Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies seurustelee työkaverini kanssa. Miten tästä eteenpäin? =(

Vierailija
20.04.2012 |

Alkuviikosta sain tietää että mies johon olen todella ihastunut, seurustelee työkaverini kanssa. Kävin kaupassa jossa normaalisti en käy ja siellä olivat käsi kädessä maitohyllyllä. Oli silkkaa tuskaa vaihtaa pari sanaa työkaverin kanssa kun samaan aikaan teki mieli lyödä miestä päin naamataulua ja huutaa täysiä.

Olen tiennyt että työkaverini seurustelee ja on suunnitellut yhteenmuuttoa miesystävänsä kanssa. En kuitenkaan osannut yhdistää samaan mieheen koska työkaverini puhuu miehestä lempinimellä. Työkaverin kanssa ei ole erityisen läheiset välit (ei huonotkaan) koska teemme eri työtehtäviä ja lähinnä näemme vain kahvitauoilla. Emme siis ole keskustelleet sen kummemmin henkilökohtaisesta elämästä.

Miesystäväänsä olen tapaillut reilun kuukauden ja mies on antanut ymmärtää olevansa erittäin kiinnostunut vakavassa mielessä. Olen jopa käynyt kotonaan, missä ei ollut minkäänlaisia merkkejä että elämään kuuluisi nainen. No, ehkäpä yleensä näkevät toisiaan työkaverini asunnolla...

Vit**ttaa ja surettaa. Jos laittais miehelle viestiä että haista sinä paska. On yrittänyt soittaa mulle lukemattomia kertoja maanantain jälkeen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko edes yllättynyt?

Vierailija
2/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi että selvisi nyt. Vihjaapa työkaverillesi, että olette tainneet tapailla samaa miestä. Minulle kävi miltei samoin, en vaan tuntenut tuota toista naista, se oli kaverini kaveri. Kummastakaan suhteesta ei sitten tullut mitään, mies jäi yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vaan vastaamatta yhteydenottoihin. Tai jos vastaat, sano neutraalisti vain, että eipä jäänyt mitään epäselväksi, hyvää jatkoa.

Vierailija
4/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko edes yllättynyt?

Itse olin juuri ottanut hyllystä tavaraa kärryyn ja käännyin siitä että jatkan kauppakierrosta. Työkaveri ja mies tulivat kohti muutaman metrin päässä ja mies taisi huomata minut samaan aikaan kun minä huomasin hänet. Heidän suhteen laatu ei todellakaan jäänyt epäselväksi, käsi kädessä kun olivat. Miehen ilme vaihtui kauhistuneesta häpeävään ja samalla kiskaisi kätensä irti työkaverini kädestä. Onneksi työkaveri katsoi juuri silloin muualle, eikä huomannut mitä tapahtui.

Yleensä mulla on tosi huono pokerinaama, en tiedä miten ihmeessä sain koottua itseni niin ettei kasvoilta näkynyt mitään. Tai varmasti näytin ainakin vaivautuneelta, mutta toivottavasti työkaveri ei tajunnut missä mennään. Mutisin jotain kiireisen mikroaterioista ja kiireestä ja lähdin. Sydän vuoti verta, niin kliseeltä kuin se kuulostaakaan.

AP

Vierailija
5/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä vältyit pahemmilta sydänsuruilta. En kuitenkaan sinuna menisi sanomaan työkaverillesi mitään, koska se voi vaikuttaa uraasi ja töihin. Antaa hänen tehdä oma virheensä sen Casanovan kanssa.

Eikun uutta matoa koukkuun!

Vierailija
6/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni kuulisin, miten mies tuon selittää...

Mutta jos on niin mato, ettei uskalla myöntää seurustelevansa tai nii peluri, että suunnitelmallisesti jättää kertomatta - ei nappaa tuollainen lurkki.

Vierailija
7/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sotkea itseäni siihen. Vaikka minun omatuntoni on täysin puhdas, en usko että työkaverini pystyy katsomaan juttua minun kantiltani. Olenhan toinen nainen ja toiset naiset on aina huoria. Eikö tuo ole se yleisin mielipide?

Miehensä on laittanut 2 viestiä, ensimmäisessä luki lyhyesti ja ytimekkäästi: vastaa ole kiltti. (en siis ole vastannut hänen puheluihinsa). Toinen viesti tuli eilen, siinä luki: anteeksi, en halunnut satuttaa sinua. Haluan jutella.

En ole vastannut hänen puheluihinsa, en viesteihin ja toivon ettei tule rimputtelemaan ovikelloa. Olen riittävän rikki jo nyt, ilman että näen häntä. Haluan vain unohtaa koko miehen.

AP

Vierailija
8/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten niin olisit toinen nainen? Tätä termiä käytetään silloin, kun sen ensimmäisen kanssa ollaan naimisissa.

Vierailija
9/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi yrittää ottaa yhteyttä. Anna äijän kärsiä. ;)

Vierailija
10/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta väliäpä minun uskonnoillani tässä.

Vierailija
11/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuaksesi hänet alimpaan helvettiin.

Vierailija
12/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten niin olisit toinen nainen? Tätä termiä käytetään silloin, kun sen ensimmäisen kanssa ollaan naimisissa.

Luitko ollenkaan minkälaisia viestejä mies oli aplle lähettänyt? Kuka pöljä pyytelisi anteeksi jos olisi siskonsa kanssa liikenteessä?

Vierailija
13/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisin työkaverille asiat juuri niin kuin ne on!

Muuten mies keksii vaikka mitä selostuksia ja saat vielä suuremmat vihat niskaasi jos asia paljastuu hänen kauttaan.

Minulla oli aikoinaan vastaava suhde, mies löysikin samaan aikaan toisen naisen. Tämä nainen sitten tietysti uskoi miehen kaikki selostukset siitä miten minä olen ihan hullu ja hän tuli vain tapaamaan minua viimeisen kerran jotta voi katkaista suhteemme jne jne.

Kyllä suoraan sanoen vitutti, miehen menetys ja se että minä olin yhtäkkiä joku syypää.

Vierailija
14/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi AP, miten kamala tilanne. Mulla ei olis pokka pitänyt, ei ollenkaan.

Älä vastaa miehelle, älä kuuntele sen selityksiä. Parempi kun amputoit miehen elämästäsi.

Ole tyytyväinen siitä että miehen kataluus paljastui nyt, eikä sitten kun olisitte olleet yhdessä 3 vuotta ja haaveilisit häistä.

En kertoisi työkaverillesi, ihan vaan siksi että tod. näk. saisit paskaa silmillesi, kun mies kääntäisi asian toisin päin. Tietty jos voisit todistaa tylkaverillesi asian laidan (esim. valokuvilla, tekstareilla tms) niin ehkä sitten kertoisin.

Tsemppiä!

Vierailija
15/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en kertoisi sinuna työkaverilleni yhtään mitään, olisi suorastaan noloa jotenkin.

Mä ehkä yhteen puheluun vastaisin, ja vakuuttaisin sille idiootille, etten kerro mitään. Ihan vaan sen vuoksi, ettei se vaan itse mene kertomaan! Jos vaikka poteekin asiasta huonoa omaatuntoa...

Vierailija
16/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette panneet samaan aikaa kun työkaveri teki yhteenmuuttoa, niin kerro tai laita txt tieto kaverille, että katsopa tämä ketju, teistä juuri kirjoitetaan.

Jos ruumiin nesteet eivät vaihtaneet omistajaa niin unohda koko juttu.

Vierailija
17/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että työkaverikin on vasta kuukauden tuota miestä treffaillut? Ja puhuu jo yhteenmuutosta? Huh, huh! Onpa mahti mies, kun saa muutamassa viikossa kaikki sekaisin.

Kysyt "miten tästä eteenpäin" ja toteat ettet aio kertoa työkaverille etkä vastata miehelle. Vastaus kysymykseesi siis: unohda ja jatka elämääsi.

Vierailija
18/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORVOOSSA "anteeksi, en halunnut satuttaa sinua. Haluan jutella"

Vierailija
19/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että työkaverikin on vasta kuukauden tuota miestä treffaillut? Ja puhuu jo yhteenmuutosta? Huh, huh! Onpa mahti mies, kun saa muutamassa viikossa kaikki sekaisin.

Kysyt "miten tästä eteenpäin" ja toteat ettet aio kertoa työkaverille etkä vastata miehelle. Vastaus kysymykseesi siis: unohda ja jatka elämääsi.

Minä aloin tapailemaan miestä reilu kuukausi sitten. Työkaverini on seurustellut hänen kanssaan kohta kaksi vuotta.

Vierailija
20/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP