Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri sanoi laiskaksi, kun tilaan lapsen synttärikakun konditoriosta..

Vierailija
18.04.2012 |

Viikonloppuna on 3.v täyttävän tyttöni synttärit.

Olen todella onneton leipomaan, joten sanoin naapurilleni että tilasin kakun konditoriosta, kun hän kyseli minkälainen kakku tulee oleen...

Siihenpä naapuri tuumas, että "onpa laiskaa porukkaa, jos oman tytön kakkua ei jakseta tehdä. Sitten ei kannata varmaan pitää synttäreitä ollenkaan".

Olin ihan pöyristynyt, ei se mun mielestä laiskaa tee, jos kakkua ei leivo oman lasten synttäreille... No onpahan yks vieras vähemmän!

Tuossa on muuten suunnitelma tytön kakusta, jos jollain kiinnostaa :) Tuommonen pitäis naapurin tädin mukaan vääntää itse...

http://momminitup.com/wp-content/uploads/2007/09/cake2.jpg

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele leipomaan, hyvä ihminen.

Vierailija
2/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon olisin vastannut, että on tuhottoman itsekästä olla käyttämättä näin työttömyyden aikana palveluja, jos niitä vain voi hankkia.

Sinähän työllistät tilaamalla kakun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tehnyt mieli tokaista naapurille: "Onpa köyhää väkeä, kun ei ole varaa kakkua ostaa."

Vierailija
4/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi saa varmaan kivat synttärit :)

Vierailija
5/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin lapselle kuvia eri kakuista, ja tuon valitsi itse.

Kyllä mä perusjutut osaan leipoa, mutta kaikissa koristeluissa yms olen ihan tumpelo.

En halua että vieraille tulee myötähäpeä olo, ku näkee kakun ;)

Vierailija
6/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan superlaiska.

En ole moneen vuoteen järjestänyt ollenkaan lasten synttäreitä.

Synttäreitä on vietetty mm. hoplopissa, elokuvissa, keilahallilla, tiedekeskuksessa...

Vierailija
7/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kolmevuotiaalle pitää tilata kakut muualta...

Vierailija
8/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään kuin sinusta. Vaikuttaa happamlta ilonpilaajalta.

Pitäkää te lystiä - ja hyvähän se tosiaan on kanssaihmisiä työllistää : )

Vierailija
9/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten yhtään ihmettele vaikka tilasitkin. Ja se ei kuulu naapurille yhtään.

Vierailija
10/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä usko että tulen tekemäänkään. Niitä saa kaupasta, minua ei leipominen kiinnosta pätkän vertaa. Jos kiinnostuksen puute = laiskuus, niin sitten olen suosiolla laiska.

Vierailija
11/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa tytön 4v synttäreille kakun ja päätin etten enää ikinä leivo... kyllä siihen vaan meni aikaa, rahaa ja hermoja. Meilläkin oli päällystetty hai kaikku. Tästä eteen päin tilaan kaverilta niin kuin tein 1v2v3v kakkujen kohdalla.

Vierailija
12/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja harvinaisen typerä ja käytöstavaton naapuri...

Vierailija
13/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

´kotona leivottukakku on sympaattinen, tilatut usein sitten niitä hienompia, mutta eipä sillä ole väliä miten se kakku siihen pöytään päätyy, olipa se sítten äidin, isän, mummon, tädin, kondiittorin jne leipoma... sano sille kun näet sen naapurin seuraavan mestariluomuksen että olisit säkin tilannut konditoriosta niin éi tarvitsisi hävetä.miks muuten automaattisesti äiti on nyt tässä se laiska, entäs perheen mies jos ei jaksa vääntää kakkua niin ono se ok?

Vierailija
14/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan koskaan tavannutkaan ihmistä, joka möläyttäisi tollasta jollekulle päin naamaa!

Jokainen hankkii kakkunsa niin kuin tykkää, pitää olla todella rajoittunut ihminen, jos määrittelee muita sen mukaan...

Vierailija
15/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon olisin vastannut, että on tuhottoman itsekästä olla käyttämättä näin työttömyyden aikana palveluja, jos niitä vain voi hankkia.

Sinähän työllistät tilaamalla kakun!

Kunpa ihmiset käyttäisivät enemmän palveluja, jos raha riittää. Kansantaloudelle siitä on vain hyötyä. Mutta ihana kakku! Itse en tuollaista osaisi, vaikka muuten leivon paljon ja mielelläni.

Vierailija
16/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan hymyillyt kauniisti ja sanonut, että niin olenkin laiska, eikös olekin kiva, kun pääsee vähällä...

Mikä vi...un kärsimiskilpailu tämä elämä muka on? Ei OLE mitään velvoite-listaa, jota pitää noudattaa otsans hies, jotta olisi Hyvä Ihminen.

Minä ainakin oikaisen aina, kun voin, jotta voin sitten satsata aikaa ja energiaa mielestäni tärkeämpiin asioihin.

Hauskoja synttäreitä! Kakku on ihana.

Vierailija
17/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

´kotona leivottukakku on sympaattinen, tilatut usein sitten niitä hienompia, mutta eipä sillä ole väliä miten se kakku siihen pöytään päätyy, olipa se sítten äidin, isän, mummon, tädin, kondiittorin jne leipoma... sano sille kun näet sen naapurin seuraavan mestariluomuksen että olisit säkin tilannut konditoriosta niin éi tarvitsisi hävetä.miks muuten automaattisesti äiti on nyt tässä se laiska, entäs perheen mies jos ei jaksa vääntää kakkua niin ono se ok?

Ap:hän olisi voinut tuskailla naapurille: "On se vaan surkeaa, kun tuo mies on niin armottoman laiska, ettei viitsi yhtä kakkua tehdä lapselle! Oikeesti, kerro sä mitä mä teen sen kanssa!?"

Vierailija
18/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, onhan tuo söpö pikku prinsessalleni :)

Itse tein tytön 2.v synttäreille kakun miehen kanssa. Laitoimme tytön mummilaan ja leivoimme kakkua 3h, eikä kyseessä todellakaan ollut mikään vaativa kakku.

Saimme kun saimme kakun valmiiksi, molemmilla hermot kireällä...

Kakun ulkonäkö oli kaikkea muuta kuin hieno, vähän hävetti kantaa kakku pöytään :D

Silloin päätin, etten enää ikinä leivo synttäreille kakkua, eipähän tytön tarvi isompana hävetä kakkujaan kun katsoo synttärikuvia :D

Vierailija
19/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy 17

Vierailija
20/59 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n pitäisi tehdä itse mitään? Mä en tehnyt lapsen synttäreille itse mitään. Mies teki kortitkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi