Miniälle ei kelpaakaan hänen toivomansa koru.
Miniäni on melko muotitietoinen nuori nainen. Pari vuotta sitten hän sanoi toivovansa mieheltään (pojaltani) lahjaksi Guessin kaulakorua, jossa lukossa, joka tulee eteen, lukee tuo Guess isolla. Jo silloin hän sanoi, ettei pojallani ole siihen varaa, mutta se on ainoa koru ,jota hän suorastaan himoitsee.
No, korua ei ole hänellä näkynyt, eli ei sitä sitten saanut. Minulle jäi tuo toive mieleen, koska hänelle on ollut aina vaikeata ostaa lahjoja. No nyt sitten hänellä oli syntymäpäivä, niin anooin hänelle tuon korun. Olin sen jo aiemmin ostanut alennusmyynnistä, niin hinta ei ollut kovin paha. Olin innoissani antaessani lahjan, jonka tiesin olevan toivottu. Mutta kuinkas kävikään: miniällä vaivoin peitelty, hapan ilme. Sanoin, että sitähän sinä kerran toivoit. Mutta juuri se koru onkin nyt epämuodikas. Samalla rahalla olisi saanut kuulemma jonkun ,joka olisikin nyt parempi.
En ole nähnyt korua hänellä kertaakaan. Onko nyt tosiaan nii, että kalliissa koruissakin on viimeinen käyttöpäivä, jonka jälkeen niitä ei voi käyttää?
Kommentit (91)
Ne vanhat Guessit ON hirveitä.
kertoa, mikä niistä vanhoista tekee hirveitä, jos ne on pari vuotta sitten olleet himoittuja, ihan samannäköisiähän ne ovat olleet koko ajan...?
Tänään tulleessa kuvastossa oli juuri noita samanlaisia, merkki isoilla kultakirjaimilla!
Ainakin meilläpäin Guessin korut ovat arvoltaan 40-200e, eli eivät kyllä mitään hintavia trendikoruja ole. Ymmärrän miniän reaktion, mutten sitä hyväksy. Parissa vuodessakin ehtii tapahtua..
En ole ap, mutta en ikipäivänä raaskisi laittaa johonkin synttärilahjaan tuollaisia summia!
Hienoa, että jollekin 200 e on pikkuraha.
Huh huh.
Kukaan mitään halpoja romuja tarvitse. Tuo kunnon lahja tai älä tuo mitään
Jos on melko muotitietoinen nuori nainen ja korutoiveesta on jo pari vuotta aikaa, niin kyllä ymmärrän sen, että joku muu koru olisi nyt muodikkaampi kuin se nyt lahjaksi saatu.
Hänen reaktioonsa lahjan saannin yhteydessä en ota kantaa.
Ainakin meilläpäin Guessin korut ovat arvoltaan 40-200e, eli eivät kyllä mitään hintavia trendikoruja ole. Ymmärrän miniän reaktion, mutten sitä hyväksy. Parissa vuodessakin ehtii tapahtua..
En ole ap, mutta en ikipäivänä raaskisi laittaa johonkin synttärilahjaan tuollaisia summia!
Hienoa, että jollekin 200 e on pikkuraha.
Huh huh.
Jos tavara on alennusmyynnissä, minulle se kertoo, että tavaran muodikkuushuippu on ajat sitten ohitettu eikä kukaan ole enää valmis maksamaan siitä täyttä hintaa. Nuorille ei kannata sellaista tavaraa koskaan ostaa, koska nimenomaan heille se ajankohtaisuus on tärkeää. Ja merkit menevät ja tulevat.
t. toinen isoäiti-ikäinen
Miniäsi on mielestäni kyllä erittäin huonosti käyttäytyvä. Itse olisin ollut kyllä kiitollinen lahjasta, en ymmärrä moista hömpötystä. Ei mitään tapoja nuorilla nykyään.
Jos haluat häntä jollakin muistaa...
Miniäsi on mielestäni kyllä erittäin huonosti käyttäytyvä. Itse olisin ollut kyllä kiitollinen lahjasta, en ymmärrä moista hömpötystä. Ei mitään tapoja nuorilla nykyään.
Sen verran pitää tapoja olla ihmisellä, että kiittää kauniisti lahjasta ja pitää mölyt mahassaan, vaikkei lahja miellytäkään. Itse olen omalta anopiltani saanut yhtä sun toista ei-niin oman maun mukaista (sisustusjuttua tai kerran joululahjaksi karsea hepene-yöpaita.. ;) ) mutta ainakin minut on kasvatettu niin, että lahjasta kiitetään jne. Tietysti jos on väärän kokoinen tms niin sitten olen tiedustellut mahdollisuutta vaihtaa se.
Se kuskaa mulle jotain kalevalahirvityksiä, kun"ne on sitte niin arvokkaita myöhemmin"! Just tota inhoan. Haluan jotain silloin, kun haluan! Totta kai mieli muuttuu. Ne vanhat Guessit ON hirveitä.
Ymmärtääkö miniä mitään käsintehdyn päälle, uniikin? Onko kyseessä henkilö joka hakee muotivermeensä Stokkalta.
Ensin halutaan jotain aj sitten valitetaan ,kun ei olekaan kivaa. Eikä välitetä, jos anoppi pienestä eläkkeestään ostaa kalliin lahjan. Otan osaa, ap.
Jotkut anopit eivät anna koskaan lahjoja.
Kaksi vuotta on ihan huikean pitkä aika! Muoti muuttuu ja erityisesti ihminen muuttuu, tyylit vaihtuu. Ymmärsit sen varmaan AP itsekin kun alennuksesta tuon ko. korun löysit?
Ehkäpä miniäsi pitää korua silloin kun sinä vain et ole paikalla? En minäkään pidä joululahjaksi saamaani käätyä kaulassa joka päivä tai erityisesti anoppini aikaan. Kaikella on paikkansa ja aikansa, monesti en pidä mitään koruja, ainoastaan juhlatilanteissa.
Rehellisesti sanottuna suurin Guess-huuma on jo ehtinyt laantua aikoja sitten. Sama juttu muuten Nomination-korujenkin kanssa: ne oli oikeasti muodikkaita ja tyylikkäitä sen pari vuotta sitten, nykyisin niitä käyttävät vain muodin jälkijunassa polkevat massa-tyypit.
EI mikään ihme, jos miniäsi ei enää parin vuoden takaista muotikorua halunnut. Sanoithan itsekin, että ostit sen alennusmyynnistä ja vieläpä jo jokin aika sitten. En niitä silloin laiteta aleen, kun evat haluttavia ja käyvät kaupaksi muutenkin!
Jotkut klassikkokorut tai jalometallista tehdyt ovat pitkäikäisiä, jopa ikuisia. Eivät muotikorut.
Kaksi vuotta on ihan huikean pitkä aika! Muoti muuttuu ja erityisesti ihminen muuttuu, tyylit vaihtuu. Ymmärsit sen varmaan AP itsekin kun alennuksesta tuon ko. korun löysit?
Ehkäpä miniäsi pitää korua silloin kun sinä vain et ole paikalla? En minäkään pidä joululahjaksi saamaani käätyä kaulassa joka päivä tai erityisesti anoppini aikaan. Kaikella on paikkansa ja aikansa, monesti en pidä mitään koruja, ainoastaan juhlatilanteissa.
Rehellisesti sanottuna suurin Guess-huuma on jo ehtinyt laantua aikoja sitten. Sama juttu muuten Nomination-korujenkin kanssa: ne oli oikeasti muodikkaita ja tyylikkäitä sen pari vuotta sitten, nykyisin niitä käyttävät vain muodin jälkijunassa polkevat massa-tyypit.
Ap:n miniä vaikuttaa silti kiittämättömältä moukalta. Käyttäytyä voi fiksumminkin.
EI mikään ihme, jos miniäsi ei enää parin vuoden takaista muotikorua halunnut. Sanoithan itsekin, että ostit sen alennusmyynnistä ja vieläpä jo jokin aika sitten. En niitä silloin laiteta aleen, kun evat haluttavia ja käyvät kaupaksi muutenkin!
Jotkut klassikkokorut tai jalometallista tehdyt ovat pitkäikäisiä, jopa ikuisia. Eivät muotikorut.
jos ei omaa alkeellisempiakaan käytöstapoja.