Silminnäkijä: Painajainen perheessä. Tuli itku, hirveä tarina :(
Jos asiat todella ovat kuten pariskunta kertoi, niin ei muuta kuin sanoa kuin voi helvetti. Ihan hirveää.
Kommentit (82)
mieheni kanssa yhdessä 20 vuotta, enkä kertaakaan ole nähnyt sillä aamuerektiota. Joten kyllä musta hieman outoa on, jos pienet lapset sellaiseen törmäävät...
ilmiö, ja kertoo siitä, että miehen penis on kunnossa. Ensimmäisenä lääkäri kysyy esim. impotenssiongelmissa, että onko aamuerektioita.
Sen sijaan se on tosiaan todella outoa, että lapsi sellaisen näkee ja vieläpä koskee kaksi kertaa(kuten tuossa Ruotsin jutussa)
Minä olen nähnyt mieheni aamuerektion monta kertaa, lapsemme ei koskaan(tietenkään!) Nukumme omassa makkarissa ja mies ei mene ennen pois makkarista, ennenkuin erektio on laskenut. Lapsemme ei tule aamuisin makkariin ja muutenkin mieheni nukkuu aina alushousut jalassa. Minä en tosiaankaan ymmärrä, että miksi jutun isä ei laittanut heti peittoa päälleen ja siellä laittanut alushousut jalkaan! Tai nukkunut alkkarit jalassa!
Perheen 6- ja 3-vuotiailla tyttärillä oli tapana tulla viikonloppuaamuisin köllöttelemään vanhempiensa sänkyyn. Joskus oli sitten käynyt niin, että toinen tytöistä oli nähnyt isänsä aamuerektion ja koskenut penikseen. Isä oli välittömästi siirtänyt tytön käden pois.
Äiti oli jutustellut tapauksesta siskolleen ja sanonut, että oli vähän kiusallinen tilanne. Tästä sisko teki ls-ilmoituksen, jonka seurauksena tytöt otettiin kiireellisesti huostaan.
Uskomatonta dokumentissa oli mm. se, että kuulusteluja tehnyt poliisi ja joku ylempi sosiaaliviranomainen molemmat myönsivät asian hoidossa ja omassa toiminnassaan olleet puutteet, mm. lasten johdattelun kuulusteluissa.
ap
en nähnyt ohjelmaa. mutta jos näin on ollut, se ei ole lapsen hyväksikäyttöä eikä pieni lapsi siitä saa traumoja. Valitettavasti tiedän mikä traumatisoi.
Itsellä 4 lasta eivätkä todellakaan ole isän aamuerektioita päässeet näkemään saati koskemaan vaikka alasti nukutaankin! En ikinä ole kuvannut videolle alastomia lapsia saati antanut heidän painiskella alasti, miksi pitää leikkiä alasti, pikkuhousut edes jalkaan jos riehataan ja painitaan. Vanhemmat olivat jotenkin naiiveja vai ovatko jotain luomuhörhöjä jotka eivät tosiaan tajua mikä on sopivaa ja mikä ei. Varmasti olivat vilpittömiä, mutta ehkä he nyt tajuavat olla enemmän realiteeteissa näiden asioiden kanssa. Mutta ei tarvitse mennä Ruotsiin asti kun täällä kotimaassakin tapahtuu vaikka mitä....ja lastensuojelu ei sitten taas reagoi mitenkään, että kaikki on pelkkää sattumaa mihin puututaan ja mihin ei.
mieheni kanssa yhdessä 20 vuotta, enkä kertaakaan ole nähnyt sillä aamuerektiota. Joten kyllä musta hieman outoa on, jos pienet lapset sellaiseen törmäävät...
minä näen sen joka aamu, jos vaan vilkaisen sinne päin sopivaan aikaan. Olen nähnyt aamuerektion myös pienillä pojillani (6v ja 7v), kun olen herätellyt heitä aamutuimaan. (ja kaikki nuo miespuoliset perheessämme nukkuvat kalsarit tai pyjamanhousut jalassa)
Jos et nähnyt ohjelmaa niin mene katsomaan se äläkä tule tänne kyselemään mitä tapahtui...outoa jorinaa, ei kai kukaan täällä rupea sinulle selostamaan. Jos tulet keskustelemaan tänne, oletusarvo on, että olet katsonut ohjelman josta puhutaan, ymmärsitkö?
onko lasten kanssa sopivaa edes saunoa KUN SIELLÄ OLLAAN ALASTI JA SAATETAAN JOPA OSUA TOISEEN IHMISEEN.
Voi vittu miten yksinkertaisia ihmisiä....mistä ton voi nähdä!!!!! Mene sinne ohjelman sivustolle ja katso sieltä!!
tota ohjelmaa vielä mistään netistä? Ite en löytänyt areenasta kun jonkun pienen klipin..
Ja mies todellakin nukkuu housut jalassa ja peitto päällä. Mutta taidanpa ruveta nyt ihan mielenkiinnosta peiton alle kurkkimaan. Tosin mies kyllä useimmiten herää ennen minua.
t: 20-v aamuerektioneitsyt
Saunassa kai harvemmin kellään erektiota eikä siellä myöskään videoida alastonpainia!!!
Voi miten älykästä!! En tiennytkään, että rintsikoiden käyttö määrittelee ihmisen älykkyyden tai normaaliuden?!?! Oletko täysi-ikäinen?? Tottakai kaikki on salaista kun kyseessä alaikäiset lapset!!!!!
Että vedä nyt hyvä ihminen henkeä ja painu vaikka nukkumaan jos noin ottaa pannuun. :D Itse googletin ohjelman nimen ja ainut mitä pääsi katsomaan oli areenan pieni videoleike. Todennäkösesti tulee areenaan aikasintaan huomenna, mutta sithän sen voi kattoo jo töllöstäkin uusintana.
Että mitä jos menisit itse keuhkoomasta täältä, jos et edes asioista mitään ymmärrä. :DD
Hei, asia ei ole mikään vitsin aihe!! Kannattaa pitää noi jutut ihan omana tietona ja mieluiten ette anna suihkutella tai ihan oikeasti teillä lastensuojelu pian kolkuttelee ovelle. Vastaavaa tarinaa on saatu seurata ja syyttömät istuvat käräjillä.
kollegiaalista niin johan on valta toisten elämästä muhimassa pienessä sopissa!! Karseeta!! Haastattelija ei päästänyt sossun puheenjohtajaa helpolla ja ukon käntty selvästi oie väärä henkilö päättämään yhtään mitään. Uskoi kun joku virkailija sanoi eikä ottanut mitään itte selville!
nakuina? Aivan luonnollista esim kesämökillä saunan jälkeen olisi nähdä kaksi pientä nakupelleä painimassa.. eihän siitä nyt vaan VOI saada edes mitenkään sopimatonta tai sitten on oma mieli aika saastainen. Kaksi alastonta, pientä lasta. Voiko viattomampaa olla? Meillä ainaki kaksi vuotiaan hauskinta huvia on joskus iltaisin heittää kaikki vaatteet ja vaippa pois ja juoksennella alasti ympäri taloa, eikä kyllä tulis mieleenkään mikään inhottava ja likainen. Ja nyt vielä kun toinen tulossa, niin en nyt pidä mitenkään mahdottomana, etteikö täällä juoksentelisi joskus kaksi aatamin asuista tenavaa ja leikkis toistensa kanssa? Siis oikeesti, vähän vois taas tota dramatisointia yrittää pitää kurissa.
tökkäsi saunassa miestä alapäähän ja kysyi: "mikä toi on?" Ikää oli 2-3. Samoin huomasin, että 2-vuotias tuijotteli isää alapäähän suihkussa ja sitten itseään. Raksuttaa jotain päässä, poika ja ikää 2. Kyllähän noihin jokaisessa perheessä törmätään, mutta viatontahan se on.
Suomessa on seksuaalisesti estyneitä ihmisiä kun joitain kommentteja lukee. Onhan se nyt ihan normaalia ihmisen alastomuus ja hassut tilanteet lasten kanssa, mutta siitä on pitkä matka hyväksikäyttöön.
http://areena-beta.yle.fi/ng/areena/tv/1483856
käykää itse katsomassa, niin ei tarvitse täällä kysellä.
lapsi oli joskus 3-4-v. suihkussa isänsä kanssa. Lapsi oli suihkutellut vettä isän päälle ja sitä oli osunut myös alapäähän. Lapsi oli kommentoinut, että "minä pesin isin pippelin". Mies itse kertoi tästä minulle ja naureskeli, että voisi kuulostaa vähän oudolta jos lapsi puhelisi tuollaisia vaikka päiväkodissa.
Nii-in, ties vaikka meidänkin lapset olisi jo huostaanotettu ja me vanhemmat istuisimme vankilassa, jos Suomen systeemi on yhtä outo kuin Ruotsin.