Onko naisen onni uusi vauva ja uusi käsilaukku?
Ja sitten shoppailemaan kaupungille, että kaikki näkevät.
Kommentit (32)
Vauvoistani on iloinnut sekä uusista käsilaukuista. Lisää vauvoja en halua, mutta uusi laukku kelpais!
lisäisin vielä KENGÄT. Kaikki nämä tekevät ainakin minut onnelliseksi. On se nyt kumma että pidetään outona jos vauvat ja käsilaukut tekevät naisista onnellisia..
ootko 17 sitä mieltä että olen ainoa laatuani?
Itse suurin osa naisista (jotka tunnen) tulevat onnelliseksi vauvoista,laukuista ja kengistä (on toki muitakin asioita jotka tuovat onnen tunnetta)
Eikö sun tuttavapiirissä ole ollenkaan tämmöisiä tapauksia?
Itse ihmettelen enemmän näitä jotka hankkivat sen vauvan ja käsilaukun vaikka eivät tee onnelliseksi..
kouluttautunut kuin sinulla ja sellaiselle alalle jossa henkiset asiat, lukeminen sekä eri kulttuurit ja matkustaminen tuovat elämään ne suurimmat nautinnot.
joka RINNASTAA vauvat ja käsilaukut ja kirjoittaa niiden "hankkimisesta omaksi iloksi"?
Veikkaan että kirjoittaja on lapseton nuori mies, hiukan yksinkertainen tapaus.
paskat käsilaukusta, ja vauvaakin tuli jo kokeiltua.
lisäisin vielä KENGÄT. Kaikki nämä tekevät ainakin minut onnelliseksi. On se nyt kumma että pidetään outona jos vauvat ja käsilaukut tekevät naisista onnellisia..
Itse suurin osa naisista (jotka tunnen) tulevat onnelliseksi vauvoista,laukuista ja kengistä (on toki muitakin asioita jotka tuovat onnen tunnetta)
Itse ihmettelen enemmän näitä jotka hankkivat sen vauvan ja käsilaukun vaikka eivät tee onnelliseksi..kouluttautunut kuin sinulla ja sellaiselle alalle jossa henkiset asiat, lukeminen sekä eri kulttuurit ja matkustaminen tuovat elämään ne suurimmat nautinnot.
kukaan ei lisäänny eikä käytä matkoillan käsilaukkua xD
et myöskään sattunut lukemaan että on toki MUITAKIN asioita jotka tekevät onnelliseksi.
Enkä tietääkseeni laittanut näitä onnellisuuden tunnetta tuovat asiat mihinkään tiettyyn järjestykseen..
Tämmöisen kouluttamattomattoman luuserin elämään sen suurimmanonnen tuo kuitenkin PERHE mihin kuuluu ne lapset.
Mutta kiva että sun OIH NIIN MAHTAVAN TUTTAVAPIIRIN perheiden edelle menee niinkin tärkeä asia kun LUKEMINEN!
on huorissa käyminen ja uusi auto! Siinä on miehen taivas! t. miehinen mies
Itse ihmettelen enemmän näitä jotka hankkivat sen vauvan ja käsilaukun vaikka eivät tee onnelliseksi..kouluttautunut kuin sinulla ja sellaiselle alalle jossa henkiset asiat, lukeminen sekä eri kulttuurit ja matkustaminen tuovat elämään ne suurimmat nautinnot.
et myöskään sattunut lukemaan että on toki MUITAKIN asioita jotka tekevät onnelliseksi.
Enkä tietääkseeni laittanut näitä onnellisuuden tunnetta tuovat asiat mihinkään tiettyyn järjestykseen..
Tämmöisen kouluttamattomattoman luuserin elämään sen suurimmanonnen tuo kuitenkin PERHE mihin kuuluu ne lapset.
Mutta kiva että sun OIH NIIN MAHTAVAN TUTTAVAPIIRIN perheiden edelle menee niinkin tärkeä asia kun LUKEMINEN!
AH ja OIH, sullekin suosittelen itsensä sivistämistä.
Mutta kiva että sun OIH NIIN MAHTAVAN TUTTAVAPIIRIN perheiden edelle menee niinkin tärkeä asia kun LUKEMINEN!AH ja OIH, sullekin suosittelen itsensä sivistämistä.
Minulla lapset ja perhe tuovat sen suurimman onnen ja se ei muutu vaikka kuinka sivistäisin itseäni:)
Jos sinä olet perheellinen niin kuulostat vähän siltä että ei paljon perhe kiinnosta kun kaikenmaailman muut asiat ovat niin paljon paremmalla sijalla. Mutta jos on sulle sopivaa niin anna mennä!
Harmi vaan että et ole niin sivistynyt että voisit olla "tietämättä mun koulutuksesta ja tuttavapiiristä" ei anna niin kovin hyvää kuvaa sinusta.
Älkää vielä lopettako...upipista....
Lisäämpä vielä, että ei kai se sivistys tai lukeneisuus tai miksi sitä halutaan kutsua poista sitä, että silti voi nauttia naisellisesta hömpästä. Käsilaukku nyt silti on must, eikä hömppää. Ja perheestään ja erityisesti vauva-ajasta saa kai olla onnellinen. Miksi sitten naisille esim. tulee vauvakuume ja joidenkin "kohtu oikein huutaa tyhjyyttään".
;) ja vielä jos saa viihdekeskuksen kotiin niin se on vittu siinä.
Onko miehet tahtomattaan perhe-elämässä mukana?
en ole koskaan tullut hyvin juttuun vauvojen kanssa.