Olisiko ok mekko kesän 5kymppisjuhliin joissa siis olen kutsuvieraana?!
http://media.redcatsnordic.com/ellos//images/products/large/exte_/exte_…
Yhdistäisin tuohon mustat tai jotakin mekon muuta väriä toistavat korolliset avokkaat.
Kommentit (59)
ja rento mekko, nämä av-mammat ilmeisesti itse pukeutuvat juhlin aina kovinkin juhlallisesti, ei 5kymppiset välttämättä vaadi mitään überjuhlapukua, vaan jotain kivaa ja hieman erikoisempaa. Ei mitään hame-jakku-systeemiä, joka on tylsä, aina.
Ei minkään ikäiselle. Näyttää halpishellemekolta.
En laittaisi mihinkään juhliin, vaikka olisi kuinka rennot. Rentoja mutta myös juhlaviakin mekkoja on.
Tuollaisen voisin laittaa ystävien kesken illan istujaisiin, grillibileisiin tai ihan arkena.
Etkö voi laittaa mitään muuta? Toi mekko ei nyt vaan ole erityisen nätti eikä tyylikäs eikä juhlamekkotyylinen ollenkaan mutta ihan sama mulle. Ei olla menossa samoihin pippaloihin.
sellainen, jota pidetään kesällä aitassa.
Ap, mekko on kaunis ja sopii hyvin rentoihin 50-vuotisjuhliin. Kysehän ei tosiaan ole häistä tai linnanjuhlista, vaan äidin viisikymppisistä!
Jos haluat säväyttää, niin yhdistä pirtsakat korkkarit. Mustat simppelit tekee ehkä hiukan juhlavamman näköiseksi.
Missä tuo on myynnissä, tahdon itselleni samanlaisen :)
tietysti pukeutuu niin kuin parhaaksi näkee, mutta minusta tuo mekko on:
- liian lyhyt
- liian arkinen
- muodoton teltta
- yksinkertaisesti vaan ruma.
Itse saattaisi käyttää tuota ehkä mökillä. Jos olisi pakko.
Omat 50v synttärini juhlittiin kartanomiljöössä ja jo etukäteen evästin vieraita, että ne ovat sitten oikeasti juhlat, saa käydä vaikka kampaajalla etukäteen, mitään rentoa ei ole tiedossa.
Tuossa mekossa tulijaa olisi katsottu kummastuneina. Jopa noin 12v nuoret neidot olivat oivaltaneet, että näihin juhliin ei tulla pinkissä pissisasussa tai säkkimekoissa.
Pukeutumisella voisi edes vähän kunnioittaa päivänsankaria.
mitään rentoa ei ole tiedossa.
Juhlia on erilaisia. Jotkut ovat rentoja, mutta ihan kiva, ettei aina rentoilla. On tylsää, jos ei koskaan voi laittautua kunnolla.
vastauksia :O
Mekko on nätti, mutta rento. Joten kovin juhlaviin juhliin se ei käy. Epämuodolliseen tilanteeseen sopii hyvin. Ap varmaan tietää oikein hyvin, minkälaisista juhlista on kysymys. Jonkun toisen kartanosynttärit eivät liity asiaan millään tavalla.
Eikä ole missään tapauksessa nuoren naisen mekko vaan 35+
Kaunis mekko, mutta arkinen. Eli en laittaisi rentoihinkaan juhliin.
ei varmaan ole tarkoitus olla juhlien kuningatar. On ihan kohteliasta antaa päivänsankarin loistaa. Itse ainakin valitsen juhlamekon siten, että sille on käyttöä muutenkin. Esimerkiksi alkukesän juhlamekko on loppukesän muussa käytössä.
Voisin laittaa tuollaisen mekon rentoihin 50- vuotis juhliin, joihin ei ole pukukoodia. Riippuen tietysti siitä, miltä se päälläni näyttäisi.
En tiedä johtuuko nykyajan pukeutumistrendistä vai mistä, mutta olipa kyseessä mikä tahansa tilaisuus, niin minusta tuntuu kuin olisin ylipukeutunut. Tai sitten olen vain joutunut sukuun, jossa ei osata pukeutua. Joten siltä kantilta luotan omaan pukeutumismakuuni kun on juhlallisuuksista kyse; ja tuo mekko täyttää mielestäni 50- vuotisjuhlamekon kriteerit. Ikää mulla 44.
Minusta tuo on todella ruma ja halvan näköinen mekko. Makunsa tietysti kullakin.
millaiset juhlat? Muodolliset & perinteiset pönötysjuhlat vai rennommat puutarhajuhlat? Ok, mekko jälkimmäisiin, ensin mainittuihin ei. Liian lyhyt aikuiselle eikä ole tarpeeksi juhlava.
juhlat jossain hiekkarantsussa ? sitte joo, sandaalit vaan olalle. siis ei ees sille 20v mikään 5kymppis mekko.mieti ny , lue vaikka jokin etikettikirja missä neuvotaan pukeutumisen etikettiä, jos ei kukaan aikuinen sua osaa neuvoa.
Esittelemäsi mekko ei tosiaan ole ihan fiksun aikuisen naisen valinta mihinkään juhlaan.
Miten voit sanoa noin ilman että olet edes nähnyt minua?? Ja miten niin pidempi, mulla on hyvät kintut eikä suonikohjuja, jättipohkeita tms ja mistäs tiedät jos mekon käyttäjä olisi vaikka 150cm tappi niin silloinhan tuo olisi jo pitkä mekko hälle.. ap*olen sen 50v täyttävän tytärpuoli ja en 2kymppinen*.
Jos olet sen 50-vuotiaan tytär noin 20v tai samanikäinen lasten kaveri, niin sitten joo. Jos olet itse lähemmäs 50, niin pliis, säästä muita vieraita ja laita vähän pidempi mekko.
En ole tuo kommentoijasi, mutta ihan samaa mieltä.
Mekko on liian lyhyt melkein kenelle tahansa. Lyhyen ihmisen mekko on tietysti myös pienempää kokoa, ja joka tapauksessa se loppuu pian lantion alapuolelle.
Sellaisia ei ole tapana käyttää ainakaan juhlavissa juhlissa. Joku rantaparty on vähän eri juttu.
Ja tämä siis koskee myös parikymppistä juhlijaa. Mautonta käyttää superlyhyttä minimekkoa.
Mekon pituus on koossa 38 peräti 100cm eli ei se mikään ihan minimekko ole.
Ja en minä kyllä rannalla tuollaista pitäisi, enkä varsinkaan yli 20e maksavaa...
juhliin laittaisin jotkin hienompaa.