Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONKO TÄMÄ OIKEIN?????

Vierailija
20.04.2012 |

Vanha ihminen on saanut yksin ollessaan infarktin ja ollut tajuttomana ties kuinka kauan kun puoliso tulee kotiin ja löytää hänet todella huonossa kunnossa ja soittaa ambulanssin.Sitä ambulanssia joutuu odottamaan PERÄTI 3 PITKÄÄ TUNTIA! Kunnes vihdoin saapuu ja heitä pyydetään viemään toinen HETI sairaalaan jossa on kaikki kyseisen ihmisen paperit.Ambulanssi miehet vaan tokasee että ei me viedä sitä suoraan sairaalaan koska ei sinne noin vaan mennä,että viedään ensin tohon terveyskeskukseen hakemaan lähete..siis mitä ihmettä????? Lääkärin kirjoittaessa lähetettä häntä pyydetään laittamaan lähete sairaalaan jossa ovat jo kaikki potilaan paperit.Lääkäri toteaa en mä sinne voi sua laittaa,ei se onnistu.Vaan menet nyt tonne toiseen sairaalaan.Vihdoinkin sairaalaan päästyään potilas JOUTUU VIELÄ ODOTTAMAAN 6 PITKÄÄ TUNTIA ennenkuin lääkäri hänet tutkii!!!! Vielä sielläkin heitä pyydetään siirtämään toiseen sairaalaan mutta ei onnistu.MITÄ JOS POTILAS OLISI KUOLLUT JO TÄSSÄ VAIHEESSA????? Eipä se tunnu olevan heille tärkeetä koska kyseessä vanha ihminen.Lääkäri määrää hänet vielä ainevarjokuvauksiin...ja yllätys yllätys tämä tapahtuu siellä potilaan "omassa sairaalassa" eli hänet siirretään sinne toiseen sairaalaan josa omat paperit ovat niin ainoastaan kuvauksiin ja takaisin sitten sinne ekaan sairaalaan.MIKSI HE EIVÄT VOI SAMALLA REISSULLA SIIRTÄÄ HÄNET KOKONAAN SINNE??? Jos hänet oltaisiin alunperin viety sairaalaan jonne pyydettiin oltaisiin siellä suhtauduttu ihan eritavalla ja uusi pallolaajennusleikkauskin jo varmaan tehty koska oltaisiin siellä pidetty häntä kiireellisenä tapauksena.Olen todellakin sanaton tästä kaikesta ja onneksi potilas ei kuollut jo odottaessaan sitä ambulanssia.Tekisi mieli tehdä ilmoitus mutta kysymys kuuluukin mihin ja voinko tehdä tästä toiminnasta ilmoitusta mihinkään????

Eikö tämä ole vähän sama juttu kun soittaisit taksin ja pyytäisit taksia viemään sinut rautatientorille ja kuski toteaisi vaan ei en mä sua sinne vie,käydään ensin hakaniemessä kahvilla. Pointti tossa vertauskuvassa on se että SINÄ MAKSAT TAKSILLE JA TAKSI VIE SINNE MINNE PYYDETÄÄN!!! Mutta kun maksat itse ambulanssin niin et pääse sinne minne pyydetän.Tai saatikaan et pääse heti sairaalaan vaan joudut hakee jonkun hemmetin lähetteen vaikka kyseessä oli vakava kohtaus.

Olenkohan liian herkkä vai enkö ole ymmärtänyt heidän toiminnastaan jotain????

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyi kävelemään, puhumaan jne. kolarin jälkeen. Ambulanssi vei suoraa sairaalaan, ei siis terveyskeskukseen, ja siellä suoraa ohi jonon pääsi lääkäriin hoidattamaan olemattomia vammojaan eli oli kaikki mahdolliset kuvaukset jne.

Kannattaa siis olla kännissä, kun jotain sattuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme