Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanha suhde vs uusi suhde

Vierailija
27.06.2012 |

Miehelläni ja minulla on melkein 15vuotta ikäeroa. Miehelläni on yksi pitkä suhde takana, yli 20vuotta avioliitossa ja lapsia.

Minua on alkanut häiritsemään se, että tuntuu, että ex-vaimo oli niin "hyvä" kaikessa.

Piti kodin aina tip top (heillä oli lapset 9vuoden ikäerolla, meillä 2vuoden ja ovat ihan pieniä). Siivoan välillä koko päivän ja meillä on aina todella siistiä, jos leluja lattialla ei lasketa.

Mitä mies on kertoillut heidän elämästään, se kuulosti täydelliseltä. Mieheni sanoi, että sitä se olikin, jos ei lasketa sitä, että hän ei rakastanut exäänsä enää 10vuoteen ja mieheni on pettänyt häntä tuon viimeisen 10vuoden aikana kymmenien naisten kanssa. Sanoi, että se oli henkisesti erittäin raskasta.

Olen nyt vain miettinyt, että jos petti tuollaista "unelma-vaimoa", niin miksi ei pettäisi minua?

Minä olen ihminen, joka on täynnä virheitä, enkä edes peittele niitä, olen kovin suora ja sanon aina miltä tuntuu, tuntuipa sitten hyvältä tai pahalta.

Mieheni sanoo, ettei ole koskaan rakastanut näin ja saanut olla oma itsensä. Sanoo myöskin, ettei ikinä lähtisi samaan henkiseen kidutukseen, jossa eli viimeiset 10 vuotta.

Ex-vaimo on erosta edelleen katkera, vaikkei edes tiedä noista pettämisistä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkisesti raskasta aikaa, jos piti viimeiset 10 vuotta viettää kaksoiselämää ja hoidella kymmeniä naisia siinä sivussa.

Syyttääkö ex-vaimoaan noista? Eiköhän vika ole miehesi pään sisällä. Reppana ei oikein tunnu tietävän mitä haluaa.

Tuskin se ex-vaimo oli estämässä hänen henkistä kasvuaan ihmisenä. Ja eronkin olisi voinut ihna rauhassa ottaa, mutta taisi se ex-vaimo ollakin tavallaan aika mukava...

Vierailija
2/2 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syytä ex-vaimoaan mistään.

Sanoo vain, että oli kuin sisko hänelle tunnetasolla - ei sen enempää.

Ex-vaimo ei olisi vieläkään halunnut erota, vaikka tiesi, että mieheni ei enää rakasta, ei ole vuosiin rakastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla