Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lastenvaunut kiellettävä ratikoissa/busseissa jotka ei ole matalalattia mallia!

Vierailija
23.04.2012 |

siinä teille kaikille hesalaisille ratkaisu ongelmiinne!



Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimean aikaan saa käydä ulkona, jos on ihan hiljaa.

Vierailija
2/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kaikki kasvattaa vaan ne lapsenne kotona ja vasta 18-vuotiaana laskea ne ihmisten ilmoille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

busseihin, ratikoihin, lentokoneisiin, ravintoloihin, kirjastoihin, baareihin, kahviloihin, työpaikoille, erilliset maho vessat, täyskielto PERHEravintoloihin, S- ja K-marketteihin omat mahokassat (extra kapeat)....

Vierailija
4/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiellettävä. Ja haisevat ihmiset ja kännykkään puhuvat ihmiset. Ja kovaääniset ihmiset jotka on tulleet sinne bussiin kaverin kanssa juoruamaan. Ja rumat ihmiset - harmittaa katsoa joka päivä bussissa melkein kaksi tuntia ihmisiä, kun kaikki ei oo niin nättejä. :(

Vierailija
5/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee kateellinen ja tulee paha mieli kun sellaisia joutuu kattoa.

Vierailija
6/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee kateellinen ja tulee paha mieli kun sellaisia joutuu kattoa.


ja muistetaan myös ne läskit vai meneekö ne jo kategoriassa rumat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissa bussista! Ei mua haittaa ne, jotka on mua rumempia. Kiva vaan kattella niitä ja vertailla. :)



Mua korpeaa ihan hirveästi, kun meidän vakkarilinja ajaa yliopiston ohi, ja sieltä tulee bussiin tosi kauniita nuoria naisia. Menee oma päivä ihan pilalle niitten vuoksi. Olenkin ajatellut, että annan palautetta, että onko opiskelijoita pakko ottaa kyytiin. Nehän on köyhiä, ajaisivat pyörällä.

Vierailija
8/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissa bussista! Ei mua haittaa ne, jotka on mua rumempia. Kiva vaan kattella niitä ja vertailla. :) Mua korpeaa ihan hirveästi, kun meidän vakkarilinja ajaa yliopiston ohi, ja sieltä tulee bussiin tosi kauniita nuoria naisia. Menee oma päivä ihan pilalle niitten vuoksi. Olenkin ajatellut, että annan palautetta, että onko opiskelijoita pakko ottaa kyytiin. Nehän on köyhiä, ajaisivat pyörällä.


Käykööt vaan kierrätyskeskuksesta hakemassa fillarinrämän ja ajelkooot sillä.

Ja tuo mahojen oma osasto on hyvä idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltää kokonaan bussin käyttö. Erityisesti ikisinkuilta.

Vierailija
10/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai laittaa ainakin joku sermi siihen eteen, että ei tarvitsisi pilata omaa päiväänsä rumiluksien katselemiseen.1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi