Liittyykö miestyyp. hiustenlähtöön rasvoittuminen/lättänät hiukset?
Niin eli liittyykö miestyyppiseen kaljuuntumiseen se että hiukset olisi pestävä joka aamu kun menee tosi rasvaiseksi ja lättänäksi ihan supernopeasti ?
Entä voiko miestyyppinen kaljuuntuminen olla niin aggressiivinen että hiuksia lähtee välillä mielettömät määrät suihkussa ja pitkin päivää ?
Ja se että hiukset irtoaa niin että niissä on se valkoinen juttu siellä hiuksen lopussa ? Entäs että kasvaa hiuksia jotka on ihan värittömiä ? niitä kasvaa muuallekin ku päälaelle, mutta mulla on hyvät hiukset vieläkin ainakin pesun jälkeen sen päivän kaikkialla muualla paitsi päälaella on sellainen alue jossa päälaki paistaa ihan törkeesti.
Jos kiskon esimerkiks korvani takaa tai niskasta niin ei lähe hiuksia irti. jos teen saman päälaelle niin lähtee tosi helposti irti ja ne on vielä sellasia huomattavasti lyhyempiä ku muut hiukset eli ne irtoaa kokonaisina kesken kasvukauden ?
Ja onko kellään käynyt niinku mulla että ero vuoden aikana on ollut jo tosi dramaattinen ? Mulla on valokuvia ittestäni ja sellasista kuvakulmista että näkyisi kyllä jos päälaki paistais, ja ei näy mitään merkkiä kaljuuntumisesta niissä kuvissa.. 6kk myöhemmin oli jo huomattavissa että päälaki paistaa, ja vuosi noiden kuvien ottamisesta tilanne oli jo niin paha että siis ero oli tosi dramaattinen ?
Ikää on 26v.
Jännä juttu miten suvusta en tiedä ainuttakaan tapausta. Lisäks mulla oli aina ennen tosi hyvät hiukset. Ja tää kaikki tapahtu vuoden aikana. En yhtään liiottele miten tilanne muuttu vuoden aikana törkeen näköseks. Nykysin pakko pitää hattua aina ku mahdollista.
Hauskinta on se että en tiedä suvustani ketään jolla olisi päälaki tullut esiin, edes 60v miehillä. Mulla oli aina tosi paksut hiukset joita parturissakin joka kerta kehuivat ja sitten vuodessa tilanne meni siihen että eipä kehdannut parturiin edes mennä.
Ja ei en aio mitään finaa tai muuta aloittaa. Ihan vaan kysyn mielipidettänne. Olen ihan valmis alkamaan höyläämään pääni joka päivä, pakkohan se on.
Haluisin vaan mielenkiinnosta tietää onko muilla ollut samanlaista tilannetta että
a. suvussa ei kaljuuntuneita miehiä
b. tapahtui vuodessa.
Kommentit (2)
Ei ole suvussa, mutta saatathan sinä olla jonkun muun siittämä, kuin isäsi.
Ja kyllä vuodessa ja nopeamminkin voi käydä.
ja alkeellisen huono ruokavalio.
Miehillä tuo on yleensä geeneissä. Minä kaljuunnuin jo 19 kesäsenä.
Parikymppisenä näytin jo nelikymppiseltä.
Pahinta tuo oli juuri pitkätukkavaiheessa. Eli kun piti olla rock ja tukka lähti. Näytti ihan juicen ja speden yhteenmaalaukselta, mutta onneksi naiset tykkää, kun kampaa sen sivulärpäkkeen siihen päälle "luukuksi".
T: 11cm mies