oon vässykkä, kerhokaverin äiti tulee kaupustelemaan meille jotain :s
Tämä äiti siis soitti minulle yksi aamu. Vastasin puoliunessa, ajattelin että asia koskisi lapsia, kerhoa tms. Muuten en ole edes koskaan jutellut puhelimessa ko. ihmisen kanssa, enkä tiennyt että hänellä on mun numero.
Noh, hänpä sitten tuppautuikin esittelemään mulle jotain tuotetta. Halusi että tulisin heille, mutta olin ki jotenkin vaikeana ja hän sopi että tuleekin meille. Ja minä sovin ajan.
Ja siis äh. Ei se tyyppi edes sanonut mitä tulee kaupustelemaan. Millä hitolla mä tästä kiemurteen ulos, ostan kuitenkin siltä jotain täysin turhaa. Mikä se tuote edes on kun ei se sit äsanonut suoraan?
Voi vitsit että pitää olla tällanen vässykkä (ainakin aamuisin).
Kommentit (7)
onko toi jotain himokallista saippuaa vai?
amway. Niillä on juuri tuo tyyli ettei suoraan sanota mikä on kyseessä.
kosmetiikasta siivouskemikaaleihin
Ja kaikista eniten se puhuu suakin jälleenmyyjäksi. Jos heidä puheisiin on uskomista niin helposti saat 100 tuhannen vuositulot. Eräänlainen pyramidi"huijaus"
ja kysymällä, että mitä hän olikaan kauppaamassa, kun ei jäänyt mieleen, koska olit silloin juuri heräämässä ja siksi et kovin skrappina ollut. Sitten vain toteat, että ai jaa, hyvä kun soitin, koska en tarvitse ko tuotetta tai on jo tarpeeksi tai että tuttu antaa niitä lahjaksi jo tarpeeksi tms.
Sanot suoraan ettei tää verkostohömppä oo sua varten.
soitat jo nyt ja kysyt onko kysy amwaysta. Jos on sanot että olet jo ne myyntipuheet kuullut ja sinua ei nyt kiinnosta. Muuten saat varautua muutaman tunnin esitelmöintiin ja aikamoiseen pakkomyyntiin. Ne jotka tuosta jotain rahaa itselleen saavat ovat hyvin oppineet pakkomyynnin varsinkin sellaisille joilla on vaikea sanoa ei
googlaa