Tällä naisella on Britannian kauneimmat kasvot
Kommentit (42)
Mutta kadulla näkee ihan samanlaisia kaunottaria.
no ei tuo mikään ihmeellisen näköinen ole. Ihan tavallisen näköinen.
Ja juu, mun mies kyllä on kehunut kauniita naisia ihan suoraan mulle. Kuten mä sanon jos joku mies on komee.
Pidän hiusten mallista, siitä miten ne leikattu.
mutta aika mitään sanomattoman näkönen. Muistuttaa vähän Rebecca Romijnia, jossa puolestaan on jo vähän "sitä jotain".
On siis kaunis ilman meikkiäkin toisin kuin moni muu kauniiksi väitetty...
vaan tosiaan ihan vaan tilastollisesti kaunis. Eli keskimäärin ihmiset pitävät hänen kasvojensa mittasuhteita kauneimpina.
Muistaakseni joku muukin tusinataviksen näköinen julkkis (olisko ollut Jennifer Lopez?) on samalla menetelmällä laskettuna huippukaunis. Vaikka siis niin tavallisen näköinen kuin olla voi.
Kiira Korpi on tavallisen suomalaisen naisen näköinen, mutta kyllä tämä brittityttö on paljon Kiiraa kauniimpi.
jos kadulla vastaan kävelisi.
Tarkoitan, että pelkät kasvot eivät luo koko kokonaisuutta.
Mutta somat kasvot on toki kyseessä ja jäin sitä symmetrisyyttä syynäämään. Nasolapiaalit eivät ole tosin hänelläkään symmetriset.
Minusta tuo nainen on ainakin tosi kaunis, harvinaisen kaunis.
On siis kaunis ilman meikkiäkin toisin kuin moni muu kauniiksi väitetty...
oot kyseisen naisen nähnyt ilman meikkiä? Kyllä suurin osa naisista on ihan yhtä "luonnonkauniita" luonnollisella meikillä.
oikeassa elämässä ilman meikkä täysin taviksen näköinen...muutama päivä sitten tänne joku linkitti kuvan hänestä ilman meikkiä.
noi kulmakarvat on aivan KAUHEAT!!!!! Apua! Miks se on noin tehnyt?!
olla poikkeus: en tykkää, nätti on mut minusta ei kaunis.
Maailmalla iso juttu että nainen luonnonkaunis.
tyttö oli sievä. Mutta tosi tylsä. Blondit on muutenkin usein vähän valjuja ellei ole persoonallisuutta kasvoissa.
ruskea tukka nyt on aika mitään sanomaton mutta aito vaalea hius kiinnittää huomon....tosin tuolla naisella ei olekaan kaunis vaalea tukka vaan on ihan ristiverinen.
Nätti olisi silti, vaikka olis minkämaalainen tahansa. "huuliraosta" en olis huolissani... olen nähnyt kuvia huippumalleiltakin, et ei aina ole mennyt kaikki putkeen :)