaikeaa lähteä kesken päivän 10 km päässä olevaan verotoimistoon... mutta sitä työttömät eivät ymmärrä.

että missä suojatyöpaikassa sä mahdat olla, jos tämäkin asia on niin kovin haasteellinen...? :D

mutta minäkään en ole käynyt verotoimistossa/soittanut sinne/käyttänyt vero.fi palveluja varmaankaan 18 vuoteen... Ei ole tarvinnut ! Enkä osaisi suoralta kädeltä sanoa, miten toimitaan. 18 vuotta sitten piti jonottaa puoli päivää joko paikan päällä tai puhelimessa Olen KTM ja korkeassa asemassa isossa kv-yrityksessä

Työttömät tai pätkätyöläiset mammat joutuvat jatkuvasti muuttamaan verokorttia ja siksi tietävät miten menetellä. Varmassa työpaikassa ja tasaisilla tuloilla ei todellakaan tarvitse tehdä mitään muutoksia Mutta ei mammat tajua... Itse tiedän monta sellaista asiaa todella hyvin, joita täällä JATKUVASTI kysellään. Ja taas minun mielestä ne kyselijät ovat IDIOOTTEJA

Eikö nyt veroasioissa ihan normaali ihminen käänny ensimmäisenä Verotoimiston puoleen? Eikö tämän nyt sano järki? Mutta hyvä, että teille huippujohtajille on tämä av, jolta saatte hyviä, luotettavia neuvoja kysymykseen kuin kysymykseen. :D

että ap olisi tämänkään viestin takana. Jotku näemmä luulevat, että jokaisen ketjun alkuperäistä kysymystä puolustavasti kommentoiva on aina sama Ap.

Hitto täällä on tyhmää porukkaa

Vierailija
24/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OTSIKKO OLI: EN OLE AP. Mikä tuossa oli niin vaikea ymmärtää ?? No, ehkä siellä kotona tai Siwan kassalla ei tarvita luetunymmärtämistä ?

Väitinkö sun olevan ap? :D Kerroit olevasi KTM, joka ei osaisi hankkia uutta verokorttia. Siihen kommentoin. t: YTM, johtavassa asemassa, Keski-Euroopassa (jos näitä titteleitä tähän pitää latoa)

Ihanko Keski-Euroopasta ? eli Köyliön peräkylältä..

Vierailija
25/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OTSIKKO OLI: EN OLE AP. Mikä tuossa oli niin vaikea ymmärtää ?? No, ehkä siellä kotona tai Siwan kassalla ei tarvita luetunymmärtämistä ?

Väitinkö sun olevan ap? :D Kerroit olevasi KTM, joka ei osaisi hankkia uutta verokorttia. Siihen kommentoin. t: YTM, johtavassa asemassa, Keski-Euroopassa (jos näitä titteleitä tähän pitää latoa)

Ihanko Keski-Euroopasta ? eli Köyliön peräkylältä..

Mutta jos verokortin hankkiminen on ylivoimainen haaste, niin kai se kansainvälinen urakin tuntuu silloin utopistiselta. ;)

Vierailija
26/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOITTAMALLA.

Vierailija
27/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et pääse verkossa omilla tunnuksillasi lapsesi tietoihin.

Vierailija
28/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedot tienatuista tuloista ja arvio tulevista on hyvä olla jo valmiina.

Vierailija
29/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitto tai käynti verotoimistossa...mikä tässä on edes ongelma?

Vierailija
30/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että menisin jonottamaan verotoimistoon kesken työpäivän ? SO LAST SEASON

Pääseeköhän sinne puhelimella hyvin ? Nuori on 8-16 joka päivä koulussa EIKÄ VOI ITSE SOITTAA !!!!!

Olen kyllä kuvitellut että olisi voinut jotenkin netistä tilata....

Vierailija
31/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tytölle ja pojalle tilasin verokortit.

Vierailija
32/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain tunnistautua joko henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla tai sirullisella henkilökortilla.

Aika outoa kuvitella, että voisi tilata verokortin netistä jonkun puolesta omilla tunnuksilla. Ne ovat salassapidettäviä tietoja!

Pääseeköhän sinne puhelimella hyvin ? Nuori on 8-16 joka päivä koulussa EIKÄ VOI ITSE SOITTAA !!!!!

Vierailija
33/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Puhelimitse numerosta 020 697 000 (klo 9–16.15, puhelun hinta pvm/mpm)

*Postitse

Tulosta ja täytä verokorttihakemuslomake ja postita se Verohallintoon.

*Käymällä verotoimistossa

Vierailija
34/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teini on muka voinut saada töitä, jos on noin saamaton velliperse? Äiti vissiin puhunut piltille töitä...

Vierailija
35/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kumassa tää maailma on pyörinytkään ennen intter nettiä?

Vierailija
36/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorella ei ole kännykkää, eikä koulussa välitunteja

Vierailija
37/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin katson rekrytoidessa aika tarkkaan, että miten nuori osaa ITSE hommansa hoitaa.

Onneksi niitä nuoria riittää, jotka ovat omatoimisia, osaavat kysyä ja käyttää OMAA järkeä jo ihan 15-vuotiaina.

Mut aina sattuu huteja...

Vierailija
39/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä nuorelle kuitenkin vaikka äiti noinkin avuton.

Vierailija
40/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä ihmeen koulu se on, missä on tauotta tunteja 8-16? Kai ne syömässä voi käydä? Ja vessassa?

Ja tässä tapauksessa saisi varmaan opettajan luvalla olla tunnilta pois ja soittaa verotoimistoon.

nuorella ei ole kännykkää, eikä koulussa välitunteja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi