Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpputoriryhmien(fb) ja huutiksen hinnat,HUH

Vierailija
17.04.2012 |

Alkaa tuntua siltä, että järkevämpää on ostaa kaikille lapsilleen vaatteet uutena, ja myydä sitten eteenpäin, jos "markkinahinnat" käytetyille vaatteille ovat tuota luokkaa (joku hm tai lindex body 5-6€, vaikka värihaalistumaa ym). Hoh hoi, enää taitaa vain haaveeksi jäädä saada jostain ostettua esim kassillinen 80cm vaatetta 20€...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tuntua siltä, että järkevämpää on ostaa kaikille lapsilleen vaatteet uutena, ja myydä sitten eteenpäin, jos "markkinahinnat" käytetyille vaatteille ovat tuota luokkaa (joku hm tai lindex body 5-6€, vaikka värihaalistumaa ym). Hoh hoi, enää taitaa vain haaveeksi jäädä saada jostain ostettua esim kassillinen 80cm vaatetta 20€...

ei kyllä varmaan kassillista ja makuhan näissä ratkaisee myös. joa kassillista 20eurolla ylipäätään haaveilet, niin helposti saat tahraisia rytkyjä, mutta voi lykästääkin

Vierailija
2/6 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun erääseen fb:n kirppisryhmään (oman kotikaupungin tälläiseen) ja näin siellä lapseni kokoisen, kivan näköisen tuuli/kevät-syys asun, housut ja takin. Ne olivat täysin ehjät ja oikean kokoisetkin vielä.

Kiinnostuin mutta eniten siksi että olin ostanut lastenvaatekirppistapahtumasta JUURI SAMANLAISEN puvun (myös ehjän ja vielä hyvännäköisen) nuorimmaiselle ja hintana oli 8 euroa.

Fb:n kirppisryhmän myyjä ilmoitti minulle että koska puku on niin hyvässä kunnossa, sen hinta on 30 euroa ?!?!?!?

IHAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ !! Laitan 10 euroa lisää, saan sen puvun uutena kaupasta, vaikkakin urheiluliikkeestä mutta kuitenkin.

Olin ihan pöyristynyt. Tähän on tultu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmästä. Meidän kaupungin fb-kirppisryhmässä on ainakin tosi helppo tehdä löytöjä, pääsääntöisesti hinnat ovat kohdillaan, joskus jopa naurettavan halpoja. Toki joukkoon mahtuu muutama kiskurikin, mutta ne tavarat ei siellä sitten liikukaan.

Joku H&M/Lindex/KappAhl-ryhmä ja P.O.P. ovat taas ihan sekoja, hinnat ihan pilvissä, jopa yli kaupan hintojen!

Vierailija
4/6 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnat ovat kyllä karanneet käsistä. Ei sieltä enää tee löytöjä :(

Vierailija
5/6 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusien ja käytettyjen hinnat eivät ole oikeassa suhteessa enää. Ainakaan huutonetissä. Kirppikseltä tekee joskus löytöjä (esim vedenpitävän remun vk-haalarin sain 3,5€:llä) mutta vähenemään päin ovat nekin...

Vierailija
6/6 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ostanu tuolle koululaisellekin 80e merkkihuppareita 2-5e:llä, tosi hyväkuntoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi