Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisen onni uusi vauva ja uusi käsilaukku?

Vierailija
18.04.2012 |

Ja sitten shoppailemaan kaupungille, että kaikki näkevät.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus, mutta vastaan silti.

Vauva on ainakin minun onni! En tiedä tuosta käsilaukku jutusta, mikä juttu tää on???

Vierailija
2/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole koskaan synnytyksen jälkeen halunnut shoppailemaan, asia josta en muutenkaan pidä ja toiseksi -käsilaukku on varmasti yksi ärsyttävimmistä asusteista, roikotan mieluummin kädessäni vaikka kaupan muovikassia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsenikin mutta käsilaukku ei..Hyvin vähän käytän käsilaukkuja.

Vierailija
4/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nauraa ja femakot saa lytätä, mutta minusta hänen jutuissaan on totuuden siemen. Nainen on siis onnellisimmillaan äitinä ja edustavana rouvana.

Vierailija
5/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttänyt saati elänyt pikkuvauva-aikaa... Vai onko taas kyse nyt sellaisen ihmisen (tai miehen) aloituksesta joka tekee kaikki päätelmät ulkomaailmasta vain istumalla tietokoneella ja lukemalla julkkisjuoruja?

Joka tapauksessa, juuri synnyttäneenä on shoppailut kaikista vähiten mielessä.

Vierailija
6/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nauraa ja femakot saa lytätä, mutta minusta hänen jutuissaan on totuuden siemen. Nainen on siis onnellisimmillaan äitinä ja edustavana rouvana.

Vaikka voi olla että sun ajatusmaailmasi ei tuosta paljoa tuuletu edes raittiissa ulkoilmassa.

Vierailija
7/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka voi olla että sun ajatusmaailmasi ei tuosta paljoa tuuletu edes raittiissa ulkoilmassa.

Jos joku nyt tulee onnelliseksi käsilaukusta ja tietysti vauvasta, niin älä hermostu. Ei kai oo sinulta pois?

Vierailija
8/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin uuden käsilaukun, sillä en tykkää pitää tavaroitani taskuissa ja onhan se aika ankean näköistä kulkea avaimet ja lompakko jossain pienessä muovikassissa, joka ei edes sovi vaatetukseen...

Shoppailemaan menen joko lasten (myös vauvan) kanssa jos on pakko. En siksi että kaikki näkisivät että minulla on lapsia, vaan siksi etten minä ostosreissujani väliin jätä sen vuoksi etten saa lapsiani muiden hoidettavaksi.

Uutta käsilaukkua minulla ei siis vielä ole, kun ei ole sellaista passelia vielä löytynyt ja se harmittaa aika paljon. Kun tuo vauvaikä menee ohi, niin uutta vauvaa ei tule vaan olen edelleen onnellinen kaikista lapsista jotka on minulle suotu :)

Vierailija
9/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin uuden käsilaukun, sillä en tykkää pitää tavaroitani taskuissa ja onhan se aika ankean näköistä kulkea avaimet ja lompakko jossain pienessä muovikassissa, joka ei edes sovi vaatetukseen...

Shoppailemaan menen joko lasten (myös vauvan) kanssa jos on pakko. En siksi että kaikki näkisivät että minulla on lapsia, vaan siksi etten minä ostosreissujani väliin jätä sen vuoksi etten saa lapsiani

Uutta käsilaukkua minulla ei siis vielä ole, kun ei ole sellaista passelia vielä löytynyt ja se harmittaa aika paljon. Kun tuo vauvaikä menee ohi, niin uutta vauvaa ei tule vaan olen edelleen onnellinen kaikista lapsista jotka on minulle suotu :)

Ihan oikeasti nainen TARVITSEE käsilaukun! Onnea lapsistasi, nauti elämästä!

Vierailija
10/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisia, joilla lapsia, eikä ole käsilaukku käytössä? Itselleni ainakin käsilaukku on ihan pakollinen, missä sit tavaroita raijaisi mukana?

Vierailija
11/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäisin vielä KENGÄT. Kaikki nämä tekevät ainakin minut onnelliseksi. On se nyt kumma että pidetään outona jos vauvat ja käsilaukut tekevät naisista onnellisia..

Vierailija
12/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäisin vielä KENGÄT. Kaikki nämä tekevät ainakin minut onnelliseksi. On se nyt kumma että pidetään outona jos vauvat ja käsilaukut tekevät naisista onnellisia..

Vierailija
13/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää vauvoja kiitos, laukuista kyllä tykkään.

Vierailija
14/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vielä ihana aviomies joka arvostaa sekä naiseuttasi että äitiyttäsi.

Ap

Vierailija
15/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisia, joilla lapsia, eikä ole käsilaukku käytössä? Itselleni ainakin käsilaukku on ihan pakollinen, missä sit tavaroita raijaisi mukana?

juhlatilaisuuksissa. Paljon liikkuvana käytän kuitenkin melkein aina reppua ja kengiksikin riittävät hyvät vaelluskengät, jotka jossain vaiheessa vuotta vaihtuvat hetkeksi vaellussandaaleihin. En ollut todellakaan kiinnostunut hankkimaan lapsia yhtä enempää ja vanhemmuudessa parasta aikaa oli lapsen kouluaika, eikä vauva-aika.

Nämä AV:n yleistysprovot menevät koko ajan oudommiksi.

Vierailija
16/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Puuduttavan tylsää.

Vierailija
17/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ajatellut, että joku näkee siitä vaivaa.

Käyn vauvan kanssa shoppailemassa kun pikkuista ei voi jättää vielä yksi kotiin. Tätähän ap ei kai vielä tajuu vai..

Vierailija
18/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ajatellut, että joku näkee siitä vaivaa.

Käyn vauvan kanssa shoppailemassa kun pikkuista ei voi jättää vielä yksi kotiin. Tätähän ap ei kai vielä tajuu vai..

Reagoi ainoastaan niihin jotka vahvistavat hänen omia stereotyyppisiä näkemyksiään naisista. Mun mielestä noille mameille voisi perustaa oman keskustelualueensa.

Vierailija
19/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Puuduttavan tylsää.

Olis kiva kuulla mitkä asiat arjessa tekee onnelliseksi, ilman turhaa syvätllisyyttä. Tietysti lapset ovat ykkösiä, mutta monelle kauniit tavarat yms. tuovat onnea.

Vierailija
20/32 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko 17 sitä mieltä että olen ainoa laatuani?

Itse suurin osa naisista (jotka tunnen) tulevat onnelliseksi vauvoista,laukuista ja kengistä (on toki muitakin asioita jotka tuovat onnen tunnetta)

Eikö sun tuttavapiirissä ole ollenkaan tämmöisiä tapauksia?

Itse ihmettelen enemmän näitä jotka hankkivat sen vauvan ja käsilaukun vaikka eivät tee onnelliseksi..