Lapsettomuus johtuu usein siitä ettei naiset saa orgasmeja
Jos naiset nauttisivat seksistä eivätkä ajattelisi sitä vain keinona saada jälkejäisiä, lapsettomuus vähenisi.
Kun nainen saa orgasmin, hänellä tapahtuu supistelua alapäässä. Näiden suspisteujen aikana siittiöidenkin on helpompi löytää kotipesään...
Kommentit (51)
että katsokaa todennäköisyyksiä! Onko asioiden mittaluokkia niin kovin vaikea hahmottaa? Jos jossain lukee, että asialla voi olla jotain vaikutusta, niin sittenhän se on lapsettomuuden syy. Voi, huoh... Mä en jaksa tälläistä tyhmyyttä, että asioita ei osata arvioida ja hahmottaa realistisella asteikolla. Kun jossain lukee jotain, niin siinähän se ratkaisu sitten oli. Että näin...
että hankkii tietoa netistä ja vieläpä uskoo kaiken lukemansa.
Mutta itse rajaisin tästä ne pois, joilla on ihan todettuja ongelmia lapsensaannissa. Mutta ihan hyvä vinkki niille jotka on aloitelleet lapsetekoa ja haluaisivat onnistua mahdollisimman nopeasti.
Jos mies saa ihan perälle, niin tuskin emättimen supisteluilla on vältämättä paljonkaan tekemistä asian kanssa mutta se että kohdunsuu aukeaa joksikin aikaa orgasmin jälkeen, sillä on. Lisäksi kannattaa seksi jälkeen laittaa selinmakuulla tyyny pepun alle ja loikoilla siinä puolisen tuntia, jotta ne siemenet saa rauhassa etsiä tietään syvemmälle.
Vinkkinä tähän voisin vielä sanoa että vaikket yhdynnän aikana orgasmia saakaan, ei se haittaa. Orgasmin voi naiselle tehdä yhdynnän jälkeenkin joko yhdessä tai vaikka yksinkin. Kunhan saa.
että kaikki lapsettomuus johtuu siitä, ettei naiset saa orgasmeja?
Ap
Tottahan se on. Ei se mikään ainoa ja ratkaisena tekijä varmaan ole, mutta rakkaus ja sen tuomat feromonit ja orgasmi varmasti edesauttavat hedelmoittymistä.
Ottaako tämä joillekin niin kovasti luonnolle tunnustaa tosiasiat?
sanoit USEIN, vaikka oikea termi olisi ÄÄRIMMÄISEN HARVOIN.
niin artikkelissa ei viitattu lapsettomuuteen millään tavalla.
Tottahan se on. Ei se mikään ainoa ja ratkaisena tekijä varmaan ole, mutta rakkaus ja sen tuomat feromonit ja orgasmi varmasti edesauttavat hedelmoittymistä.
Ottaako tämä joillekin niin kovasti luonnolle tunnustaa tosiasiat?
arka aihe.
miks kukaan edes viitsis harrastaa seksiä, jos siitä sais vaan mies nautinnon. No joo, miehen mieliksi tietysti joskus täytyis. Mutta tarvisko sitä miestä sit siihen lainkaan rinnalle
menkäähän siitä saamaan orgasmeja niin ette olisi tollasia pahanilman lintuja... Emmä sille mitään voi että totuus sattuu...
ap
miks kukaan edes viitsis harrastaa seksiä, jos siitä sais vaan mies nautinnon. No joo, miehen mieliksi tietysti joskus täytyis. Mutta tarvisko sitä miestä sit siihen lainkaan rinnalle
No niimpä!!! Mä en ymmärrä näitä naisia jotka harrasta aseksiä miehen mieliksi. Ja sitten muutamat tekee vielä lukuisia abortteja. Mä en oikeesti käsitä!! Miten voi olla naisen itsekunnioitus näin hukassa?
Uskon itse tuohon väitteeseen , että orgasmi auttaa lapsettomuuteen. Eihän se ainut ratkaisu ole, mutta yksi niistä. vaikuttaahan ylipainokin raskaaksi tulemiseen ja kun laihdutat parannat mahdollisuuksiasi tulla raskaaksi. Minulla on yksi 2-vuotias lapsi ja odotan toista. Historiaan kuuluu pitkään kestänyt lapsettomuus ja tutkimuksissa diagnoosi : selittämätön lapsettomuus. kun vaihdoin parisuhdetta jossa seksin aikana en ikinä saanut orgasmia, suhteeseen jossa aina sain ja seksin määrä täten myös lisääntyi. Ei mennyt kauaa, kun tulin yllättäen RASKAAKSI vaikka olin jo varma, että en ikinä saa omia lapsia.
Sä oot tosiaan naurettava. Mikä totuus mulla sattuu, kun ongelma ei todellakaan ole tässä. Mua sattuu tyhmyys!!!
Lukekaa:
<a href="http://www.helistin.fi/?page=7816740&id=6247657" alt="http://www.helistin.fi/?page=7816740&id=6247657">http://www.helistin.fi/?page=7816740&id=6247657</a>
Kumpaa uskoisin enenmmän, asiantuntijoita vai av-mammoja? Taas ihan hiiirrrrrveen vaikeee kysymys...LOL
Tuolta luin: "The Frisky -verkkosivuston mukaan..."
Tuoko on sinun mielestäsi "asiantuntija"? Jollet ole koskaan kyseista nettisivua katsellut, niin kehottaisin viimeistään nyt googlettamaan.
pyörää.
monta lasta sulla on?
voi kuule, kymmeniä... hahaha
ap
miks ette vois vaan myöntää että orgasmin saannista vois olla lapsentekomarkkinoilla hyötyä...noh ihan sama...itteppähän elämänne pilaatte! Nyt minä poistun linjoilta. Hei hei *vilkuttaa ja toivottaa kaikille hyvää päivän jatkoa*
ap
kun ap ei tarjonnut ihmepelastusta xD
jotkut nyt vaan saa orgasmeja ja lapsia jotkut taas ei. Ei taida olla ap.n syytä
Lukekaa:
http://www.helistin.fi/?page=7816740&id=6247657
Kumpaa uskoisin enenmmän, asiantuntijoita vai av-mammoja? Taas ihan hiiirrrrrveen vaikeee kysymys...LOL