Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomuus johtuu usein siitä ettei naiset saa orgasmeja

Vierailija
18.04.2012 |

Jos naiset nauttisivat seksistä eivätkä ajattelisi sitä vain keinona saada jälkejäisiä, lapsettomuus vähenisi.

Kun nainen saa orgasmin, hänellä tapahtuu supistelua alapäässä. Näiden suspisteujen aikana siittiöidenkin on helpompi löytää kotipesään...

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lapseton eli sinänsä tämä lapsettomuusasia ei kosketa minua.

Sen verran ymmärrän ettei se ole orgasmista kiinni saako niitä lapsia vaiko ei.

Tosin auttaahan se orgasmi raskautumista, mutta se ei ole mikään tae.

Sitten tää yleinen harhaluulo ettei seksistä pysty nauttimaan jos ei saa orgasmia. Kyllä mä ainakin nautin vaikken orgasmia saisikaan ja itsehän mä parhaiten tiedän miltä minusta tuntuu!

Vierailija
42/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin orgasmi...

Voipi olla =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes puhuttu lapsettomuudesta sanaakaan. Lapsettomuus johtuu ihan muista asioista ja on todella tyhmää ja loukkavaa vääntää artikkelin asiat ihan muulla tavalla kuin mitä siinä oikeasti sanottiin. Mutta ehkä ap:lla ei ole riittävästi älynlahjoja, että ymmärtäisi lukemansa.

Vierailija
44/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai siitä voi nauttia, jos ei paremmastakaan tiedä

Vierailija
45/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän oletkin nero.

Keksintösi ei ole hoitokeino lapsettomuuteen, eikä myös siihen auta.

Vierailija
46/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan vitsin murjasit ei pidä paikkaansa

Vierailija
47/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan omalla kohdallani yritettiin melkein 3 vuotta ja sain tuona aikana tuhansia orgasmeja. Ensimmäinen vuosi melkein päivittäin rakastelua, johon mahtui useita orgasmeja ennen kun mieheltäni tuli.

Nyt 2:n muksun äiti

Vierailija
48/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta enkä ole koskaan ainakaan kunnon orgasmia saanut. Kyllä orgasmi vaikuttaa raskautumisen positiivisesti, muttei sen puutekaan mikään raskautumisen este ole!

Et taida olla mikään asiantuntija, ap.

Vierailija
49/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäessään koko nautinnon ja seksistä tulee vain ovislimojen kyttäämistä ja aamulämpöjen mukaan jyystämistä.

Jos naiset nauttisivat seksistä eivätkä ajattelisi sitä vain keinona saada jälkejäisiä, lapsettomuus vähenisi.

Kun nainen saa orgasmin, hänellä tapahtuu supistelua alapäässä. Näiden suspisteujen aikana siittiöidenkin on helpompi löytää kotipesään...

Vierailija
50/51 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kuullut ja lukenut monesta paikasta että naisen orgasmi auttaa lapsen saamisessa. Minun on vaikea saada orgasmia seksin aikana ilman apuvälineitä. Kannattaa kokeilla apuvälineitä jos haluaa raskaaksi eikä saa helposti orgasmia. Tällä http://www.seksikutsut.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=902831 saan helposti orgasmin seksin aikana. Käytettiin sitä kun halusin raskaaksi. Nyt raskaus on puolivälissä ja käytetään sitä usein edelleen :D

Vierailija
51/51 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsettomuus ei johdu siitä jos ei saa orkkua.