Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mamma-apua! Miehellä lapsia jo entuudestaan, ei halua enempää

Vierailija
21.04.2012 |

itse haluan lapsia, mies on tiennyt sen alusta asti. Miten tämä ratkaistaan? Miehen lapset teini-ikäisiä, toinen täysi-ikäinen ensi vuonna.

Kommentit (149)

Vierailija
41/149 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastatte toisianne, eroatte, koska teidän arvomaailmanne eivät kohtaa.

Vierailija
42/149 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että noin puolet avioliitoista päättyy eroon, mutta lapsesi ovat sinun elämäsi loppuun asti.

kuka ajattelee aktiivisesti omasta liitostaan että "no ehkä tämäkin hajoaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/149 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö "unohtaa" pilleri. Mutta en voi toimia niin. ap

Muuten en osaa sanoa asiaan juuta enkä jaata, mutta itse en söisi hormoneja, jos minulla ei olisi mitään raskaaksi tulemista vastaan. Voisit ilmoittaa miehelle, että et halua myrkyttää kehoasi enempää, varsinkaan kun ehkäisyn tarve ei edes johdu sinun toiveistasi, ja että jätät pillerit pois. Mies tumpuloikoon kondomin kanssa. Ehkä se voi myös jonkin verran vaikuttaa hänen kantaansa siitä, onko se lasten saaminen niin kamala asia sitten kuitenkaan.

Jos miehet lukisivat näitä sivustoja, niin mammat saisivat siittää mukelonsa keskenään. Pakonomainen lisääntymisen tarve ja sitten höynäytetään miehiä elättäjiksi.

En pidä sellaista järkevänä enkä moraalisena tekona.

Mutta ehkäisystä on vastuu oltava sillä, joka sitä ehkäisyä haluaa. Tässä tapauksessa miehellä. Hormonien jatkuva syöminen (tai muuten elimistöön saattaminen) ei ole mikään pikkuasia naiselle.

Kehotin ap:ta kertomaan miehelle, että aikoo jättää ehkäisyn omalta osaltaan pois. Miehelle jää silloin vaihtoehdoksi käyttää kondomia, jos haluaa.

Vierailija
44/149 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tumpuloikoon kondomin kanssa.

Pitää olla harvinaisen kömpelys, jos ei spärdäriä osaa käytellä.

olipa syy siihen mikä vain.

Ihan samoin kuin moni nainen ei mielellään käytä hormoniehkäisyä.

Vierailija
45/149 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää sanoa, että kuvottavaa tekstiä aika monelta tulee.

Niin monta teini-ikäistäkin olen tavata, joka elämä on romahtanut, kun isä onkin jossain viidenkympin villityksessä jättänyt perheensä jonkun nuoren naisen takia, että ei jaksa oikein sympata näitä. Ja itse en ole eronnut, katkeruus nousee ihan näitä lapsia seuratessa.

Mies tekee ryhdikkäästi edes siinä, ettei tuollaiseen pelleilyyn enää uusia lapsia tee.

Vierailija
46/149 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta teini-ikäistäkin olen tavata, joka elämä on romahtanut, kun isä onkin jossain viidenkympin villityksessä jättänyt perheensä jonkun nuoren naisen takia, että ei jaksa oikein sympata näitä. Ja itse en ole eronnut, katkeruus nousee ihan näitä lapsia seuratessa.

Mies tekee ryhdikkäästi edes siinä, ettei tuollaiseen pelleilyyn enää uusia lapsia tee.

Vierailija
47/149 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papalle on iskenyt viidenkympin villitys. Ersi ikäisesi mies!

Vierailija
48/149 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollaiset toisen perhe-elämään sotkeutuvat naiset ovat halveksittavia (huoria). Minusta on erittäin halveksittavaa lähteä yrittämään varattua miestä ( tai naista) siitä huolimatta, että se varattu lähtisi leikkiin mukaan.

Ei onnellista perhe-elämää elävä mies mihinkään lähde, hölmö.

Vierailija
49/149 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jyrkästi ja selvästi kun sitten kun olimme jo muuttaneet yhteen.

Ja hän on halunnut tätä suhdetta myös, luopui aiemmasta liitostaan tämän hyväksi.

ap

eli kadu tekosiasi, ja lähde liitosta.

vielä voit, ehköä, löytää kunniallisen miehen.

Vierailija
50/149 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että jos on jonkun kanssa lisäännytty, se sitten riittää. Näitä eksä-kyksä-tuleva eksä- karuselleja on nähty jo riittävästi. Yhteiskunta (=veronmaksajat) joutuvat sitten maksumiehiksi, kun tätä härdelliä yritetään kannatella.

Vierailija
51/149 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että noin puolet avioliitoista päättyy eroon, mutta lapsesi ovat sinun elämäsi loppuun asti.

kuka ajattelee aktiivisesti omasta liitostaan että "no ehkä tämäkin hajoaa".

aina joskus miten nyt tekemäni valinnat vaikuttavat 10 tai 20v päähän, siis nämä suuret kysymykset; kuten lapset. Se mikä nyt tuntuu vaikealta, voi vuosien päästä näyttee askeleelta johonkin hyvään.

Vierailija
52/149 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti pisti silmään. Et varmaan ole suunnitellut kmoko yhteistä tulevaisuutta yhdessä miehen kanssa, koska teillä on niin eri näkemykset tulevasta.

Olet jo luopunut monista asioista miehen takia? Vieläkö olet valmis uhraamaan äitiydenkin? Mistä mies on luopunut.

Harkitse tarkkaan suhteen jatkoa. Saatat löytää itsesi katkerana lapsettomana viisikymppisenä sinkkuna, jos huonosti käy. Tehtyjä lapsia (ja tekoja ylipäätään) harvemmin katuu kuin tekemättömiä.

Jos on suunnitellut koko yhteisen tulevaisuuden juuri tämän miehen kanssa?

Ei se noin vain käy, eivätkä tunteet seuraa tuollaista logiikkaa.

Olen luopunut monista asioista saadakseni elää mieheni kanssa.

ap

Vierailija
53/149 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi pakottaa toista hankkimaan lapsia jos hän ei kerran halua. Jatkuva painostaminenkin on minusta erittäin väärin. Keskustelette asian läpi ja päätätte mitä teette. Onnellisessa tilanteessa mies suostuu lapseen, mutta mahdollista on että ei suostu, ja silloin sinun on vaan, vaikka kuinka mahdottomalta se tuntuisikin, valittava, että haluatko mieluummin äidiksi vai pitää tämän ihanan miehen.

Itse olen valinnut miehen. Olen itsekin jo kohta nelikymppinen ja mies vielä vanhempi, hänellä teini ja täysikäinen lapsi ed. liitosta. Heti aluksi hän sanoi että ei enää lapsia, ja minulle se oli ok. Kyllä minullakin välillä tulee ajatuksia että mitä jos mies jättää ja sitten olen jäänyt myös lapsettomaksi peruuttamattomasti, mutta sellaista elämä on että kaikkea ei voi saada .Meidän suhde on nyt niin hyvä että olen valmis ottamaan riskin ja uhraamaan äitiyden sen eteen että jos tästä tulisi jotain pysyvää. Eipä sitä välttämättä enää uutta miestäkään löytäisi kyllä ajoissa jos nyt eroaisi ja alkaisi etsiä isää lapselle.

Vierailija
54/149 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on tehnyt alusta asti selväksi että haluaa lapsia. Mies on koko ajan tiennyt että hän ei niitä halua enempää. Miksi sitten alkaa suhteeseen naisen kanssa? Miksi ei kerro tälle naiselle selvästi ettei aio enempää lapsia tehdä?

Miksi sitten NAINEN ON ALKANUT SUHTEESEEN?!?!?!??! Mies on kerran sanonut että ei halua lapsia niin kuinka vaikea se on ymmärtää?

Ihmeellistä miehen syyllistämistä, taas kerran vaihteeksi! ARGH!

Vierailija
55/149 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muukaan auta.

Vierailija
56/149 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia haluavan naisen pitää etsiä vapaa nuorehko mies, jolla ei vielä ole lapsia. Antakaa niiden vanhojen ukkojen olla!

Vierailija
57/149 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi pakottaa toista hankkimaan lapsia jos hän ei kerran halua. Jatkuva painostaminenkin on minusta erittäin väärin. Keskustelette asian läpi ja päätätte mitä teette. Onnellisessa tilanteessa mies suostuu lapseen, mutta mahdollista on että ei suostu, ja silloin sinun on vaan, vaikka kuinka mahdottomalta se tuntuisikin, valittava, että haluatko mieluummin äidiksi vai pitää tämän ihanan miehen.

Asia on juuri noin, eikä yhtään mitään muuta!

Toista ei voi pakottaa hankkimaan lapsia! AP:n mies on jo "aikuinen" ja sillä jo lähes aikuiset lapsetkin - ei tuossa iässä enää kovin moni halua lähteä uudestaan lähtöruudusta vaipparalleineen, yövalvomisineen, hiekkalaatikkoineen yms. Tuossa iässä sitä haluaa pikkulapsivuosien jälkeen jo ottaa rennosti.

Ei se ole sen miehen vika, että se on jo sen ikäinen! Jos ei halua lapsia niin asia on vähän helvetin yksinkertaisesti sitten niin. Se on joko hyväksyttävä tai sitten annettava miehen mennä. Jos lähtee painostamaan, pakottamaan / huijaamaan niin se on halpamaista. Siinä voi aika näppärästi jäädä YH:ksi.

Vierailija
58/149 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko nyt kuitenkin niin että mies tuntee syyllisyyttä vanhan perheensä jättämisestä ja ajattelee että uuden lapsen hankkiminen olisi "julmaa" hänen teini-ikäisiä lapsiaan kohtaan. On siis lojaali heille. Erosta ei liene pitkä aika ja muuttokin taisi tapahtua suht äkkinäisesti?

Vaipparallihan (mikä ihme se nyt onkaan?) ei kestä kuin hassut pari vuotta ja vauva-ajan valvottamisetkin yleensä vain jonkun kuukauden. Häviävän pieni hetki ihmisen elämässä. Ja todennäköisesti tuollaisessa tilanteessa äiti hoitaisi jopa tapauksessa vauvanhoidosta valtaosan.

Vierailija
59/149 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko nyt kuitenkin niin että mies tuntee syyllisyyttä vanhan perheensä jättämisestä ja ajattelee että uuden lapsen hankkiminen olisi "julmaa" hänen teini-ikäisiä lapsiaan kohtaan. On siis lojaali heille. Erosta ei liene pitkä aika ja muuttokin taisi tapahtua suht äkkinäisesti?

Vaipparallihan (mikä ihme se nyt onkaan?) ei kestä kuin hassut pari vuotta ja vauva-ajan valvottamisetkin yleensä vain jonkun kuukauden. Häviävän pieni hetki ihmisen elämässä. Ja todennäköisesti tuollaisessa tilanteessa äiti hoitaisi jopa tapauksessa vauvanhoidosta valtaosan.

Jos mies itse sanoo ettei halua enää lapsia, niin siitä on mielestäni todennäköisemmin pääteltävissä että mies ei ihan todellakaan halua niitä lapsia, kuin että oikeasti haluaa, mutta sanoo vain noin. Joskus voisi oikeasti kuunnella mitä se toinen ihminen sanoo ja ehkä jopa uskoa, eikä yrittää aina vääntää asioita itselleen mieluisaan suuntaan.

Minusta on täysin hyväksyttävää olla haluamatta lapsia lähempänä viittäkymmentä ja siinä vaiheessa kun on jo kertaalleen lapset saanut kasvatettua. En itsekkään halua elää lapsivaihetta (en sitä vauva-aikaa, en taaperoaikaa, en alakouluaikaa enkä teiniaikaa) kahta kertaa, joten tuota ei ole kovin vaikea uskoa että joku muukin tuollaista haluaa. On siinä lapsessa hommaa vielä senkin jälkeen kun se oppii potalla käymään.

Vierailija
60/149 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki ajattelevat että "mies ei enää jaksa vaipparallia"

-- > Koska se on hyvin todennäköistä! Olet oikeassa, vaipparalli ei kestä kuin pari vuotta, mutta PIKKULAPSIAIKA kestää pitempään. Siihen liittyy kaikki hoitovuorojen järkkäämiset, päiväkodit, kuskaukset, uudet harrastukset, oman elämän tilan kaventuminen ja tinkiminen monesta asiasta... Tuohan muuttaa taas elämän KOKONAAN.

Ja mitä ihme syitä siihen edes tarvitsee? Jos mies ei halua enää lapsia niin se ei halua. Ei sitä tarvitse kenellekään perustella.