Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehuvatko miehenne ulkonäköänne? Minun ei... :(

Vierailija
22.04.2012 |

Olen pieni, hoikka nainen. Mielestäni vähintäänkin tavallisen näköinen. Mies ei ole _kertaakaan_ kehunut ulkonäköäni. Olemme olleet yhdessä nyt kolme vuotta. Minulla on imetyksen jälkeen lähes olemattomat rinnat, ja eilen mies piti pitkän puheenvuoron siitä, kuinka isorintaiset naiset ovat viehättäviä. Ei sanonut suoraan, etten minä olisi, mutta aika vakavaksi veti mielen. Eikö se vaan tajua, että mulle voi tulla tuollaisesta paha mieli? Uskon, että jos tahtoa olisi minua ilahduttaa, niin varmasti minustakin keksisi jotain kivaa sanottavaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. huuliani, hiuksiani,silmiäni, kaulankaarta,rintojani (niillä on nimetkin:)) ja ihan kaikkea. Nämä ovat ihanan intiimiä hetkiä (jopa tiskikoneentäytön lomassa). Ei tule yhtään väkinäisesti, jota en voisi sietää.

Ja sama tietty toisin päin.

Ps. Olemme olleet yhdessä 15 vuotta, naimisissakin 10 vuotta ja kolme rakasta lasta. Ja ei kun vaan elämä paranee:)

Vierailija
22/31 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni kehuu joka päivä - keksii aina jotain kaunista sanottavaa vielä 16 v jälkeenkin. Jos ei suoraan ulkonäöstä niin vaatetuksesta tms.

Mun eka mies oli samanlainen kuin sinun (olen myös pieni ja hoikahko), kehui ruotsalaistyyppisiä pitkiä hoikkia isorintaisia blondeja. Yllätys oli suuri kun eron jälkeen otti vaimon joka oli pienempi, tukevampi, tumma ja vanhempi. Eli ihan turhaan olin kuunnellut sitä paskaa.

Älä sinäkään jää kuuntelemaan, maailma on täynnä miehiä joiden mielestä olisit ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hassua! Mun eksäkään ei ollut sitä tyyppiä, että olisi kehunnut. Hassua oli kuitenkin se, että kun erottiin, mies alkoi imarrella mua tyyliin "en kyllä varmasti saa yhtä hyvännäköistä naista enää" jne. ... Nykyiseni kehuu kyllä usein ulkonäköäni, tyypillisiä sanoja "sä näytät niin kauniilta", "oot sairaan seksikäs" jne. Tuntuuhan se hyvältä :)! Kyllä kehut ovat tärkeitä. Itsekin kehun miestäni usein.

Vierailija
24/31 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vain tajua tällaisia juttuja, kai.

Mun mies ei oo koskaan kehunut mua mitenkään, ei missään asiassa. Jaa, no on se muutaman kerran kehaissut mun laittamaa ruokaa, mutta harvemmin, vaikka vieraat kehuu mua aina huippukokiksi. Ihan ok-näköinenkin oon, ei oo ylipainoa ja pukeudun usein hameeseen, on pitkät hiukset, eikä mussa omasta mielestäni oo mitään isompia vikoja. Pari kertaa mies on sanonut, että joku kaverinsa on kehaissut mua hyvännököiseksi, mutta ei hän itse siihenkään mitään kantaa ottanut. Ja ollaan siis oltu tosi kauan yhdessä.

Mä kyllä ennen kehuin miestäni, vuosien ajan kehuin miten taitava hän on monessakin asiassa, komea, miehekäs jne. Nyt en enää useinkaan viitsi, kun ei mitään positiivista ikinä saa itse kuulla. En edes odottais mitään jatkuvaa kehumista, mutta jos nyt muutaman kerran vuodessa jotenkin kehaisis, ei siis pelkästään ulkonäköä.

Vierailija
25/31 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu ihanaksi, kauniiksi, muruseksi, maailman kauneimmaksi, enkeliksi yms. Omasta mielestäni olen ihan tavallinen, mutta mies taitaa olla todella in lööv :-D

Vierailija
26/31 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä yli 10 vuoden ajan jaksanut kehua hyvännäköiseksi, kauniiksi, seksikkääksi ym. Kieltämättä tuntuu kivalta, varsinkin kun itselleni toisen kehuminen sanallisesti vaikeaa..

Vierailija
27/31 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä siten kaipaa kehuja ulkonäöstä, koska siinä ei kertakaikkiaan ole mitään kehumista. Joka päivä saan kuulla kuitenkin, miten pantava olen ja miten teen miehen hulluksi, kun sitä vaan panettaa koko ajan mun seurassa. No, makunsa kullakin ja seksiriippuvainenhan tuo onkin. Toivoisin vaan joskus, ihan kerran vuodessa edes, että kehuisi, kuinka fiksu tms. olen :(

Vierailija
28/31 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta myös haukkuu, eli aika outoa.

Yhdessä on oltu 15 vuotta.

Vierailija
29/31 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä erotuksella, että mies ei varsinaisesti kehu muita naisia minun kuullen, mutta eipä kyllä kehu minuakaan. On jopa kerran ääneen ihmetellyt 'mistä sua sitten pitäisi kehua'?! Ei tunnu mukavalta, varsinkin, kun itse annan hyvää palautetta. :(

Vierailija
30/31 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kommentoimassa sinnekin :(

Vierailija
31/31 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä aina kysyn ukolta näytänkö kauniilta ja vastaukseksi saan aina hymyn kera, että maailman kauneimmalta :) Yhdessä 5 vuotta. Ne miehet on vaan niin pölvästejä välistä ettei ne tajua kehua, jos niille ei sano siitä.