Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko olla vai leikkaatteko pois vaatteissa olevat lenkit?

Vierailija
10.04.2012 |

Häiritsee, kun lenkit tunkevat ulos kaula-aukosta, mutta toisaalta ne ovat kätevät säilytyksessä. Mitä niille oikeastaan pitäisi tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne on niiiiin urpon näköiset tursutessaan ulos. En mä muutenkaan vaatteita henkarilla pidä.

Vierailija
2/9 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmissa vaatteissa ne saa irti ja takaisin paikalleen mutta tarkoitus ei ole että ne ovat paidassa kiinni kun se on yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin myös niskalaput ja sivusauman laput. Inhoan kun ne rapisee ja pistää.

Vierailija
4/9 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tökerön näköistä, jos ne roikkuvat kainaloista. En ylipäätään ymmärrä, miksi niitä pitäisi säilyttää? Kyllä leveäaukkoiset paidat silti henkareille saa ripustettua.

Pitkät niskalaput yms. leikkaan myös, tuppaavat usein pilkistämään myös, enkä halua muiden tarkkailevan vaatteeni merkkiä ja kokoa.

Vierailija
5/9 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella juntin näköistä jos noi pilkistää vaatteen alta, ja lisäksi kutittavat inhottavasti.

takit ja laukut on ainoat mistä en noita poista.

Vierailija
6/9 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on olemassa vain vaatekauppaa varten, että saavat vaatteet pysymään hengareissa.

Vierailija
7/9 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee, kun lenkit tunkevat ulos kaula-aukosta, mutta toisaalta ne ovat kätevät säilytyksessä. Mitä niille oikeastaan pitäisi tehdä?

sanoin joo!

Vierailija
8/9 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä leikannut lenkkejä enkä lappuja pois. Lenkkien leikkaamisen hyväksyn, mutta lappujen leikkaajat ärsyttää mua. Ostan nimittäin vaatteeni kirpputorilta ja mua ärsyttää suunnattomasti, jos pesuohjeet ja materiaalitiedot on leikattu pois. Mulla on jäänyt monasti tuote ostamatta ihan siksi, että laput puuttuu.

Vierailija
9/9 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset leikkaa kokolaput pois, ettei kukaan näe, miten isoja kokoja käyttää.

Mä en ole ikinä leikannut lenkkejä enkä lappuja pois. Lenkkien leikkaamisen hyväksyn, mutta lappujen leikkaajat ärsyttää mua. Ostan nimittäin vaatteeni kirpputorilta ja mua ärsyttää suunnattomasti, jos pesuohjeet ja materiaalitiedot on leikattu pois. Mulla on jäänyt monasti tuote ostamatta ihan siksi, että laput puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän