Mä oon oikeesti onnellinen muiden puolesta
Tajusin just, kun surffasin, että oon oikeesti onnellinen esim. Vickanin puolesta, että sillä on nyt vauva ja ihana puoliso rinnallaan sitä onnea jakamassa. Itselläni on maailman ihanimmat lapset, joiden arvoa mieheni ei ymmärrä ja olen siitä suruissani. Silti olen onnellinen, että joillakin on toisin. Oikein lämmin läikähdys tuli.
Kommentit (7)
me muiden puolesta onnellisetkin joudumme käymään ansiotyössä. ;) God natt!
klo 2
onnelisia ovat ne, jotka valvovat muiden öitä. Itsekin yötyötä tehneenä komppaan sua niin. Siellä on sellainen erityinen fiilis. ootko hoitoalalla?
klo 2
ilmatilaa
onnelisia ovat ne, jotka valvovat muiden öitä. Itsekin yötyötä tehneenä komppaan sua niin. Siellä on sellainen erityinen fiilis. ootko hoitoalalla?
klo 2
Jos sinunlaisiasi ihmisiä olisi maapallo pullollaan, ei olisi mitään hätää :)
Ole ylpeä itsestäsi ja jaa ominaisuuttasi myös lapsillesi ja kaikille lähipiirisi ihmisille. Kateutta, katkeruutta ja kulissia on aivan liikaa...
onni on kasvava luonnonvara.Ts jos naapuri on voittanut lotossa se ei estä minua voittamasta vaan päinvastoin.
Kateelliset ja katkerat ihmiset uskovat taas siihen että onni on rajallista ts. maailmassa onnellisten ja onnettomien ihmisten suhde on aina sama tai että onnen määrä maailmassa on aina sama.Jos naapuri on onnellinen se on pois jaettavasta onnen määrästä eli minulta.Tai että jos minua vertaa onnelliseen naapuriin vaikutan onnettomalta koska onneni on vähäisempää kuin naapurin onni.
Itse uskon ensimmäiseen vaihtoehtoon.
osaat arvostaa pieniä mutta suuria asioita