Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies seurustelee työkaverini kanssa. Miten tästä eteenpäin? =(

Vierailija
20.04.2012 |

Alkuviikosta sain tietää että mies johon olen todella ihastunut, seurustelee työkaverini kanssa. Kävin kaupassa jossa normaalisti en käy ja siellä olivat käsi kädessä maitohyllyllä. Oli silkkaa tuskaa vaihtaa pari sanaa työkaverin kanssa kun samaan aikaan teki mieli lyödä miestä päin naamataulua ja huutaa täysiä.

Olen tiennyt että työkaverini seurustelee ja on suunnitellut yhteenmuuttoa miesystävänsä kanssa. En kuitenkaan osannut yhdistää samaan mieheen koska työkaverini puhuu miehestä lempinimellä. Työkaverin kanssa ei ole erityisen läheiset välit (ei huonotkaan) koska teemme eri työtehtäviä ja lähinnä näemme vain kahvitauoilla. Emme siis ole keskustelleet sen kummemmin henkilökohtaisesta elämästä.

Miesystäväänsä olen tapaillut reilun kuukauden ja mies on antanut ymmärtää olevansa erittäin kiinnostunut vakavassa mielessä. Olen jopa käynyt kotonaan, missä ei ollut minkäänlaisia merkkejä että elämään kuuluisi nainen. No, ehkäpä yleensä näkevät toisiaan työkaverini asunnolla...

Vit**ttaa ja surettaa. Jos laittais miehelle viestiä että haista sinä paska. On yrittänyt soittaa mulle lukemattomia kertoja maanantain jälkeen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seli seli

Vierailija
22/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seli seli

vali vali itelles

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORVOOSSA "anteeksi, en halunnut satuttaa sinua. Haluan jutella"

Mitä ihmeen Porvoota? Aivan uskottava tekstari tuo on, mä olen saanut vastaavanlaisen, kun tapailemani mulkku tuli toisen naisen kanssa vastaan.

Ap on ihan järkevä, mä kuuntelin sian selitykset ja nyt jälkikäteen ajateltuna olisi ollut parempi toimia kuten sinä. Älä vastaa jatkossakaan mitään.