Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaan paikkaaminen maksoi 173e.

Vierailija
18.04.2012 |

Sis. röntgen kuvan ja puudutuksen sekä paikkauksen. Kallista vai normaali hintaista?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisit MuroBBS:ää niin tietäisit suunnilleen, minkälaista kusetusta hammaslääkärit harrastaa. Hinnat muuttuu pärstäkertoimen mukaan jne, siksi kannattaa aina tutkia etukäteen.

Omakin paikkaus oli karvan verran yli "oikean", ja kustansi kaikkine kuluineen 79,90 euroa. Veli kävi samalla klinikalla, ja häneltä sama toimenpide kustansi melkein satasen että sellaista peliä.

Vierailija
2/21 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin toissaviikolla paikkauttamassa kaksi hammasta, 110 euroa puudutksen ja röntgenin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu vuosi sitten kun paikkasin, ottivat muistaakseni 199 euroa (Turussa)

Vierailija
4/21 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko kävitkö isommassa kaupungissä vai pienemmällä paikkakunnalla? Ilmeisesti kyseessä oli yksityinen hammaslääkäri?

Vierailija
5/21 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko kävitkö isommassa kaupungissä vai pienemmällä paikkakunnalla? Ilmeisesti kyseessä oli yksityinen hammaslääkäri?

on keskustelupalsta, mutta "vähän" järkevämpi kuin vauva.fi tai kaksplus :D

Jyväskylä oli kaupunki ja yksityisellä kävin.

Vierailija
6/21 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin toissaviikolla paikkauttamassa kaksi hammasta, 110 euroa puudutksen ja röntgenin kanssa.

käydä samalla klinikalla =D

110 euroa omakin paikka (oli tosin 1 hammas vain).

Vierailija
7/21 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reiän syvyys? Minulla oli viimeksi "syvä" reikä ja laskussa oli mainittu yhtenä hintana "terä tai kruunu." No mitään kruunua minulle ei laitettu, mutta en tiedä mitä terä tarkoittaa. Normaalisti lukee "yhden pinnan täyte" tms...

Vierailija
8/21 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaako, itselläni oli kuulemma todella syvä paikka ja sitä varten piti käydä kaksi kertaa operoimassa.

Jos jotakuta siis kiinnostaa, maksoi 130 euroa.

Vierailija
9/21 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaako, itselläni oli kuulemma todella syvä paikka ja sitä varten piti käydä kaksi kertaa operoimassa.

Jos jotakuta siis kiinnostaa, maksoi 130 euroa.

se paikka ollut syvä vaan reikä :)

Vierailija
10/21 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reiän syvyys? Minulla oli viimeksi "syvä" reikä ja laskussa oli mainittu yhtenä hintana "terä tai kruunu." No mitään kruunua minulle ei laitettu, mutta en tiedä mitä terä tarkoittaa. Normaalisti lukee "yhden pinnan täyte" tms...

Tietty niitä paikkojakin on eri kokoisia, ja niillä on sitten eri hinnat. Kruunu tarkoittaa tässä ihan isoa paikkaa, muovista tehtynä se on muovikruunu.

Vierailija
11/21 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51v ja viime vuosina hammaslääkärikäynnit ovat olleet erikokoisten lohkeamien korjauttamisia. Hinta ollut 200-500, yksi on keraaminen joka sitten maksoi ihan omaa luokkaansa. Ja odotusaika lohkeaman kanssa aina useamman viikon. Maksamisen lisäksi se on ollut tosi kurjaa.

Muutama viikko sitten taas lohkesi takahammas. Iso pala, paikka kolmelle pinnalle. Lohkeama perjantai-lauantai välisenä yönä ihan itekseen.

Viikonloppuna sitten mietiskelin kieli verillä että miten sen taas korjauttaisi. Muistin että olen nähnyt mainostusta "terveyskeskus hinnalla, nopeasti hoitoon". Löytyi helposti. Megaklinikka Helsingissä sähkötalossa.Sunnuntaina varasin. Ohjelmaan ilmoitetaan päivä jona hoitoon haluaa ja se tunti jonka sisällä hoitoon tulee. Tiistaina 17-18 oli vapaata joten klikkasin sen ja eikun sitten keskustaan päivystämään. Aika tuli tekstarilla, oli 17.20. Paikka oli kuin mikätahansa teollisuuslaitos.Meni hoitajia ja potilaita melkoista vauhtia.Minun suuni operoi Eestiläinen tai Venäläinen nuori nainen. Hoitaja oli ihan kotimainen. Siinä ei turhia puheltu, homma hoidettiin rivakoin ottein 10min ja 65,-€.

Paikka oli sen kokoinen että tod.näk. olisin maksanut siitä 400-500 "omalla" hammaslääkärillä kuukauden odotuksen jälkeen. Paikka tuntuu ihan hyvältä eikä loppukuuta tarvinnut olla p.a.Asiakaspalvelua ei juurikaan ollut, ei hyvää mtta ei kyllä huonoakaan.Eikä siitä veloitettu. Kelpaa ja riittää minulle. Menen jatkossakin.

Vierailija
12/21 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisimman pitkään. kävin just paikkauttaa hampaan yths:llä ja 15e lasku pamahti. tosi kallista:)

Vierailija
13/21 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin yksityisellä koska luulin että hampaassani on reikä. Hammas vain katsottiin ja kuvattiin, mitään vikaa ei löytynyt joten mitään muuta ei tehty. Maksoi n.200€...

Vierailija
14/21 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa mitään yleistä hintataulukkoa, josta selviäisi minkä verran eri hammaslääkäreissä maksaa?

Eikö se olisi jo vähintään kohtuullista ja kuluttajasuojalain mukaista?  Se on jkt. kohtuutonta että hammmaslääkärikäynti on niin kohtuuttoman kallista täällä suomessa ja hampaat olisi pakko hoidattaa  Miksi siinä ei voi olla kilpailua,

kuten esim.  silmälasien hankinnassa esim. Specsaversin ja muiden välillä? 

Vierailija
15/21 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
16/21 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä käyntikertaa ja kunnallisessa.

Vierailija
17/21 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin 140 euron kalliimmillaan tietämillä mä olen tuollaisesta maksanut ja siitä pois sitten kelakorvaus vielä kuitenkin.

Yleensä maksaa semmoset 120 euroa ja jos vain paikkaus niin alle satasen jää.

Vierailija
18/21 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukeeko ap:n laskussa mitään monenko pinnan paikka on kyseessä? Jos yhden pinnan paikka niin hieman kalliilta kuulostaa, mutta isommat paikkausoperaatiot kyllä voivat maksaa huomattavasti enemmänkin kuin tuon.

Mulla halkesi tässä hiljattain hammas vanhan paikan vierestä ja meni 300 euroa hommaa. Olin vaan tyytyväinen kun ei tarvinnutkaan juurihoitaa vaikka olin varma, vaan onnistui rakentaa siitä jämästä vielä hammas jonkun tukikehikon ja paikka-aineen avulla.

Vierailija
19/21 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin yksityisellä, uusittiin yksi kahden pinan paikka ja otettiin röntgenkuva. Lisäksi paikkaa hiottiin myöhemmin. Koko lysti maksoi 118 e kela-korvauksen jälkeen. Yksityinen hammaslääkäri, ei hammaslääkäriasema helsingin keskustassa.

Vierailija
20/21 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

45e. Pääsin nopeasti, kun valitin että on kipeä. Viikon taisin odottaa, oikeasti ei ollut niin kipeä kuin väitin. Pk-seudulla julkisilla :) ei viiti rahaa ihan ku roskaa tuhlailla vaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä