Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsittekö tämän kesän TUETULLE LOMALLE?

Vierailija
17.04.2012 |

Minne olette menossa ja milloin? Millä porukalla?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätökset tuli jo viime viikolla.

Vierailija
2/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tarkoitettu vähävaraisille, tuen tarpeessa oleville

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla ei ole tuen tarvetta?

Vierailija
4/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä olla vähävaraisia.

Vierailija
5/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja 4 lasta. Miehellä ei ole lomaa, joten ei tule mukaan. Emme ole vähävaraisia, mutta asuntolainaa on paljon ja neljän lapsen kanssa arkeen kaipaa todella sitä yhtä lomaviikkoa, jolloin ei tarvitse kokata eikä siivota ja joku muu järjestää lapsille kivaa ohjelmaa.

Vierailija
6/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan normaalituloinen ja ei ole esim. psyykkisiä syitä tarvita tukea. Ei ole myöskään kiinnostusta osallistua millekään joukkolomille kurssikeskuksiin tms.

Vierailija
7/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lusmulomia sitä järjestetäänkin.

Vierailija
8/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja lapseni haettiin niin niissä päättyi hakuaikakin vasta 31.3.2012 joten tuskin päätöksiä vielä on tehty.

Vierailija
9/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tälle kesää ei edes haettu.

Vierailija
10/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja lapseni haettiin niin niissä päättyi hakuaikakin vasta 31.3.2012 joten tuskin päätöksiä vielä on tehty.

Vierailija
11/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyittekö?

Eli tälle kesää ei edes haettu.

Vierailija
12/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti ymmärrä että jauhaako ihmiset niissä hakemuksissa paskaa vai miten me ollaan päästy vaan kerran, monta vuotta sitten ja sekin varapaikalta vaikka meillä on syitä PALJON. Ei vaan mitään "meillä on 4 lasta ja halutaan lomalle"

Vierailija
13/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain lomailua tuetaan? "on niin paljon lainaa", mikä helvetin syy se on? Itse olette ottaneet. Pistetäänkö tuollaiseenkin verorahoja? Ei ole todellista...

Vierailija
14/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät noille lomille ilman oikeata avuntarvetta. Vähän sellaista roskasakkimeininkiä lähiöistä.

Vierailija
15/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta en tiedä mitä tuetut lomat tarkoittavat. Voistko kertoa? Ja tämä ei mitenkään pahalla.

Vierailija
16/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja 4 lasta. Miehellä ei ole lomaa, joten ei tule mukaan. Emme ole vähävaraisia, mutta asuntolainaa on paljon ja neljän lapsen kanssa arkeen kaipaa todella sitä yhtä lomaviikkoa, jolloin ei tarvitse kokata eikä siivota ja joku muu järjestää lapsille kivaa ohjelmaa.

Vierailija
17/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keskituloinen veronmaksaja maksaa...

Vierailija
18/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuki tulee siis RAY:lta sekä tässä tapauksessa osittain omalta ammattiliitoltamme. EN ole jauhanut paskaa vaan kertonut tilanteestamme (mies hyväpalkkaisessa työssä mutta ei lomaa, iso asuntolaina, arki 4 lapsen kanssa tällä hetkellä vaativaa, itse olen kotihoidontuella). Jos lomajärjestö kaikkien hakemusten joukosta pitää meitä eniten tuen tarpeessa olevana, niin eikö se ole ihan reilua? Lomajärjestöhän ne kriterit päättää.

Vierailija
19/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loman saantiin vaikuttaa lainan määrä, WTF? Ensin otetaan liikaa lainaa ja sitten itketään kun ei pääse lomalla. No buuhuu.

Ehka RAY:llä olisi parempiakin kohteita olemassa.

Vierailija
20/42 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ollaan oltu pari vuotta sitten tuetulla lomalla. oli ihan kiva, tosin majoituksessa taisi olla homeongelmia. se miinuksena.

perusteita voivat olla taloudelliset, sosiaaliset tai jotkut muutkin syyt. meillä ei ainakaan olisi ollut varaa itse järjestää lomaa, lisäksi tuolloin sairastin masennusta, useita läheisiä oli kuollut ja elämä aika raskasta monin tavoin. Loma tuli tarpeeseen, eikä itse sitä olisi ollut rahkeita järjestää.