Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puistattavan huono laulaja/bändi?

Vierailija
10.12.2013 |

Kerros joku laulaja/bändi, joka on mielestäsi puistattavan huono. Voi olla lopettanut tai aktiivinen. 

Omasta mielestä Ultra Bra oli todella kauheaa. Mieleen tuli aina piiat ja rengit laulamassa jossain navetassa (tämä mielikuva tuli etenkin laulussa "Sinä lähdit pois"

Kommentit (438)

Vierailija
141/438 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mikään yhtye tai laulaja ärsytä yhtä paljon kuin nämä nykyajan laulukilpailujen huutolaulajat... Kaikkein pahinta on, kun ne laitetaan nyrkkeilykehään "tappelemaan" eli huutamaan toisiaan päin. Musiikilla sen kanssa ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
142/438 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisteet täältäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/438 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 09:45"]

pisteet täältäkin

[/quote]

MIlle? JOku trollaaaa...................................

Vierailija
144/438 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Lindholm / Yö. Yöllä on hyviä biisejä, mutta Olli Lindholm on vaan niin kertakaikkisen huono laulaja / ääni ei sovi kappaleisiin lainkaan. Ärsyttää. Kanava vaihtuu aika pian jos Yö soi Ollin laulaessa ja itse pääsen kanavan vaihtoon vaikuttamaan.

Vierailija
145/438 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne Aaron. Kun se esiintyi "tähtivieraana" jossain Kids Singissä, hävetti kuunnella kun ne lapset lauloi paremmin.

Vierailija
146/438 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek, perustelut mainittu aiemmin miljoona kertaa.

Rihanna, Justin Bieber, ärsyttäviä biisejä & molemmilla noussut pissa päähän.

Sini Sabotage, paskoja biisejä (ja ihan sivuhuomautuksena, se juurikasvutukka on kauhea)

Jukka poika, ei ei ei.

Vierailija
147/438 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista liian monet (melkein kaikki) esim. Jenni Vartiainen, Cheek, Suvi Teräsniska, Erin, Jippu, J. Karjalainen jne.

Ulkomaisista mm. Taylor Swift, Justin Bieber, One Direction, Selena Gomez ja muut massateinimusat...

Vierailija
148/438 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 20:00"]

Aika moni mun inhokki mainittiin jo, mutta voisin kai heittää muutaman perusteluineen näin luppoajan ratoksi.

- Arttu Wiskarinen mainittiin, eikä suotta. Mies on laulutaidoton, hänen tulkintansa hengetöntä ja musiikki geneeristä ja laskelmoitua. Sanoitukset ovat huonoja, mutta vaikka ne ottavat välillä esiin mun mielestä yllättäviäkin elämänmakuisia yksityiskohtia, en keksi, miten ketkään muut kuin elämäm kouluja käyneet juntit niistä voisivat pitää. Muille Wiskarin musiikki ei anna mitään, koska kaikki biisit ovat samasta muotista puristettuja ja sävellykset yllätyksettömiä. Lisäksi Wiskari on hyvin, eh, epäviehättävä. (Ei sillä, että ulkonäkö korreloisi laulutaidon kanssa.)

- Olli Lindholm on itseensä luultavasti ihan yhtä väsynyt kuin me. Yön musiikissa ei ole pitkään aikaan kuullut minkäänlaista intohimoa tekemiseen. Kappaleet ovat aina yhtä samaa pettävällä jäällä sydämeen kulkemista.

- Tykkään J. Karjalaisesta kovasti, mutta alkutuotanto ei uppoa sitten millään. Se on sinänsä sääli, sillä mies on mun mielestä kehittynyt valtavasti laulajana ja muusikkona, ja kaikki 90-luvun taitteen jälkeen ilmestynyt tuotanto on oikein hyvää. Edes Kolmea cowboyta en kuitenkaan jaksa kuunnella sen määkimisen takia, vaikka aloittelijaa pitäisi kai sympata. Et ole yksin -levyllä Jii lauloi mun mielestä tosi komeasti tuohon ensihittiin verrattuna.

- Suvi Teräsniska on hajuton ja mauton, samoin lähes kaikki muut radiosoittoon päässeet iskelmälaulajat. Ei hän huonosti laula, mutta pelkästään hänen olemuksensa saa mut haukottelemaan.

- Selena Gomez, Taylor Swift ja muut maailmanlaajuisen suosion saaneet studiolaulajat, jotka eivät pärjää livenä. Myös Katy Perry menee tähän kategoriaan, Rihanna ainakin usein.

- Wirtanen sun muut sekä suomalaiset että ulkolaiset raskaan rockin laulajat, joilla ei ole keuhkoja nimeksikään mutta kylläkin kyky repiä kurkkunsa hajalle. Mä en tosin kykene sellaiseen karjuntaan, joten kai sekin jokin spessu taito on.

- Olisin tykännyt Heli Kajon levystä, jos Kajolla olisi riittänyt mielikuvitusta kokonaisen albumin säveltämiseen ja ennen kaikkea rahkeita laulaa kiinnostavasti kymmenen raidan albumi. (Oikeastaan yhdeksän koska vika oli instrumentaali mut joo.) Ohutta ininää, pihinää ja rallatusta eikä minkäänlaista syvyyttä.

- Paula Koivuniemeä olen aina inhonnut varmaan samasta syystä kuin moni Maija Vilkkumaata: sävyssä tai äänenvärissä on vaan jotain puistattavaa. Vilkkumaasta mä itse asiassa tykkään, mutta Koivuniemi on aina kuulostanut mun mielestä vittumaiselta, viskillä ja röökillä eläneeltä diivalta.

Olisi näitä muitakin, mutta kukapa tahtoo inhokkejaan muistella? Aika moni keskustelussa mainittu laulaja (Erin, Vartiainen jne.) on sellainen, jota en tahdo kuunnella, mutta eivät he mielestäni huonoja laulajia ole. Junat ja naiset menee ihan hyvin pienellä volyymilla, jos sitä ei tarvitse replaynä kuunnella. Tällaiset artistit eivät vaan herätä mussa minkäänlaista mielenkiintoa.

[/quote]

Selena Gomez juurikin osaa laulaa livenä. Itse olin Tukholmassa Selenan keikalla elokuussa, ja siitä kyllä kuuli että osaa se livenäkin laulaa

Vierailija
149/438 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniklubi. Hirveetä ruikutusta.

Vierailija
150/438 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lista aikasemmat jo ja katsoin, että tätä ei oltu vielä mainittu:

Timo kotipelto eli Stratovariuksen keulakuva. En kyllä tiedä tekeekö enää musiikkia. Aivan kauheeta.

Sitten tietysti Souvarit. kauheeta humppaa...

Vierailija
151/438 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 17:27"]Anna Puu,radio sammuu heti

[/quote]

just näin! Samoinsammuu Jonna Tervomaan kohdalla.

Vierailija
152/438 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurlähettiläät ja Kolmas nainen saa takuuvarmasti vaihtamaan kanavaa. Aivan kamalaa, mutta kaipa niistä joku tykkää kun vuosi(kymmeni)en jälkeen edelleen soi. 

Maarit Hurmerinta on myös aivan järkyttävä.

Vierailija
153/438 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi Kela, monotomisella äänellä honottava ukko. 

Ultra Bra, tulee mieleen jostain syystä neuvostoliitto

Vierailija
154/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

CHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK.

Puistattavan huonoja biisejä puistattavan kliseisillä sanoituksilla puistattavan nuotin vierestä "laulettuna" puistattavan kammottavalla lauluäänellä. Jaren ääni kuulostaa enemmän jonkun sian röhkimiseltä tai koiran yskimiseltä kuin laululta. Päälle vielä puistattava asenne. Hyh!

Vierailija
155/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 21:07"]

Olli lindholmin ääntä saa matkittua, kun ottaa napakan otteen molemmista poskistaan, ja vetää niitä ulospäin. Samaan aikaan laulaa sitten vaikkapa "niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen" Jossain olen kuullut Lindholmia nimitettävän itkeväksi perunaksi.

Päästin huutonaurun, kokeilin ja nauroin lisää, se nimittäin toimii! Itkevä peruna :D

Toinen kaamea on haloo helsinki. Aiheuttaa vaaratilanteita liikenteessä kun pitää paniikissa vaihtaa kanavaa vaikka mikä olisi.

[/quote]

Vierailija
156/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikun miten toi lainaus ny noin meni. sori.

120

Vierailija
157/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 02:13"]

Oksennusyhtye Rajaton

Nyt kun joulu lähestyy alkaa taas se säestyksetön tekotaiteellinen paska raikaamaan radiosta.

[/quote]

Kunhan se rajoittuu vaan radioon. Karseinta on nimittäin nähdä niiden laulajien pyhiä ilmeitä niiden laulaessa.

Vierailija
158/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Rautiainen. Biisit on ihan uskomattoman tylsiä, melodian sävelvaihtelut mahtuu kvintin sisään ja mitään ylläreitä ei biiseissä tule, ikinä. Karmeista karmein esimerkki tästä jankkaavasta neljän sävelen sävellystyöstä on Rautiaisen Rajaton rakkaus.

Teräsbetoni, se yksi Idols-Ari takavuosilta ja Sonata Arctica. Ei niinkun voi kestää niitä sankarihumppakomppeja ja sit kun ne vetää niitä korkeita ääniä niin munasarjat kuivuu kasaan.

Mikäs se Vieläkö on villihevosia -laulaja olikaan? Sen ääni kyllä vetää kasvot vakavaksi.

Maija Vilkkumaa on tullut jo mainittua tuhanteen kertaan ja ihan aiheesta. Sen biisit on meneviä, joskin aika simppeleitä ja sanoitukset hyviä, joten olis kiva jos se siirtyisi tekemään musiikkia jollekin muulle.

Vierailija
159/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:00"]

Anssi Kela, typerät sanoitukset.

[/quote]

Yöööök, muistan, kun joskus vuonna 2000 tai 2001 olin töissä tehtaalla ja siellä oli joku Radio Suomipop soimassa, niin tuota Anssi Kelan "laulamista" sai kuunnella jatkuvasti. Äijä laulaa monotoomisella äänellä jostain helvetin Millasta ja ties mistä muuta.

Maija Vilkkumaata en sen jälkeen voinut sietää, kun ex pakotti kuuntelemaan Ei-levyä neljä kertaa illassa. Kiljuva akka

Vierailija
160/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popeda, Arttu Wiskari ja muut vastaavat junttien suosimat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan