Onko Flamingossa (kylpylä) aina hämärää vai onko siellä joku sähköjensäästökampanja menossa?
Lasten kanssa olin ja häiritsi kovasti se hämäryys, melkoinen viihtyvyys- sekä turvallisuuspuute tuollainen luolamainen tunnelma.
Kommentit (14)
Muuten on aina hämärää ja todellakin en tykkää lasten kanssa mennä, kun ei heitä sieltä löydä kovin helposti.
Itselle se on ollut pelkkää plussaa kun on miehen kanssa siellä käyty nautiskelemassa mutta tosiaan, lasten kanssa varmaan melko ikävää ettei heti erota missä oma lapsi on.
ja hämäryyden huomasin ainoastaan pukuhuoneesta allasosastolle siirtyessä. Tämän jälkeen silmä tottui kyllä heti ja näin vallan hyvin.
Venäläisiä en tuolloin nähnyt, oli muutenkin rauhallista.
Me olemme käyneet siellä monta kertaa lasten kanssa ja itse ainakin toivoisin enemmän valoa. Muuten olisikin ihan kiva paikka, mutta on liian pimeää.
Voisi olla järkevää pitää vaikka päivällä enemmän valoja ja illemmalla hämärämpänä, jos haluavat tunnelmaa luoda. Suurin osa lapsista käy kuitenkin aikaisemmin päivällä/alkuillasta.
Ja lisäksi kylmä! Harmittaa myös, ettei perhepuolella ole muita kuin tavallinen sauna, ei edes höyrysaunaa.
Pukuhuonetilatkin kaikkea muuta kuin kätevät lasten kanssa. Pienet pukukaapit keskellä huonetta mutta istumapaikkoina vain pari penkkiä seinustalla.
En ole noin hassua järjestelyä nähnyt muualla.
Kävin kahdesti 3v pojan kanssa, mutta häntä pelotti tuo hämärä ja kaikuvat äänet. Itkeskeli ja halusi olla lähinnä sylissä, joten ei ole enää siellä käyty, vaikka lähellä asutaan. Turun Caribiaa voin suositella, se on lasten kanssa tosi kiva. Valoisa ja viihtyisä ja Flamingoa halvempikin.
Ei ole kiva yrittää siristellä että kuka noista on se oma lapsi. Mun 8-vuotias ui kyllä hyvin mutta haluan silti pitää katsekontaktin.
Saiskohan siellä uida otsalamppu päässä? heh.
Ei erota vedestä likahöytyviä eikä kaakeleista pinttymiä. Vesikin on kylmempää kuin ennen.
Hämäryys piilottaa varmaan huonon siivouksen.Ei erota vedestä likahöytyviä eikä kaakeleista pinttymiä. Vesikin on kylmempää kuin ennen.
mun mielestä se hämäryys on ihanaa ja tunnelmallista! Eikä siellä nyt niin hämärää oikeasti ole, mitä te nyt annatte ymmärtää. Hyvin näkee toiselle puolelle isoa tilaa.
siellä missä lapset ui. On oikeasti mahdotonta erottaa altaan toisella reunalla olevien kasvoja.
mun mielestä se hämäryys on ihanaa ja tunnelmallista! Eikä siellä nyt niin hämärää oikeasti ole, mitä te nyt annatte ymmärtää. Hyvin näkee toiselle puolelle isoa tilaa.
Ihmettelin kun saunan vieressä on iso kyltti pelkästään venäjäksi. Käsketään kenties riisumaan uimapuvut?
Mä olen ollut vaan siellä aikuisten puolella ja siellä kyllä oli hämärää -ja mukava niin. Mutta te että varmaankaan siellä olleet, sinne ei kai lapsia saa mennäkään... Silloin kun mä siellä olin, niin oli "lastenpuolella" muistaakseni ihan normaali valaistus.