googleta oma nimesi.mitä löytyy?
Kommentit (21)
kilpailulistauksia ja sen sellaista.
kilpailulistauksia ja sen sellaista.
Työnantajahan sen kuvan sinne työpaikan sivulle on pannut.
facebook-profiili, eniro-hakutulos, ja sit on kaikennäköisiä kaimojen tuloksia. On jonkun liikkeenharjoittajan, sekä jonkun lapsen urheilutuloksia tms.
ja vähän pelottaviakin... enirosta löyty myös mun tiedot... en ymmärrä miks
lehtikirjoituksiani, harrastussivuilla (olen modena) nimeni jne. Ja kahden muun kaimani, josta yksi näyttää hieman edes urheilevan. ;)
Arkielämässä olen hiljainen virkamies, ei tule tuosta oikein normaalia kuvaa. Lehtijututkin kirjoitettu pääasiassa työn puolesta. :)
Minun nimisiäni löytyy Naamakirjasta ainakin 47, ja lähinnä näiden kaimojen fb-sivuja tuli esiin. Ei mitään omia henk.koht. juttujani.
Ja muutama muu yllättävä :/ Työpaikan työph.nro myös.
"etunimi sukunimi" yhdistelmällä, eli tuon verran olen netissä olemassa. Ei ole muita samannimisiä.
tutkimuksiin ja artikkeleihin. Lisäksi on uskontotieteilijäkaimaani ja venäjänkääntäjäkaimaani liittyviä linkkejä. Ja linkki jonkun kaiman fb-sivulle ja omalle koulukaverit-sivulleni.
En ole sosiaalisessa mediassa, mutta joku Fonectan haku löytyy ja tieto siitä, että kuulun taloyhtiön hallitukseen. Minulla on harvinainen etu- ja sukunimi.
Nimikaiman tekemisiä löytyy, mun tietoja ei mitään.
Verotietoni. Sellaista se on kun tienaa seitsemän numeroisen summan. Samaan aikaan lottovoittajat pääsevät kuin koira veräjästä. V ittu.
Hm, suomesta lähinnä omat yhteystiedot fonektasta + kaimojen yhteystiedot ja kaimojen osallistumisia sekalaisiin kilpailuihin + yksi jonkun kaiman lopputyö. Lisäksi sekalaisia linkkejä sukunimen perusteella mm. uutisiin ja weppisivuille.
Fonecta ja 15v vanha lopputyöni. Ei muuta.
mitään. Olen nobody.