Puistattavan huono laulaja/bändi?
Kerros joku laulaja/bändi, joka on mielestäsi puistattavan huono. Voi olla lopettanut tai aktiivinen.
Omasta mielestä Ultra Bra oli todella kauheaa. Mieleen tuli aina piiat ja rengit laulamassa jossain navetassa (tämä mielikuva tuli etenkin laulussa "Sinä lähdit pois"
Kommentit (438)
Tyyppi joka honottaa ' kau as pois... ' Ei iske ei. Tai siinä mielessä kolahtaa, että haluis todella valonnopeudella pois, kun tämä äänivikainen aloittaa.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 02:13"]
Oksennusyhtye Rajaton
Nyt kun joulu lähestyy alkaa taas se säestyksetön tekotaiteellinen paska raikaamaan radiosta.
[/quote]
Kunhan se rajoittuu vaan radioon. Karseinta on nimittäin nähdä niiden laulajien pyhiä ilmeitä niiden laulaessa.
[/quote]
Osuvasti sanottu:) Se on juuri tuollaista katsottavaa. Club for five on kanssa äänisaastetta sekä myrkkyä silmille. Menis johonkin luostariin määkimään.
Mä voitan tän koko jutun tällä mielipiteelläni: Johanna Tukiainen
Oon kans miettinyt mikä tossa kurkelassa tökkii, mutta se taitaa olla juuri se lausunta ja jonkin sortin lespaus tai mitä nyt onkaan. Ärsyttävää ja kanssa semmosta pyhäilyä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 02:13"]
Oksennusyhtye Rajaton
Nyt kun joulu lähestyy alkaa taas se säestyksetön tekotaiteellinen paska raikaamaan radiosta.
[/quote]
Kunhan se rajoittuu vaan radioon. Karseinta on nimittäin nähdä niiden laulajien pyhiä ilmeitä niiden laulaessa.
[/quote]
Osuvasti sanottu:) Se on juuri tuollaista katsottavaa. Club for five on kanssa äänisaastetta sekä myrkkyä silmille. Menis johonkin luostariin määkimään.
[/quote]
Yksi biisi radiosta silloin tälloin menisi vielä mutta jouluradiossa tänä vuonna tuntuu olevan ainakin 3 tai 4 samanlaista kokoonpanoa ja se tulee jo korvista ulos!
En voi sietää Klamydiaa, Lauri Tähkää ja Vesa-Matti Loiria. Enpä voi silti mennä sanomaan, että laulajat ja bändi olisivat huonoja ja osaamattomia. Menestyneitä artisteja kaikki, joten eivät voi olla ihan huonoja. Itse en vain pysty kuuntelemaan ollenkaan.
PMMP on jotain aivan hirveää , kaikki jenkki-paskat kuten rihanna ja kaikki nämä tälläiset ja sitten myös kaikki idols ja voice of finland( a.railiota lukuunottamatta) ...hirveitä kaikki!! En edes ikinä kuuntele vapaaehtoisesti radiota yms. koska missään ei enää nykyään soiteta oikeaa musiikkia, mutta näitä paskoja kuulee välisellä aina jossain kaupassa yms. Tästä syystä minulla ei ollut hajuakaan mikä on gamnam style , ennen kuin kuulin siitä viikkoja myöhemmin kuin muut:D:D ja korvia särki. Kaikkea sontaa sitä jotkut kehtaavat kutsua musiikiksi!!
PMMP on jotain aivan hirveää , kaikki jenkki-paskat kuten rihanna ja kaikki nämä tälläiset ja sitten myös kaikki idols ja voice of finland( a.railiota lukuunottamatta) ...hirveitä kaikki!! En edes ikinä kuuntele vapaaehtoisesti radiota yms. koska missään ei enää nykyään soiteta oikeaa musiikkia, mutta näitä paskoja kuulee välisellä aina jossain kaupassa yms. Tästä syystä minulla ei ollut hajuakaan mikä on gamnam style , ennen kuin kuulin siitä viikkoja myöhemmin kuin muut:D:D ja korvia särki. Kaikkea sontaa sitä jotkut kehtaavat kutsua musiikiksi!!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 19:01"]
En voi sietää Klamydiaa, Lauri Tähkää ja Vesa-Matti Loiria. Enpä voi silti mennä sanomaan, että laulajat ja bändi olisivat huonoja ja osaamattomia. Menestyneitä artisteja kaikki, joten eivät voi olla ihan huonoja. Itse en vain pysty kuuntelemaan ollenkaan.
[/quote]
Ai niin, en tykkää myöskään Kotiteollisuudesta, enkä Timo Rautiaisesta. Syynä, että kaikki biisit on heillä todella samanlaisia. Niin ja Hynysen laulutaidoista voin kyllä sanoa, että hän ei kyllä osaa laulaa. Kuulostaa lähinnä joltakin Rölli-peikon ölinältä.
Tässä niitä pyydettyjä perusteluja Cheekistä. Eli ne räpit ei mene yhtään rytmissä, ne tuntuu olevan niin hätäisesti ja huonosti tehtyjä, että ne ei kertakaikkiaan istu siihen rytmiin ja tahtiin lainkaan. Joissain biiseissä on ihan järkyttävän kömpelöitä kohtia. Lisäksi se "laulaminen" on ihan kamalaa. Ja siis eikö teidän fanien korvaan kuulosta niin mielettömän tönköltä "timantittton ikuisia". Jos olis yhtään laulutekniikkaa niin osaisi katkaista sen tuosta sanojen välistä. Melodiatkin ihan mitäänsanomattomia. Ja se Samuli Edelmannin kanssa tehty biisi on suorastaan koominen, kun ero Samulin ja Cheekin äänten välillä on niin iso.
Kakkosena Samu Haber, joka lausuu törkeän huonosti englantia.
Ilkka Alanko on oikeasti huono laulaja.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 14:41"]
Mä vihaan ylikaiken ja oikeastaan alan voimaan pahoin jos kuulen Skrillexin musiikkia.
[/quote]
Mä lyön vetoa että et edes tunnistaisi Skrillexiä, jos kuulisit sen uutta tuotantoa.
Miten VOIN olla ensimmäinen joka listaa Antti Tuiskun?? En ikinä alkuun tiedä onko äänessä Tuisku vai Kaija Koo... Jo mainituista Yö surkuhupaisine Olleineen, Celine Dion, Mamba, Sunrise Avenue on jotain niin hirveää ettei tottakaan. Jari Sillanpää! Ihan ällänsä takia, puistattavaa... Arttu Wiskari, en ymmärrä kuka sillekin on sanonut että sä osaat laulaa... Plus varmaan tuhat muuta jotka ei nyt tuu mieleen.
Sini Sabotage ei oikein ole vakuuttanut. Kuulin radiosta sen hittibiisin "Levikset repee" ja luulin jonkun aikaa, että se on joku parodia Sinin oikeasta biisistä. Sitten tajusin, että tää oli se "oikea biisi" ja että se oli sairaan huono!
Huonoista laulajista valtakunnan ykkönen on ehdottomasti Vesa-Matti Loiri. Hänen "tulkintansa" on jotain aivan kauheaa. Loiri lauloi siellä Tamperetalon its.päiväjuhlissa sen Lapin kesän ja kyllä se veti sen huonosti. Kristian Meurman veti sen niin paljon paremmin aikanaan Idolsseissa.
J.Karjalainen, Loiri, Lauri Tähkä, Cheek, Ozzy Osbourne ( miten hel""ssä sillä lauluäänellä on saatu niin menestynyt yhtye aikaan?!) niin ja nylon beat, joka teinivuosinina oli kavereiden suosiossa mutta itse sain siitä honottamisesta lähinnä migreenin !
Anssi Kela, typerät sanoitukset.
Aika moni mun inhokki mainittiin jo, mutta voisin kai heittää muutaman perusteluineen näin luppoajan ratoksi.
- Arttu Wiskarinen mainittiin, eikä suotta. Mies on laulutaidoton, hänen tulkintansa hengetöntä ja musiikki geneeristä ja laskelmoitua. Sanoitukset ovat huonoja, mutta vaikka ne ottavat välillä esiin mun mielestä yllättäviäkin elämänmakuisia yksityiskohtia, en keksi, miten ketkään muut kuin elämäm kouluja käyneet juntit niistä voisivat pitää. Muille Wiskarin musiikki ei anna mitään, koska kaikki biisit ovat samasta muotista puristettuja ja sävellykset yllätyksettömiä. Lisäksi Wiskari on hyvin, eh, epäviehättävä. (Ei sillä, että ulkonäkö korreloisi laulutaidon kanssa.)
- Olli Lindholm on itseensä luultavasti ihan yhtä väsynyt kuin me. Yön musiikissa ei ole pitkään aikaan kuullut minkäänlaista intohimoa tekemiseen. Kappaleet ovat aina yhtä samaa pettävällä jäällä sydämeen kulkemista.
- Tykkään J. Karjalaisesta kovasti, mutta alkutuotanto ei uppoa sitten millään. Se on sinänsä sääli, sillä mies on mun mielestä kehittynyt valtavasti laulajana ja muusikkona, ja kaikki 90-luvun taitteen jälkeen ilmestynyt tuotanto on oikein hyvää. Edes Kolmea cowboyta en kuitenkaan jaksa kuunnella sen määkimisen takia, vaikka aloittelijaa pitäisi kai sympata. Et ole yksin -levyllä Jii lauloi mun mielestä tosi komeasti tuohon ensihittiin verrattuna.
- Suvi Teräsniska on hajuton ja mauton, samoin lähes kaikki muut radiosoittoon päässeet iskelmälaulajat. Ei hän huonosti laula, mutta pelkästään hänen olemuksensa saa mut haukottelemaan.
- Selena Gomez, Taylor Swift ja muut maailmanlaajuisen suosion saaneet studiolaulajat, jotka eivät pärjää livenä. Myös Katy Perry menee tähän kategoriaan, Rihanna ainakin usein.
- Wirtanen sun muut sekä suomalaiset että ulkolaiset raskaan rockin laulajat, joilla ei ole keuhkoja nimeksikään mutta kylläkin kyky repiä kurkkunsa hajalle. Mä en tosin kykene sellaiseen karjuntaan, joten kai sekin jokin spessu taito on.
- Olisin tykännyt Heli Kajon levystä, jos Kajolla olisi riittänyt mielikuvitusta kokonaisen albumin säveltämiseen ja ennen kaikkea rahkeita laulaa kiinnostavasti kymmenen raidan albumi. (Oikeastaan yhdeksän koska vika oli instrumentaali mut joo.) Ohutta ininää, pihinää ja rallatusta eikä minkäänlaista syvyyttä.
- Paula Koivuniemeä olen aina inhonnut varmaan samasta syystä kuin moni Maija Vilkkumaata: sävyssä tai äänenvärissä on vaan jotain puistattavaa. Vilkkumaasta mä itse asiassa tykkään, mutta Koivuniemi on aina kuulostanut mun mielestä vittumaiselta, viskillä ja röökillä eläneeltä diivalta.
Olisi näitä muitakin, mutta kukapa tahtoo inhokkejaan muistella? Aika moni keskustelussa mainittu laulaja (Erin, Vartiainen jne.) on sellainen, jota en tahdo kuunnella, mutta eivät he mielestäni huonoja laulajia ole. Junat ja naiset menee ihan hyvin pienellä volyymilla, jos sitä ei tarvitse replaynä kuunnella. Tällaiset artistit eivät vaan herätä mussa minkäänlaista mielenkiintoa.
PMMP! Niin ärsyttävä!!! Luojan kiitos ku lopettivat :)