Kauanko lähihoitajaksi opiskelu kestää?
Kommentit (6)
mutta aikuiskoulutuksessa 2v, työvoimakoulutuksessa selviää jopa 1v 8 kk:ssa, mutta silloin opiskellaan ilman lomia.
t. lähihoitajien kouluttaja
joku pakkomielle lähihoitajista... :D Mutta olen tällä hetkellä koulutuksessa ja tämän kesto on 1v 9kk. Se vaihtelee kai melko paljon, minä olen työvoimakoulutuksessa ja ne taitavat olla kaikista lyhimpiä. Tosin lomiakaan ei sitten juuri ole sinä aikana.
joku pakkomielle lähihoitajista... :D Mutta olen tällä hetkellä koulutuksessa ja tämän kesto on 1v 9kk. Se vaihtelee kai melko paljon, minä olen työvoimakoulutuksessa ja ne taitavat olla kaikista lyhimpiä. Tosin lomiakaan ei sitten juuri ole sinä aikana.
Kaikille av-mammoille ei käy sellainen, että joku on ylioppilas ja sitten kouluttautuu lähihoitajaksi, saa ammattiaan vastaavan työn ja on siinä tyytyväinen, eikä halua muuta.
Aina saa kuulla, että vaan tyhmät ja juopot jotka ei muualle pääse, kouluttautuu lähäreiksi.
Terkuin tämän ketjun kakkonen.
Kaikille av-mammoille ei käy sellainen, että joku on ylioppilas ja sitten kouluttautuu lähihoitajaksi, saa ammattiaan vastaavan työn ja on siinä tyytyväinen, eikä halua muuta.Aina saa kuulla, että vaan tyhmät ja juopot jotka ei muualle pääse, kouluttautuu lähäreiksi.
Terkuin tämän ketjun kakkonen.
on kyllä ihan korkeasti koulutettujakin ihmisiä, jotka haluavat vaihtaa alaa, että sinänsä hassu oletus kyllä.
mutta mitäpä AV-mammat ei tekis muita naisia haukkuakseen...
Itsellä aikoinaan 1,5 vuotta, eli 60 silloista opintoviikkoa.