Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomuus johtuu usein siitä ettei naiset saa orgasmeja

Vierailija
18.04.2012 |

Jos naiset nauttisivat seksistä eivätkä ajattelisi sitä vain keinona saada jälkejäisiä, lapsettomuus vähenisi.

Kun nainen saa orgasmin, hänellä tapahtuu supistelua alapäässä. Näiden suspisteujen aikana siittiöidenkin on helpompi löytää kotipesään...

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis oon miettinyt tätä samaa!!

Vierailija
2/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan totta että siittiöt pääsee paremmin sukeltamaan oikeeseen osoitteeseen kun nainen saa orgasmin eli supistelee

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksuja siittiöitä...!

Vierailija
4/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä niitäkään lapsia tehdessä. Mukavasti kuitenkin tämä toinenkin potkiskelee mahassa. Olisivatkohan mieheni siittiöt sitten niin erinomaisia uimareita, etteivät tarvitse apuja: ;)

Vierailija
5/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 0,0001 prosenttia. Että älä luule, että olet keksinyt ratkaisun...

Vierailija
6/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti eli ihan jokakerta kun seksiä harrastamme. Silti vauvaa on nyt yritetty saada 2v.

Vierailija
7/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä niitäkään lapsia tehdessä. Mukavasti kuitenkin tämä toinenkin potkiskelee mahassa. Olisivatkohan mieheni siittiöt sitten niin erinomaisia uimareita, etteivät tarvitse apuja: ;)

voi olla...sun miehellä on valioyksilöitä ;) mutta siis emmä sille mitään voi, että naisen kohtuun pääsee siittiöt paremmin kun se supistelee...sama asia tositepäin. sieltä pääsee paremmin ulos kun se supistelee...think about it

Vierailija
8/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattele jos tämä sattuis just omalle kohdalle...

Vierailija
9/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mistähän olet ton prosentin pieraissut? bullshittiä

Vierailija
10/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti eli ihan jokakerta kun seksiä harrastamme. Silti vauvaa on nyt yritetty saada 2v.

miehen pitää saada orkku samaan aikaan niin siittiöt pääsee läpikulkumatkalle samoihin aikoihin kun nainen saa orgasmin... kokeilkaapa ens kerralla!! Kohta on lapsi sylissä!

Vierailija
11/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ollut orgasmia samalla saanutkaan, hah hah hah ja vielä kerran hah

do not drink water, fish fuck in it

Vierailija
12/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän lapsettomuuden kyllä aiheutti endometrioosi, joka on varmasti yleisempi lapsettomuuden aiheuttaja kuin sinun teoriasi.

Vierailija
13/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain neljä lasta kahdenkymmenen ikävuoden tietämissä ja ensimmäisen orgasmini olen saanut vasta lähemmäs nelikymppisenä.

Montakohan lasta mulla olis, jos olisin saanut orgasmeja aikaisemmin?

Vierailija
14/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rytmillinen lihasten jäykistely mutta ei varmasti meitä olisi suomessa aikanaan syntynyt ollenkaan jos tämä pitäisi paikkaansa.

tosin voihan se toki auttaa siittiöitä. :)

minä saan joka kerta mutta en ole raskautunut helposti.

Vierailija
15/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja mieheni saimme samaan aikaan lastamme tehdessä!!Oisko vaikuttanut asiaan??

Vierailija
16/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen pitää saada orkku samaan aikaan niin siittiöt pääsee läpikulkumatkalle samoihin aikoihin kun nainen saa orgasmin... kokeilkaapa ens kerralla!! Kohta on lapsi sylissä!

Niinkin päin ,ett mies tulee ensin,ja sitten vasta minä. Ei mitään vaikutusta!

Vierailija
17/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi raskaudenkeskeytystä takana. Orgasmia en ole saanut -muutakuin itseni kanssa- ikinä.

Vierailija
18/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja mieheni saimme samaan aikaan lastamme tehdessä!!Oisko vaikuttanut asiaan??

no todellakin!! onnea! lisääntykää ja täyttäkää maa!

Mutta siis, faka on nyt vaan tää. Mä en voi sille mitään, jos teidän on vaikee sitä hyväksyä. Naisen orgasmi auttaa lapsen teossa.

ap

Vierailija
19/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi raskaudenkeskeytystä takana. Orgasmia en ole saanut -muutakuin itseni kanssa- ikinä.

raskaudenkeskeytys miehen himojen takia...voi vittu oikeesti...et ole edes itte nauttinut ja joutunut abortin tekemään. Eikö teillä naisilla ole itsekunnioitusta?

Vierailija
20/51 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sitten onnellisen tietämätön, kun luulet tällä taidollasi lapsesi hankkineesi. Pidä vain kuvitelmasi. Itse saan JOKA kerta, mutta lasten teko on ollut todella pitkällinen prosessi. Yrittäisit pitää vähän paremmin mielessä lapsettomuuden todennäköiset aiheuttajat ja vertaisit todennäköisyyttä siihen, mikä vaikutus tällä asialla on.