Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puistattavan huono laulaja/bändi?

Vierailija
10.12.2013 |

Kerros joku laulaja/bändi, joka on mielestäsi puistattavan huono. Voi olla lopettanut tai aktiivinen. 

Omasta mielestä Ultra Bra oli todella kauheaa. Mieleen tuli aina piiat ja rengit laulamassa jossain navetassa (tämä mielikuva tuli etenkin laulussa "Sinä lähdit pois"

Kommentit (438)

Vierailija
21/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan ylikaiken ja oikeastaan alan voimaan pahoin jos kuulen Skrillexin musiikkia.

Vierailija
22/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 14:32"]

Mamba on kyllä jotain ihan hirveetä.

[/quote]

Jestas, miten osasinkaan unohtaa Mamban! Joo, Mamba on ehdottomasti inhokkilistalla, ja varsinkin Tero Vaara. Sen määkivää ääntä ja itsesäälibiisejä ei vain millään jaksa.

20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 14:26"]

Samu Haber ja poppoonsa Sunrise Avenue sekä Pauli Hanhiniemi oman kerhonsa kanssa.

[/quote]

Samu Haber, suomen seksikkäin ääni eikä ulkonäössäkään valittamista. Pauli melkein sama juttu. 

Vierailija
24/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

cheek ja jenni vartiainen. eww...

Vierailija
25/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini Sabotage

Vierailija
26/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Virtanen... Kamalaa ulinaa, todellakin puistattaa. On niitä muitakin, tuo nyt tuli ekana mieleen.

Vierailija
27/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ace of Base

Vierailija
28/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehosekoitin

Vierailija
29/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dingo, Yö, SIG, Cheek, Loiri, PMMP, Ultra Bra, Vilkkumaa, Irina, Jenni Vartiainen, mikä se vaalee eukko on joka vinkuu sen jäätelökesä-biisin, Anna Abreu, Biffy Clyro, Iggy Pop

Vierailija
30/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse Kaikuranta

Vierailija
31/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo edesmenneistä löytyy parin hitin inhokkeja: Janus Valmunen ja SIG (Matti Inkinen).

Vierailija
32/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 14:56"]

Dingo, Yö, SIG, Cheek, Loiri, PMMP, Ultra Bra, Vilkkumaa, Irina, Jenni Vartiainen, mikä se vaalee eukko on joka vinkuu sen jäätelökesä-biisin, Anna Abreu, Biffy Clyro, Iggy Pop

[/quote]

Tää on kyllä vuosisadan lista! Oikein nousi niskakarvat pystyyn kun vaan ajattelin noita kaikkia kammotuksia. :D

Vierailija
33/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kaikilla absoluuttinen sävelkorva, kun pystytte arvostelemaan noita laulajia? Vai millä perusteella he ovat mielestänne huonoja. Pankaas ihan huviksenne määritellen, mitä tarkkaan ottaen tarkoitatte sanalla 'huono'?

Koska itse olen huono laulaja, katson, ettei minulla ole oikeutta ruveta arvostelemaan ammatikseen musiikkia tekeviä. En pidä kaikkien tyylistä tai julkisuuspersoonasta, mutta eivät nämä tekijät vaikuta heidän laulu- tai soittotaitoonsa. Tiedän, että ette pidä mielipiteestäni, mutta minulla on kuitenkin oikeus siihen samalla tavalla kuin teilläkin omaanne.

Vierailija
34/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra Bra - seitkytluvun kommarikuoro taistelee..

Maija Vilkkumaa - täysi mysteeri, miten kukaan voi kuunnella..

noista vanhoista: Meiju Suvas - ei ääntä, kulmat kurtussa yrittää päästä nuotilleen

Jenni Vartiainen kuulostaa livenä tosi hentoääniseltä,  onko hänen ääntään paljonkin muokattu levyillä?? Lisäksi miinusta tekotaiteellisuudesta. Melkoinen sillisalaatti tuo Junat ja naiset videona ja biisinä

Neumann - määkivä lammas

J. Karjalainen - määkivä lammas hänkin

Vierailija
35/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:05"]

Onko teillä kaikilla absoluuttinen sävelkorva, kun pystytte arvostelemaan noita laulajia? Vai millä perusteella he ovat mielestänne huonoja. Pankaas ihan huviksenne määritellen, mitä tarkkaan ottaen tarkoitatte sanalla 'huono'?

Koska itse olen huono laulaja, katson, ettei minulla ole oikeutta ruveta arvostelemaan ammatikseen musiikkia tekeviä. En pidä kaikkien tyylistä tai julkisuuspersoonasta, mutta eivät nämä tekijät vaikuta heidän laulu- tai soittotaitoonsa. Tiedän, että ette pidä mielipiteestäni, mutta minulla on kuitenkin oikeus siihen samalla tavalla kuin teilläkin omaanne.

[/quote]

ihan kuule vaan sillä perusteella, miltä se kuulostaa, hyvältä vai paskalta. Sehän se on koko homman pointti, miten se saadaan myytyä (vai saadaanko) ns. suurelle yleisölle. Ei siihen absoluuttisia sävelkorvia tarvita

Vierailija
36/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä nyt enemmän ole kyse makuasioista, ei siitä kuka osaa laulaa/soittaa.

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:05"]

[/quote]

Vierailija
37/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiva. Siiri laulaa niin falskisti. Suomessa on jo vuosia noussut pinnalle laulukyvyttömiä laulajia, mutta niillä on yleensä "se" jokin juttu. Siiri vaan laulaa huonosti. Toinen mitä en ole koskaan käsittänyt OLI Matti Inkinen/SIG. RIP

Vierailija
38/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erin, Jenni Vartiainen, Irina, Maija Vilkkumaa

Vierailija
39/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gary Glitter, Neon 2, Tommi Läntinen ja Bogart Co ovat äärimmäisen korneja.

Iggy Pop sen sijaan on rock-ikoni.

Vierailija
40/438 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:04"]

Jo edesmenneistä löytyy parin hitin inhokkeja: Janus Valmunen ja SIG (Matti Inkinen).

[/quote]

Valmunen on hemmetin hieno muusikko :D Musiikilla on suuri huumoriarvo, vaikkei taiteilija itse sitä niin ehkä tarkoittanutkaan

Oikeasti Suomen huonoin bändi on Viikate. Kaikki biisit melankolista sontaa, joka vetoaa erityisesti epävarmoihin suomalaismiehiin ja laulajan ääni kuulostaa siltä että se tulee jonkun maailman ikävimmän kurkkupöpön takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi