Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puistattavan huono laulaja/bändi?

Vierailija
10.12.2013 |

Kerros joku laulaja/bändi, joka on mielestäsi puistattavan huono. Voi olla lopettanut tai aktiivinen. 

Omasta mielestä Ultra Bra oli todella kauheaa. Mieleen tuli aina piiat ja rengit laulamassa jossain navetassa (tämä mielikuva tuli etenkin laulussa "Sinä lähdit pois"

Kommentit (438)

Vierailija
41/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 14:14"]

Lauri Tähkä Elonkerjuulla ja ilman, nykyinen Elonkerjuu, J.Karjalainen, Mamba, Cheek, kaikki suomiräppi, Maija Vilkkumaa, Jonna Tervomaa ja muut "mua ahdistaa"-naislaulajat.

[/quote]

Veit jalat suustani! :-DDD Viestisi on oikeasti ihan kuin olisi minun kirjoittama!

Vierailija
42/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 14:49"]

Sini Sabotage

[/quote]

mikä LAULAJA tuo nyt sitten on? ;DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Abreu, määkii oudosti ja laulaa nuotin vierestä melkein jatkuvasti.

Vierailija
44/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina Aitolehti

Tuksu

Vierailija
45/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tai kuka se nainen on, joka laulaa aivan omituisesti ääntäen, rasittavalla äänellä jotain "me ei olla enää me" tai vastaavaa. Tällä samalla oli muistaakseni joku toinenkin ärsyttävä kappale. Ihan hirveää kuunneltavaa, pakko vaihtaa aina autossa radiokanavaa, kun se alkaa tulvia ilmoille. Onko kyseessä joku ulkomaalainen, joka ei osaa ääntää suomea vai MIKSI ihmeessä se ölisee niin omituisesti. Taiteellista ehkä?

Vierailija
46/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on hyvä sävelkorva ja siksi häiritsee kaikki epävireisesti laulavat. Osaan myös itse laulaa, joten sellaiset laulajat, joiden ääni tuntuu tulevan ihan väärällä tekniikalla ja kurkkua raastavasti aiheuttavat välillä ihan fyysisiä oireita, kun mietin miltä niistä tuntuu kun ne laulaa (esim. Paula Koivuniemi). Mutta muutenhan kyseessä on jossain määrin makuasiat ja toiset tykkää toisesta ja toiset toisesta.

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:05"]

Onko teillä kaikilla absoluuttinen sävelkorva, kun pystytte arvostelemaan noita laulajia? Vai millä perusteella he ovat mielestänne huonoja. Pankaas ihan huviksenne määritellen, mitä tarkkaan ottaen tarkoitatte sanalla 'huono'?

Koska itse olen huono laulaja, katson, ettei minulla ole oikeutta ruveta arvostelemaan ammatikseen musiikkia tekeviä. En pidä kaikkien tyylistä tai julkisuuspersoonasta, mutta eivät nämä tekijät vaikuta heidän laulu- tai soittotaitoonsa. Tiedän, että ette pidä mielipiteestäni, mutta minulla on kuitenkin oikeus siihen samalla tavalla kuin teilläkin omaanne.

[/quote]

Vierailija
47/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 14:39"]

Olli Lindholm ällöttävää myös nykyään. Miten voi jätkä samasta veisusta tehdä biisin kerta toisensa jälkeen?!

[/quote]

Tämän lisäksi livekeikoilla selviää, että Lindholmin täytyy olla yksi universumin sävelkuuroimmista ihmisistä, koska ei ole oppinut laulamaan niitä paria biisiään kymmenien vuosien urankaan aikana lähellekään kohdalleen.

Itseäni inhottaa eniten Warmen. Bändi tekee helvetin simppeleitä ja siitä huolimatta äärimmäisen kömpelöitä pseudoklassisia tilubiisejä ja sitten oikeasti teknisesti taitavasta soittamisesta mitään tietämättömät hevifanit ylistävät sitä maasta taivaisiin.

Vierailija
48/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurlähettiläät, Eros Ramazotti ja Tina Turner, nämä Novan ikiaikaiset pakkomielteet.

Vierailija
49/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan väärin laulavia, niin ensimmäisenä tulee mieleen Olli Lindholm. Ei kestä, ei. Ja siiri Nordin on myös aika paha.

Tartu Mikkiin ohjelmassa kyllä huomaa, ketkä ovat laulaneet jotain muutakin kuin studiossa omia biisejä. Koulutetut, yhdessä muiden kanssa esiintyneet ja monia tyylilajeja taitavat ovat liian harvinaisia.

Vierailija
50/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräsbetoni tekee aina pahaa...

Vierailija
51/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina Aitolehti laulaa paljon paremmin kuin voisi olettaa. Paljon paremmin kuin jotkut vuosia laulaa vinkuneet.

Vierailija
52/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Warmen vielä pystyssä??? :DSe kuulosti jo joskus 2000-luvun alussa hyvin keskinkertaiselta vrt. maineensa.

Vierailija
53/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jippu

Vierailija
54/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekskrementtiä epäjärjestyksessä (eihän noista osaa valita)

Maija Vikkumaa

Irina

Mamba

Samuli Edelman

Zen Cafe/Samuli Putro (karmeaa itsesäälisontaa)

Juice (lyriikat osittain oikeinkin hyviä, laulaa se vain ei osannut yhtään)

Club for 5

Lauluyhtye Rajaton (ehkä suurinta kuraa)

Toi a Capella musiikki saa kyllä nopeiten vaihtamaan kanavaa.

Vierailija
55/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu,radio sammuu heti

Vierailija
56/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli lindholm karjuu laulunsa,eikä taida aina olla tahdissakaan.

Vierailija
57/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek, tarviiko ees perustella.

Jenni Vartiainen, vitun ärsyttävä ulisija :D

Haloo Helsinki, ärsyttävä ääni myös

aika pitkälti kaikki mitä nrj / voice / yms kanavilla soi...

Vierailija
58/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa kun Maija Vilkkumaalla olisi niin hyviä biisejä, haluaisin tykätä, mutta se ääni. Ei pysty =(

Vierailija
59/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korvaan teknisesti huono laulaja on Jore Marjaranta. Tietysti on sitten sellaisia, jotka ei nappaa esittämisensä laulujen takia, mutta Jore saa pilattua hyvänkin kappaleen..

Vierailija
60/438 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 12:03"]

Indica ja laulajansa Jonsu. Ei vaan voi sietää sitä jollain tapaa smurffimaista ääntä. Eikä tollanen menninkäismeininkikään oikein uppoa.

Haha!! Hiukan osuva tuo "smurffimaista ääntä" :D :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän