Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomuus johtuu usein siitä ettei naiset saa orgasmeja

Vierailija
18.04.2012 |

Jos naiset nauttisivat seksistä eivätkä ajattelisi sitä vain keinona saada jälkejäisiä, lapsettomuus vähenisi.

Kun nainen saa orgasmin, hänellä tapahtuu supistelua alapäässä. Näiden suspisteujen aikana siittiöidenkin on helpompi löytää kotipesään...

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa:

http://www.helistin.fi/?page=7816740&id=6247657

Kumpaa uskoisin enenmmän, asiantuntijoita vai av-mammoja? Taas ihan hiiirrrrrveen vaikeee kysymys...LOL

Vierailija
22/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että katsokaa todennäköisyyksiä! Onko asioiden mittaluokkia niin kovin vaikea hahmottaa? Jos jossain lukee, että asialla voi olla jotain vaikutusta, niin sittenhän se on lapsettomuuden syy. Voi, huoh... Mä en jaksa tälläistä tyhmyyttä, että asioita ei osata arvioida ja hahmottaa realistisella asteikolla. Kun jossain lukee jotain, niin siinähän se ratkaisu sitten oli. Että näin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hankkii tietoa netistä ja vieläpä uskoo kaiken lukemansa.

Vierailija
24/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse rajaisin tästä ne pois, joilla on ihan todettuja ongelmia lapsensaannissa. Mutta ihan hyvä vinkki niille jotka on aloitelleet lapsetekoa ja haluaisivat onnistua mahdollisimman nopeasti.

Jos mies saa ihan perälle, niin tuskin emättimen supisteluilla on vältämättä paljonkaan tekemistä asian kanssa mutta se että kohdunsuu aukeaa joksikin aikaa orgasmin jälkeen, sillä on. Lisäksi kannattaa seksi jälkeen laittaa selinmakuulla tyyny pepun alle ja loikoilla siinä puolisen tuntia, jotta ne siemenet saa rauhassa etsiä tietään syvemmälle.

Vinkkinä tähän voisin vielä sanoa että vaikket yhdynnän aikana orgasmia saakaan, ei se haittaa. Orgasmin voi naiselle tehdä yhdynnän jälkeenkin joko yhdessä tai vaikka yksinkin. Kunhan saa.

Vierailija
25/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki lapsettomuus johtuu siitä, ettei naiset saa orgasmeja?

Ap

Vierailija
26/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on. Ei se mikään ainoa ja ratkaisena tekijä varmaan ole, mutta rakkaus ja sen tuomat feromonit ja orgasmi varmasti edesauttavat hedelmoittymistä.

Ottaako tämä joillekin niin kovasti luonnolle tunnustaa tosiasiat?

Vierailija
27/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoit USEIN, vaikka oikea termi olisi ÄÄRIMMÄISEN HARVOIN.

Vierailija
28/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin artikkelissa ei viitattu lapsettomuuteen millään tavalla.

Vierailija
29/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on. Ei se mikään ainoa ja ratkaisena tekijä varmaan ole, mutta rakkaus ja sen tuomat feromonit ja orgasmi varmasti edesauttavat hedelmoittymistä.

Ottaako tämä joillekin niin kovasti luonnolle tunnustaa tosiasiat?

arka aihe.

Vierailija
30/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks kukaan edes viitsis harrastaa seksiä, jos siitä sais vaan mies nautinnon. No joo, miehen mieliksi tietysti joskus täytyis. Mutta tarvisko sitä miestä sit siihen lainkaan rinnalle

Vierailija
31/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkäähän siitä saamaan orgasmeja niin ette olisi tollasia pahanilman lintuja... Emmä sille mitään voi että totuus sattuu...

ap

Vierailija
32/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks kukaan edes viitsis harrastaa seksiä, jos siitä sais vaan mies nautinnon. No joo, miehen mieliksi tietysti joskus täytyis. Mutta tarvisko sitä miestä sit siihen lainkaan rinnalle

No niimpä!!! Mä en ymmärrä näitä naisia jotka harrasta aseksiä miehen mieliksi. Ja sitten muutamat tekee vielä lukuisia abortteja. Mä en oikeesti käsitä!! Miten voi olla naisen itsekunnioitus näin hukassa?

Vierailija
33/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon itse tuohon väitteeseen , että orgasmi auttaa lapsettomuuteen. Eihän se ainut ratkaisu ole, mutta yksi niistä. vaikuttaahan ylipainokin raskaaksi tulemiseen ja kun laihdutat parannat mahdollisuuksiasi tulla raskaaksi. Minulla on yksi 2-vuotias lapsi ja odotan toista. Historiaan kuuluu pitkään kestänyt lapsettomuus ja tutkimuksissa diagnoosi : selittämätön lapsettomuus. kun vaihdoin parisuhdetta jossa seksin aikana en ikinä saanut orgasmia, suhteeseen jossa aina sain ja seksin määrä täten myös lisääntyi. Ei mennyt kauaa, kun tulin yllättäen RASKAAKSI vaikka olin jo varma, että en ikinä saa omia lapsia.

Vierailija
34/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörää.

monta lasta sulla on?

Vierailija
35/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tosiaan naurettava. Mikä totuus mulla sattuu, kun ongelma ei todellakaan ole tässä. Mua sattuu tyhmyys!!!

Vierailija
36/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa:

<a href="http://www.helistin.fi/?page=7816740&id=6247657" alt="http://www.helistin.fi/?page=7816740&id=6247657">http://www.helistin.fi/?page=7816740&id=6247657</a&gt;

Kumpaa uskoisin enenmmän, asiantuntijoita vai av-mammoja? Taas ihan hiiirrrrrveen vaikeee kysymys...LOL

Tuolta luin: "The Frisky -verkkosivuston mukaan..."

Tuoko on sinun mielestäsi "asiantuntija"? Jollet ole koskaan kyseista nettisivua katsellut, niin kehottaisin viimeistään nyt googlettamaan.

Vierailija
37/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörää.

monta lasta sulla on?

voi kuule, kymmeniä... hahaha

ap

Vierailija
38/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks ette vois vaan myöntää että orgasmin saannista vois olla lapsentekomarkkinoilla hyötyä...noh ihan sama...itteppähän elämänne pilaatte! Nyt minä poistun linjoilta. Hei hei *vilkuttaa ja toivottaa kaikille hyvää päivän jatkoa*

ap

Vierailija
39/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ap ei tarjonnut ihmepelastusta xD

jotkut nyt vaan saa orgasmeja ja lapsia jotkut taas ei. Ei taida olla ap.n syytä

Vierailija
40/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin orgasmi...