Olisiko ok mekko kesän 5kymppisjuhliin joissa siis olen kutsuvieraana?!
http://media.redcatsnordic.com/ellos//images/products/large/exte_/exte_…
Yhdistäisin tuohon mustat tai jotakin mekon muuta väriä toistavat korolliset avokkaat.
Kommentit (59)
Ap:lla meni herne nenään kun vastaajien mielipide olikin väärä :) HAHAHAHAHAH :D Ihan paras ketju!
...ajattelin että "totta helvetissä toi on kesäisiin juhliin (ei häihin) sopiva mekko, ap ei kysy tosissaan vaan haluaa vain kehuja löydöstään". Sitten luin ketjun ja olen HÄMMÄSTYNYT miten monta tyrmäävää mielipidettä täällä on.
Minun silmissäni tuo on juuri sellainen mekko joka sopii kesäisiin juhliin. Kuvittelen ne puutarhajuhlatyyliseksi tai johonkin kaupunkiravintolaan, jonka jälkeen istutaan terassilla.
Ilmeisesti av:ta lukee iso joukko ihmisiä joille juhlatyyli on taftinen ja silkkinen, sellanen upseerikerhotyyli.
...ajattelin että "totta helvetissä toi on kesäisiin juhliin (ei häihin) sopiva mekko, ap ei kysy tosissaan vaan haluaa vain kehuja löydöstään". Sitten luin ketjun ja olen HÄMMÄSTYNYT miten monta tyrmäävää mielipidettä täällä on. Minun silmissäni tuo on juuri sellainen mekko joka sopii kesäisiin juhliin. Kuvittelen ne puutarhajuhlatyyliseksi tai johonkin kaupunkiravintolaan, jonka jälkeen istutaan terassilla. Ilmeisesti av:ta lukee iso joukko ihmisiä joille juhlatyyli on taftinen ja silkkinen, sellanen upseerikerhotyyli.
50-vuotisjuhlat on yleensä ihan bailut
50-vuotisjuhlissa, jotka olisivat bailut. Nelikymppiset ovat, samoin kolmikymppiset, mutta 50-vuotisjuhlat ovat yleensä juhla-juhlat.
Toki joku voi pitää bailutkin, ja sinne tuo mekko on onnen omiaan.
Etkö muuten oikeasti ymmärrä asioitten suhteellisuutta? Tässä ovat melkein kaikki mekon teilanneet sanoneet aika selvästi, että JOS kekkerit ovat tosi rennot, SILLOIN voi sinne mennä minimekossa. Muuten ei.
Joten mitä ihmeen vänkäämistä siinä on?
Mitenkään automaattisesti nimittäin ne 50-vuotisjuhlat eivät ole rennot bailut. Aika useinkin ne ovat juhlavammat kalaasit. Mahdoton sanoa, kun ei ap:n kutsujan järjestelyjä tunne.
Minäkään en tuota miellä miksikään juhla-asuksi. Ehkä tuollaisen voisi rannalle laittaa tai mökille tai lähibaarin terassikäynnille, tosin tuollaisia telttamalleja en tykkää itse käyttää. Mutta nykyäänhän juhlaan kuin juhlaan laitetaan päälle oman maun mukaan mitä sattuu, hieman itselläni häissä silmiin särähtää erilaiset trikoomekot ja vastaavat arkiset vaatteet.
Ja lyhyt. Eli riippuu juhlien tyylistä olisiko hyvä asu vai ei.
Sehän on ihan kapea, ei nuole ihoa mutta ei myöskään ole leveä eikä levenevä eikä varsinkaan mikään tunikahirvitys.
Onhan toki ihmisiä, jotka tulevat kulahtaneessa vanhassa trikoomekossa juhliin kuin juhliin vedoten siihen, että he ovat rentoja tyyppejä, mutta juhlat eivät tavallisesti ole tilaisuus, jossa tuollainen hame on paikallaan. Paitsi ehkä keittiön puolella.
Harmi, että oikeastaan vain akateemiset nykyisin tajuavat, että joka paikkaan ei tarvitse tulla lötköttävissä ryysyissä vaan voi puketua oikeasti tyylikkäästi.
Sinulle ja kaltaisillesi, joilla ei ole käsitystä juhlista.
kepeä ja kiva varmasti päällä, ei liian tunkkainen ja kuuma. Kivat kengät ja näytät hyvältä!
nim. nainen 37v
Karmivan näköinen mekko, en ikinä suostuisi laittaa päälleni. Mutta jos joku tuosta tyylistä tykkää, niin ehdottomasti liian lyhyt kenelle tahansa. Jos lyhyestä tykkää niin sopiva pituus on, että polvet vilkkuu, muu vähän mauton. T. 21v
vähän pötkylämäinen mutta kiva silti:)
ei sellaiselta vaatteelta, jonka kukaan laittaisi juhliin.
Mutta laita ihmeessä jos itse siitä pidät ja luulet sen sopivan tilaisuuteen.
juhliin laittaisin jotkin hienompaa.
Minulla oli lapsena hyvin samantyylinen mekko. Kangas vaan oli kuvioltaan kokonaan samantyyppistä kuin helma.
Itse käytän tuontyyppisiä mekkoja lähinnä kesällä rannalla bikinien päälle vedettynä tai kotipihassa häärätessäni (esim. kitkiessä kukkapenkkiä). En näe tuota juhla-asuna.
Siis pönötysjuhlat on tietysti yhdenlaiset, ei välttämättä ollenkaan kivat, juhlat. Mun kaveripiirissä on lähivuosina useita viiskymppisbileitä, nimenomaan siis bileitä, eli tuontyylinen mekko olisi niihin ihan ok. Tuossa tosin on rumat hihat.