Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mamma-apua! Miehellä lapsia jo entuudestaan, ei halua enempää

Vierailija
21.04.2012 |

itse haluan lapsia, mies on tiennyt sen alusta asti. Miten tämä ratkaistaan? Miehen lapset teini-ikäisiä, toinen täysi-ikäinen ensi vuonna.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi vedota ikäänsä. Minun lapset on tehty ja lisää en halua. Ihan sama millainen rakkaus tulee eteen.

En minäkään haluaisi enää alusta aloittaa kunhan kerran nämä pienokaiseni täysi-ikäiseksi saan, sitten on aika omille jutuille ja tuleville lapsenlapsille.

tulee todella suuri ja ihana rakkaus vastaan, sillion kaiken joutuu joka tapauksessa miettimään uusiksi, vanhat periaatteetkin

Vierailija
142/149 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna alkaisin painostaa miestä ehkäisyn lopettamiseen. Tai ehken painostaisi, mutta haluaisin keskustella vakavasti.

Toki elämä voi olla yhtälailla antoisaa ja arvokasta ilman lastakin, mutta jos kaipaat omaa lasta, niin valintoja on tehtävä. Tätä tunnetta lasten tärkeydestä ei kyllä osaa kuvitella etukäteen, itse en oikeastaan edes pitänyt vauvoista ennenkuin omani sain, eikä minulla ollut kummankaan kanssa vauvakuumetta.

Joka tapauksessa, vauvan ja leikki-ikäisen äitinä minun on helppo sanoa, että jätä mies, jos ei suostu vauvanyritykseen! Jos hän oikeasti rakastaa sinua, niin hän suostuu, tai jättää sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän oikeasti rakastaa sinua, niin hän suostuu, tai jättää sinut.

Jos ap:n mies oikeasti rakastaa ap:ta, hän suostuu yhteisiin lapsiin.

Vierailija
144/149 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäkää tilanne toisinpäin, pitääkö naisen suostua (lisä)lapsiin jos mies haluaa? Ja jos ei muuta mieltään, niin ei rakastakaan oikeasti?

Vierailija
145/149 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 2 lasta ja jätin juuri avomieheni ihan sen takia, että alkoi painostaa minua hankkimaan lapsia vielä hänen kanssaan. Olen siis eronnut lasten isästä enkä todellakaan ala mitään vaipparumbaa enää uudestaan! Uusi avomies tiesi kantani mutta alkoi painostaa kun asuttiin jo yhdessä. Painosti yhden kerran liikaa, joten pakkasin laukut ja heitin hänet pihalle.

Jos on tiedossa että toinen ei halua lapsia niin mielestäni on äärimmäisen epäreilua taivutella hänet siihen, vaikka sitten "rakastaisikin sitä prinsessaa ihan vitusti". Miettikää nyt vähän! Aika helvetin isoilla asioilla kiristätte! Toisen mielipidettä pitää kunnioittaa ja lasten tekeminen on niin iso juttu, että jos mielipiteet eroaa niin ero on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
146/149 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ymmärrän täysin ettei mies halua aloittaa alusta noin vanhana. Koko loppuelämä menisi lapsiin (siis alaikäisiin) sitoutuessa. Koska eihän se lapsesta huolehtiminen pikkulapsiaikaan lopu. Ap ja hänen miehensä ovat täysin eri vaiheissa elämässään,jollei jompikumpi käännä päätään täysin. Lasta ei kyllä pitäisi tehdä siksi,että osoittaa rakkautensa toiselle vaan siksi,että haluaa sen lapsen.

Vierailija
147/149 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten joskus elämässä käy. Pelkkä rakkaus ja kahden ihmisen välinen kemia ei yksinkertaisesti riitä pitämään suhdetta kasassa. Myös ajoituksen ja elämätilanteiden tulee olla siihen soveltuvat. Ikäerolla ei sinänsä ole merkitystä parisuhteessa, mutta jos toinen elää ihan eri elämänvaihetta kuin toinen, ongelmia varmasti tulee.

Vierailija
148/149 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten joskus elämässä käy. Pelkkä rakkaus ja kahden ihmisen välinen kemia ei yksinkertaisesti riitä pitämään suhdetta kasassa. Myös ajoituksen ja elämätilanteiden tulee olla siihen soveltuvat. Ikäerolla ei sinänsä ole merkitystä parisuhteessa, mutta jos toinen elää ihan eri elämänvaihetta kuin toinen, ongelmia varmasti tulee.

Juuri näin. Aamen

Vierailija
149/149 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin oikeasti lapsia antaisin heille mahdollisuuden tulla. En huijaisi miestä. Vaan keroitin miehelle että tämä on niin tärkeä asia. Jos mies ei esim vuoden aikana yhtään lämpene, päättäisin suhteen. Koska rakkaus tulee ja menee ja se mies voi todellakin lähteä-ja toinen tulla tilalla. Lapset sulla on aina; äitiys ja muu. Jos on pakko valita; lapset ovat jollain lailla ikuisia, liittävät sut sukupolvien ketjuun. rakkauksia tulee ja menee, ja vaikka olis kuinka suuri rakkaus, niin puhutaan silti ihan eri asiasta. Lapset ovat juuri. Mies kumppani. En koskaan voisi luopua niin suuresta asiasta kuin äitiys miehen vuoksi- miehen mielipiteen vuoksi. Vaikka olisi kuinka rakas. ja tosiaan, mitäpä sitten kun olet 45 ja suhteenne ei toimi, hän lähtee matkoihinsa- sulle ei jää mitään. Eli jos olisin sinä, kävisin itseni kanssa vakavasti pohdinnan siitä mitä 10v ja 20 vpäästä; mitä se on lasten kanssa tai ilman. Ja toimisin sen mukaan. Kuolinvuoteellaan ihmiset surevat sitä etteivät rohkeasti tehneet elämänsä tärkeimpiä asioita.