Eikö se ollut niin, ettei nykyiset horoskooppimerkit pidä enää paikkaansa?
Jostain luin, etteivät enää päde nykyaikana taivaankappaleiden liikkeiden takia. Jossain netissä oli uudet listaukset, mutta nyrkkisääntönä olisi, että pitää ottaa edellinen merkki. Minä leijonana olisin siis rapu, joka sopiikin itselleni kuin se olisi tarkka kuvaus minusta.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, kun horoskoopitkaan eivät pidä paikkaansa? Itse asiassa nouseva merkki olisi paljon tärkeämpi kuin aurinkomerkki, jota yleensä käytetään. Näin siis siinä tapauksessa, että oletettaisi tähtien asennon todella vaikuttavan jotenkin.
Tiedäthän, että tavalliset lehtien horoskoopit tekee joku toimittaja ilman alkeellisintakaan astrologian tuntemusta.
Tietenkin tiedän sen, mutta tarkoitin tässä enemmän luonnekuvausta kuin sitä, mitä minulle tapahtuu tällä viikolla. ap
Nostan vanhan avaukseni esille, tulisiko nyt kommentteja? ap
Olet oikeassa. Vanhat horoskooppimerkit eivät enää pidä paikkaansa maapallon prekession takia.
Myös nouseva merkki sekä kuumerkki voivat vaihtua.
Astrologia on okkultistista huuhaata.
Eniten mua ahdistaa se, että horoskooppeihinkin uskovat saavat äänestää.
Joo aika monien horoskooppimerkki on muuttunut. Mutta silti aika jännästi sopii.
Vierailija kirjoitti:
lisäisin vielä että saavat ovat ehdolla myös.
Vierailija kirjoitti:
Heille on oma ehdokaskin, Huhtasaari.
Veedinen astrologia perustuu sideeriseen eläinrataan, eli siihen prekessioon ap, voit tutkia sieltä enemmän.
Astrologia on joidenkin mielestä enemmän meidän kollektiivista alitajuntaa, arkkityyppejä jne. sen takia tuolla ei ole monien mielestä mitään merkitystä, eikä tuo ole mikään iso "ahaa" juttu astrologian harrastajille.
Noita mahdollisuuksia eri karttoihin on vaikka kuinka paljon eri huonejärjestelmillä, sideerinen ja trooppinen on vain pieni osa astrologiaa.
Mitä väliä sillä on, kun horoskoopitkaan eivät pidä paikkaansa? Itse asiassa nouseva merkki olisi paljon tärkeämpi kuin aurinkomerkki, jota yleensä käytetään. Näin siis siinä tapauksessa, että oletettaisi tähtien asennon todella vaikuttavan jotenkin.
Tiedäthän, että tavalliset lehtien horoskoopit tekee joku toimittaja ilman alkeellisintakaan astrologian tuntemusta.