lastenvaunut kiellettävä ratikoissa/busseissa jotka ei ole matalalattia mallia!
siinä teille kaikille hesalaisille ratkaisu ongelmiinne!
Kommentit (10)
Voisitteko kaikki kasvattaa vaan ne lapsenne kotona ja vasta 18-vuotiaana laskea ne ihmisten ilmoille?
busseihin, ratikoihin, lentokoneisiin, ravintoloihin, kirjastoihin, baareihin, kahviloihin, työpaikoille, erilliset maho vessat, täyskielto PERHEravintoloihin, S- ja K-marketteihin omat mahokassat (extra kapeat)....
on kiellettävä. Ja haisevat ihmiset ja kännykkään puhuvat ihmiset. Ja kovaääniset ihmiset jotka on tulleet sinne bussiin kaverin kanssa juoruamaan. Ja rumat ihmiset - harmittaa katsoa joka päivä bussissa melkein kaksi tuntia ihmisiä, kun kaikki ei oo niin nättejä. :(
Minusta tulee kateellinen ja tulee paha mieli kun sellaisia joutuu kattoa.
Minusta tulee kateellinen ja tulee paha mieli kun sellaisia joutuu kattoa.
ja muistetaan myös ne läskit vai meneekö ne jo kategoriassa rumat?
poissa bussista! Ei mua haittaa ne, jotka on mua rumempia. Kiva vaan kattella niitä ja vertailla. :)
Mua korpeaa ihan hirveästi, kun meidän vakkarilinja ajaa yliopiston ohi, ja sieltä tulee bussiin tosi kauniita nuoria naisia. Menee oma päivä ihan pilalle niitten vuoksi. Olenkin ajatellut, että annan palautetta, että onko opiskelijoita pakko ottaa kyytiin. Nehän on köyhiä, ajaisivat pyörällä.
poissa bussista! Ei mua haittaa ne, jotka on mua rumempia. Kiva vaan kattella niitä ja vertailla. :) Mua korpeaa ihan hirveästi, kun meidän vakkarilinja ajaa yliopiston ohi, ja sieltä tulee bussiin tosi kauniita nuoria naisia. Menee oma päivä ihan pilalle niitten vuoksi. Olenkin ajatellut, että annan palautetta, että onko opiskelijoita pakko ottaa kyytiin. Nehän on köyhiä, ajaisivat pyörällä.
Käykööt vaan kierrätyskeskuksesta hakemassa fillarinrämän ja ajelkooot sillä.
Ja tuo mahojen oma osasto on hyvä idea.
kieltää kokonaan bussin käyttö. Erityisesti ikisinkuilta.
tai laittaa ainakin joku sermi siihen eteen, että ei tarvitsisi pilata omaa päiväänsä rumiluksien katselemiseen.1
Pimean aikaan saa käydä ulkona, jos on ihan hiljaa.