Mistä kesähousut lihavalle?
Olen kokoa 48-50 ja pitkäjalkainen. Nilkat ovat niin paksut, että hävettää käyttää capreja, jotka korostavat "nilkattomuutta".
Mistä saisin suorat pitkät housut kesäksi? Saisivat olla samantyyliset kuin rennot caprit, melko väljät, vilpoisat ja mielellään saisi olla paljon taskuja.
Vastaan vakiokysymykseen, että laihdutan jo.
Kommentit (10)
Generous tai jotain xl-mallistoja. Niissä on mun mielestäni vaikka mitä kivaa isokokoisillekin. Voi olla, että Seppälässäkin oli tällainen mallisto
eli Naisten Pukutehdas. Vaikka nimi kuulostaa mielestäni hassun vanhanaikaiselta, niin sieltä löytyy hyvänmallisia housuja monille vartalotyypeille.
En tiedä mistä päin maata olet, mutta NP:llä on myymälä Lempäälän Ideaparkissa ja kai tehtaanmyymälä jossain Lahden seutuvilla?
tilaa vaatteensa pääasiassa Ellokselta, kuten myös lihvalle tyttärelleen. Mun mielestä ihan kivoja ja nättejä vaatteita onnistunut tilaamaan.
ps. hän ei laihduta :(
Lindexin Generous ja KappAhlin XLNT ovat tuttuja. Niissä oli vain capreja. Farkkuja olenkin noista ostanut. Sokoksen Zizzin osastolla oli vain capreja ja farkkuja.
Ellokselta löydän yläosia, housuja en ole uskaltanut tilata. Kesä on mennyt jo, jos ensin tilaan ja joudun vielä vaihtamaan. Kai se on silti taas ainoa vaihtoehto.
voi helposti tilata vaikka kahdet samanlaiset housut, eri kokoa vain, ja palauttaa ne vääränkokoiset. Näin ainakin minä teen, kun olen kropaltani oudon mallinen enkä aina tiedä mikä koko näyttää hyvältä.
voi helposti tilata vaikka kahdet samanlaiset housut, eri kokoa vain, ja palauttaa ne vääränkokoiset. Näin ainakin minä teen, kun olen kropaltani oudon mallinen enkä aina tiedä mikä koko näyttää hyvältä.
Siellä on todella ihan siisteistä suorista työhousuista rentoihin kesähöusuihin. Eri valmistajilta. Menet vain isojen osastolle. Erittäin hyvä valikoima. Tai Lorella Helsingin keskustassa Kampissa! Siellä myös paljon urheilu- ja ulkoiluvaatteita! Ovat nuorentaneet paljon valikoimaa, erittäin palvelevat, ystävlliset ja osaavat myyjät. Näkevät jo vartalostasi mikä housu sulle paras. Ainoa miinus, on että on sitten hinnakas paikka verrattuna esim. Lindexiin, Kappahliin tmv.
En ole mieltänyt, että Stockaltakin saisi isoja kokoja. Osaisitko sanoa jotain merkkejä vai onko siellä tosiaan isot koot jossain erikseen? En ole vaateosastolla käynyt pitkään aikaan. Hinta ei ole este.
Haluaisin pitkät kesähousut minäkin, mutta en löydä. Punkkien takia olisi kätevämpää pitkät lahkeet. Lyhytsääristäkään eivät katkaistut lahkeet kaunista. Kaupoissa ei näy ollenkaan sopivia housuja.