Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko ok mekko kesän 5kymppisjuhliin joissa siis olen kutsuvieraana?!

Vierailija
17.04.2012 |

http://media.redcatsnordic.com/ellos//images/products/large/exte_/exte_…

Yhdistäisin tuohon mustat tai jotakin mekon muuta väriä toistavat korolliset avokkaat.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin kamala

Vierailija
2/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sen 50-vuotiaan tytär noin 20v tai samanikäinen lasten kaveri, niin sitten joo. Jos olet itse lähemmäs 50, niin pliis, säästä muita vieraita ja laita vähän pidempi mekko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on puutarhajuhlat tai muut vapaat juhlat, niin sitten ehkä ok, mutta muuten on kyllä aika arkinen rantamekko.

Vierailija
4/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Mutta tuo on kaikkea muuta kuin tyylikäs tai juhlava.

Vierailija
5/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit sanoa noin ilman että olet edes nähnyt minua?? Ja miten niin pidempi, mulla on hyvät kintut eikä suonikohjuja, jättipohkeita tms ja mistäs tiedät jos mekon käyttäjä olisi vaikka 150cm tappi niin silloinhan tuo olisi jo pitkä mekko hälle..

ap*olen sen 50v täyttävän tytärpuoli ja en 2kymppinen*.

Jos olet sen 50-vuotiaan tytär noin 20v tai samanikäinen lasten kaveri, niin sitten joo. Jos olet itse lähemmäs 50, niin pliis, säästä muita vieraita ja laita vähän pidempi mekko.

Vierailija
6/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juhlat ovat puutarhassa pidettävä coctailtilaisuus niin sitten varmaan ihan riittävä asu ihonvärisillä sukkiksilla ja vaikka fuksianvärisillä kengillä ja laukulla.

Kovin juhlava tämä ei ole, mutta en tiedä miten juhlava tilaisuus on.

Vierailija
7/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on korkeintaa 20 vuotiaan "juhlapukeutumista".

Vierailija
8/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkroppainen ei voisi pitää tällaista? Mikä sitten on sovelias hame / mekko. Itselläni on aina lyhyt mekko, kun vaan se juhlaan sopii.

Vierailija
9/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vaan ei ole aikuisen naisen juhlamekko?

Vierailija
10/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mekko.

Vierailija
11/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mustavalkoisuuden ja besserwisseröinnin ja tuomaan torvena olemisen lisäksi.

Ihan noin niinkuin tämän asian ulkopuoleltakin ajateltuna koska tokihan jokainen saa olla sitä mieltä mitä on esim tästä linkittämästäni asusta.

Mutta eipä tuo mallikaan ole mikään 2kymppinen ja jotenkin en usko että kukaan 2kymppinen tuota edes pitäisi, ei ainakaan 22v siskoni..

No, kunhan laitoin linkin tänne ja pohdinnan, onneksi saamani kommentit eivät omaa kantaani missään aiheessa sen kummemmin täälläkään horjuta ja by the way, meillä oli koululla viime ystävänpäivänä ylläripylläri missä jokaiselle opettajalle ym oli tehty isohko maalattu kartonkisydän omalla nimellä ja jokainen kollega laittoi sen taakse jonkin kommentin kys hlöstä, itse sain mm viestin "tyylikäs" ;)

Joten en minä kovin väärin pukeudu ;D

ap

Vierailija
12/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sopii ihan hyvin 50-vuotisjuhliin. Tai ainakin kaikkiin niihin 5-kymppisiin olisi sopinut, missä itse olen ollut vieraana.

Vierailija
13/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mustavalkoisuuden ja besserwisseröinnin ja tuomaan torvena olemisen lisäksi.

Ihan noin niinkuin tämän asian ulkopuoleltakin ajateltuna koska tokihan jokainen saa olla sitä mieltä mitä on esim tästä linkittämästäni asusta.

Mutta eipä tuo mallikaan ole mikään 2kymppinen ja jotenkin en usko että kukaan 2kymppinen tuota edes pitäisi, ei ainakaan 22v siskoni..

No, kunhan laitoin linkin tänne ja pohdinnan, onneksi saamani kommentit eivät omaa kantaani missään aiheessa sen kummemmin täälläkään horjuta ja by the way, meillä oli koululla viime ystävänpäivänä ylläripylläri missä jokaiselle opettajalle ym oli tehty isohko maalattu kartonkisydän omalla nimellä ja jokainen kollega laittoi sen taakse jonkin kommentin kys hlöstä, itse sain mm viestin "tyylikäs" ;)

Joten en minä kovin väärin pukeudu ;D

ap

Vierailija
14/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten kaunis mekko. Pidän tuollaisista kuoseista.

Vierailija
15/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes vaadi kropalta ihmeitä, vaikka joku täällä ehti jo sellaistakin väittää. Tuohan on mallia väljä säkki verrattuna useimpiin vartalonmyötäisiin mekkoihin, mitä nykyään on kaupoissa. Voisin hyvin käyttää itsekin,ja ikäni on 52. AP;han lienee noin 20 vuotta minua nuorempi, joten miksei kävisi?

Vierailija
16/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään ikäiselle. Näyttää halpishellemekolta.

Vierailija
17/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen 52-v.

Vierailija
18/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asusta juhlavasti muutenkin, niin sopii oikein hyvin.

Vierailija
19/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuinka muodollisesta tilaisuudesta on kyse?

Muuten mekko on kaunis.

Vierailija
20/59 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ottaa vartaloa myötäilevä, siis vytötäröstä kapeampi malli. Ja mielellään polviin asti ulottuva. Hulluilla päivillä näytti olevan monta tyylikästä mekkoa nyt. Tuo kuvan mekko sopisi rannalle tms rentoon menoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän